BAŞLARKEN HAYATA

64 25 28
                                    

Üniversite sınavına girmiş fakat kazanmayı başaramamıştı. Hedefleri vardı ama hedeflerini başarmak için yeteri kadar çabası var mıydı tartışılır.

Ailesinin yanında çalışmayı hiç istemedi. Bunu her defasında bir tartışma konusu olarak karşılarına çıkarmaları, onu da çok yoruyordu. Yine böyle bir gün tartışmanın en koyu halinde; "Tamam, artık benim için bitmiştir. Evden ayrılıyorum. Ben bu işi yapmayacağım," diyerek evden ayrıldı. Babasının aksi ve sinirli tepkileri bardağı taşıran son hamle olmuştu. Odasına çıktı. Öfkesine hakim olamayan babası, apartmanın camına çıkıp aşağı doğru bağırarak seslendi.

"Reddettim lan seni. Bir daha ne bu kapıdan içeri girebilirsin ne de benden bir kuruş alabilirsin. Unut sen mirası... Köpekler yesin, sen yemeyeceksin o paraları," dedi babası.

Gökhan dedesinden kalma arabasıyla yeni bir hayata başlama kararı aldı. Beş parasız kalan Gökhan, sınırı ve öfkesiyle en yakın arkadaşı Mert'le kendisini dertleşirken buldu. Bir süre çay bahçelerinde, kafelerde garsonluk yapmak istedi. Ama bu onu tatmin edemeyecekti. Ayakta kalması için daha çok paraya ihtiyacı olacaktı. Mert onu daha once tanıştığı adamlarla görüşmeye ikna etti. Artık karanlık işlere doğru adım atan bir genç daha vardı hayatın içinde.

Ufak tefek ayak işleriyle günlerini geçirirken, yeni aldığı is farklıydı. Bu seferki is oldukça riskliydi. Uyuşturucu işine bulaşmıştı ve korkuyordu. Aklımdan geçen ya yakalanırsam şüphesi adımlarını ağırlaştırmıştı. İşin riski çok büyüktü. Yakışıklı kurye diyorlardı ona. Bu da onu hem mutlu ediyor hem de böbürlenip biraz daha gözünü karatıyordu. Hem bu ıste cok da para veriyorlardı ve bu para günden güne artacaktı.

Belirlenen adrese doğru aracıyla giderken, stresten açtığı müzik onun dikkatini dağıtmıştı...

EĞER BU HİKAYEMDE SİZE KÖTÜ GELEN BİR KELIMEM OLDUYSA BENİ AFFEDİN. BAŞTAN HERKESTEN ÖZÜR DİLİYORUM.

♥️HAYIRLI CUMALAR💜
HAYIRLI RAMAZANLAR HERKESE♥

SONSUZA DEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin