#5

260 7 5
                                    


Top 5 legjobb könyv(szerény véleményem szerint) Wattpadon.


5. Helyezett: @Szyszyyy Végjátszma

Egyszerűen imádtam ezt a könyvet. Egy kis bevezető: A könyv a zombi világot mutatja be a fő szereplőnk szemszögéből. Majd alakítanak egy kis csapatot amibe közel 30-an vannak. Majd jön kettő fiú akik miatt minden megváltozik.

Alapjáraton nagyon jó könyv. Nagyon izgalmas volt minden egyes szava ami bele van építve a könyvbe. Egyszerűen imádtam :).


4. Helyezett: @baracktea ISMERŐS TÖRÖLVE

Ez egy horror jellegű kis könyv ami nálam a 4. helyezettet érte el. Nagyon izgalmas a történet, és ahogy fel van építve a sztori úgy válik egyre jobbá. Fokozatosan hunynak el a szereplők, majd a végén egy nagy csattanó éri őket.

Ez a könyv is a kedvencemmé vált :)


3. Helyezett : @baranyfelhoo Fogságban

Ez egy pszichopatáról szól aki(mint minden ilyen jellegű könyvben) elrabol egy lányt. A lány később rájön hogy beleszeretett. Igazából minden pszichopata könyv ilyen, mégis nekem sokkal jobban tetszett mint a többi. 


2. Helyezett: @VanneyG Bosszúvágy

Ez egy Harry Styles jellegű könyvecske, ami örökre benne maradt a szívemben. Olyan jól írja le a dolgokat az írónő hogy olvasás közben mindig dobtam egy hátast :)


1. Helyezett: @Ladybady The Mask

Végül a kedvenc írómat tettem a legelső helyre, még hozzá a kedvenc könyvemmel. Nem csupán az írása fogott meg engem, hanem a hozzáállása mindenhez. Követem őt a Facebook csoportjába is (Ladybady books). Nagyon kedves az emberekhez, ami nekem nagyon fontos egy írónál. Szerintem fontos az, hogy az író folyamatos kommunikációba legyen az olvasóival hiszen így még több plusz pontot szerzel nála. Na de vissza a könyvhöz. Emiatt a könyv miatt kezdtem el írni a mostani farkasos könyvemet( Show yourself). Maga ahogy teljes pontossággal leírja, ami a való életben folyik az nekem csodálatos. Mondhatom azt is, hogy nekem Ő a példaképem. Nagyon szeretem őt, és remélem hogy egyszer felkapja a média és sikeres lesz a könyveivel :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 24, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Toplista👑👑Where stories live. Discover now