Tanışma

11 2 0
                                    

Yine sıradan günlerden birine uyandım ve o kadar huzursuzum ki anlatamam.
-Aishh!Kim bu saatte matkap çalıştırır ki o aşırı zekiyi bana getirin.
-Kuzen hadi ama! Yeni komşular taşınacak normal bu kadar gürültü olması!
-Yujin sana inanamıyorum saat sabahın 6'sı ve sen normal diyosun öğlen yapamazlar mıydı!
Dememle hızla çıkmam bir oldu. Bu kızın bazen sadece beni gıcık etmek için evime geldiğini düşünüyorum.Evde soju bitmişti... Hızla markete gitmek için asansöre bindim.Ama... Olamaz! İleri zekalı komşum da binmişti. Aşırı güzel kokuyordu bir insan için ve bir an sarhoş olmuş gibi hissettim. Kokusu tüm hücrelerime karışırken birden çığlık sesi duydum.
-Kahretsin! Asansör bozuldu.
-Merak etme 1 saate kalmaz çıkarırlar.
-Klostrofobim var
Ve yere yığıldı...O an düşünmeden yere çömeldim.
-Derin nefes al ver çıkacağız buradan sakin ol.
Çantamdaki suyu hiç düşünmeden açtım ve içirdim. Az önceki haline kıyasla daha iyi görünüyordu.O an elimde bir sıcaklık hissettim. Resmen biri elime dokunuyor gibiydi. Ah ciddi misin sen! Kızamıyordum çünkü elleri bir erkeğe göre fazla güzeldi.Şu an onun elini ittirecek bir güç istiyorum ama olmuyor daha çok tutmak istiyorum elini.
-Ailenle mi yaşıyordun daha önceden?
-Ah evet ama fazla şeye karıştıklarını düşünerek evden ayrılma kararı aldım.
-Ne gibi şeyler?
Tanrım! Ne yapıyorum ben. Bana ne özel hayatından. Niye soruyorum ki...
-Çeşitli şeyler kullanmam,gay olmam ve vücudumun çoğu yerinde dövme ve piercing bulunması.
Bir dakika gayim mi dedi az önce ve elimi tutuyor. Siktir ne bok yiyeceğim şimdi! Elimi çektiğim anda belki kötü hissedecek. Herneyse umursamamaya çalışmalıyım. Bana biraz daha yaklaştı ve gerçek anlamda yüzünü boynumda hissedebiliyorum. Ve erkekliğim atık kendini belli etmiş olacak ki bir elimle mastürbasyon yapıyordum. Vücudumun benden habersiz iş yapmasına gıcık oluyorum!
-Ne o etkilendin sanırım.
Lanet herifin suratı da dünya standartlarına göre oldukça yüksekti. Ne yapmaya çalışıyordu bu! Kendini ne sanıyordu! Benim gibi birini değil baştan çıkarmak etkileyemezdi bile.
-H-hayır
Sesimin güçsüz çıkmasına lanet ettikten sonra dudaklarının yana kırıldığını fark ettim.
Resmen benle dalga geçiyordu! Bunu yanına bırakamazdım.
-Ne istediğini anlamayacak kadar gerizekalı değilim bilmiş surat! Şimdi dön önüne ve sabırla asansörden çıkmamızı bekle. Zira beni baştan çıkartmaya çalışman beni gram etkilemiyor!
-O kadar emin olma sevimli surat.
Gözlerimi daha fazla gözlerine esir olmamak için kaçırmaya çalıştım ama olmuyordu. Anlaşılan yine vücudum kontrolü benden almıştı. Yüzü tam yüzümün karşısında bunu söyledi. Nefesi dudağıma çarparken bunu söylemişti ve istemsizce ona 'Çıktıktan sonra bana gelmeye ne dersin?😉' dememek için kendimi zor tutuyorum. Umarım bakışlarımdan bir şey anlamamıştır. Nolur şu an mucizevi bir şekilde kapı kendi kendine açılsın! Yoksa az sonra kendimi onun üstüne atlamış bir şekilde bulabilirim!

last first love /taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin