Acest capitol este pentru bff-ul meu _jeon_jk_97_... Te iube fhă san❤️😂🥺...Hey eu sunt Kim Y/n sora lui Taehyung...
Azi o să merg prima dată la sală după o pauză de câteva lui...
Dar nu merg singură ci cu cea mai bună prietenă a mea (adică io😈)...După ce am dat câteva ture prin mall ne hotărâm să mergem acasă și să ne pregătim de sală deoarece eu și prietena mea stăm împreună într-un apartament de lux din centrul Seolului...(că ne permitem scumpeturi 😏😉)
Ajungem acasă iar ea se pune să se uite la k-drame cu Jisoo😒 (tipic mie)...
Eu: Fă unde naiba mi-ai pus echipamentul nou de sală?
Ea: Ai așa ceva? Zice îndopându-se cu înghețată... (normal😎)
Eu: Da proasto... Zi-mi acum unde l-ai pus...
Ea: În dulapul de la etaj...
Eu: Care...
Ea: Ăla negru, stânga, sus...
Merg și îl iau apoi mă îndrept spre sală...
Intru și un băiat destul de înalt și bine făcut...El: Tu ești Kim Y/n? Zice și mă privește impunător....
Eu: Da... Zic și dăm mâna...
El: Eu sunt Jungkook noul tău instructori...
Eu: Încântată de cunoștință...
Jk: La fel... Zice și mă privește atent...
Eu: Deci cu ce începem?
Jk: Azi lucrăm la mușchii mâinilor...
Eu: Înțeles... Zic și merg să mă schimb apoi merg la el unde îmi arată ce trebuie să fac...
Jk: Prima dată ridici niște greutăți de 3 kg una...
Eu: Ok... Spun iar el face odată cu mine...