Kat szemszöge:
Reggel felkeltem és könnybe lábadt a szemem anya miatt.
Később kimentem a nagy terembe, és láttam hogy ott áll Isaaiah ,Harry ,Matt és Em , bár Em-re nagyon nem számítottam mert még mindig nagyon fáj ami történt.
Hiába nem Em volt hanem egy démon de nekem ez akkor is fáj.
Mikor oda érek a többiekhez Harry sorosan megölel és így szól :
-Katie drága húgocskám , annyira sajnálom , annyira sajnálom , de tudod hogy mi mindig itt leszünk neked -mondta miközben sorosan magához ölel-Aztán Isaaiah jön oda hozzám , megölel és így szólt :
-Nagyon sajnálom kölyök , és rám mindig számíthatsz. Nagyon szerettük anyukádat.-könnybe lábad a szeme-Én elkezdek sírni , közbe elenged és Matt jön oda hozzám és nagy meglepetésemre ő is megölel és így szól :
-Nagyon sajnálom Kat , sajnálom -ismételi meg miközben sorosan ölel-Ez után Harry így szól :
-Szóval gyertek egy védő burokba tesszük Maximet , Kat anyukáját a szertartásig.
Harryt követve mind átmentünk a másik terembe, és mikor megálltunk Harry elő vette a varázs könyvét és egy védő birokba tette anyukámat.Később átöltöztem egy fehér ruhába ,mert tudni kell hogy az Árnyvadász temetésen mindenki fehérben van.
Ezután belépek a szépen fehérre díszített terembe ahol nagyon sok Árnyvadász és néhány Alvilági ismerős ,és barátom ott volt teljesen fehérbe öltözve.Eközben Dom lép mellém egy gyönyörű fehér öltönyben, és megfogja a kezemet.
-Dom nekem ez nem fog menni. -nézek rá összetörten-
- De menni fog és én végig melletted leszek és fogom a kezedet.
- Köszönöm Dom.
Mikor már mindenki oda ért még a Néma Testvérek is akkor mutatták hogy álljak oda anyukám teste mellé ami le volt takarva egy fehér lepedővel, és rajta rózsa szirmok.
Dom velem oda állt, és elkezdődött a szertartás.Mikor vége lett a Néma Testvérek elmondták az Árnyvadász búcsúztatót és anyukám, és a másik kettő halott teste felszállt az egekbe.
Miután vége lett a szertartásnak, és mindenki a részvétét nyilvánította majd elmentek, és Dommal megbeszéltük hogy átöltözünk.
Mikor Dom elment átöltözni én is elmentem a szobámba át venni a ruhámat.
Miután átöltöztem ott ültem az ágyam végébe és elkezdtem sírni , mikor Emeraude jelent meg a szobámba, és könnyes szemmel néztem rá amikor ő oda jött , átölelt és így szólt :
-Annyira sajnálom Kat el sem hiszed mennyire , sosem tudnék fájdalmat okozni neked drága barátnőm.
-Nem te tehetsz róla Em és én is szeretnék bocsánatot kérni amiért ennyire kerültelek , de nagyon fájt ami történt.
- Tudom Kat , tudom. Miután Emeraude elment muszáj volt lepihenjek mert nagyon fáradt voltam.
YOU ARE READING
Bewitching Eyes
Fanfiction18 éves Kat álmai valóra váltása érdekébe New York-ba költözik, még ő sem sejti milyen izgalmakat és új érzelmeket tartogat a város neki . A lány csak az álmát szerette volna valóra váltani hogy híres író legyen és a kiadók felfigyeljenek rá, a ki...