Bir saç teline bağlanıyor yaşam. Olası kırılmışlıklara rağmen ince ve kopmaya hazır. Gözyaşlarıyla sulanan geceler kucak açmaktan vazgeçiyor. Uyuyor Revin. Uyumalarında sıçramalar kalıyor geriye. Nefesini taşıdığı yaşamı, göz kapaklarına darbe indiriyor her gece.
Susuyor.
Susmalarını ölüme yoruyor. Tutamadığı saç telinde sallanıyor zihni. Zihniyetine ters geldiği insanlarla bir arada oysa. Değdiği tenleri ağır darbeler indirmemişmiydi beynine, tenine, benliğine.Vazgeçmek!
Yaşamaktan. Olurmuydu onca şeyden sonra. Kesilirmiydi nefes onca zehri barındırıyorken yüreğinde. Kaşları çatık. Bedeni titriyor Revin'in. Canı boğazında.
"Revin!"
Ahh o ses. Yıllardır kulağında çınlayan, canından can alan ses.
"Sidar. Ahh Sidarım. Kurban olduğum senmisin?"
"Benim ya abim." Sidarın kadife sesi. Hayata bağlayan gülüşü; yüreğini, aklını oynatıyor Revin'in. Etrafına bakıyor. Alabildiğine yeşillik, harelerinin değdiği her bir ağaç gülümsüyor revine. O bedenini kavuran ışık hüzmesi. Bakışlarını Sidara çeviriyor.
"Hadi gel." Gülüşü adeta gökyüzünden bi parça sidarın. Gözleri dolu dolu Revin'in. Adım atıyor. Ayakları çıplak. Yerler kuru ve yaş tahtalarla kaplanıyor. Attığı adımlardaki tahtalara çiviler doluyor. Rüzgar esiyor aniden. Bedenini savuruyor adeta. Hava kararıyor sonra. Kafasını kaldırdığı anda sidarı bulamıyor hareleri. Sağa bakıyor. Yok.
Sola bakıyor. Yok.
Bakışlarını önüne çevirdiğinde kaza anı canlanıyor gözlerinin önünde. Siren sesleri kulağını tırmalıyor. Yüreği sıkışıyor anında. Kolu kan kaplı. Siren sesleri tizleşiyor bu esnada. Ezilmiş arabalarına bakıyor. Nefesi kesiliyor. Gözleri kararıyor. Umut boğazını sıkıyor. Nefessiz kalıyor bu esnada. Sidarın cansız bedenini buluyor solmuş hareleri, harabe olmuş arabadan. Adım atıyor bu esnada. Çığlık atıyor adımıyla. Ama sesi çıkmıyor. Boğazında cam parçaları. Kanlar akıyor boğazından göğsüne doğru. Eliyle siliyor göğüs kafesini. Eli yapış yapış kırmızılık. Parmaklarının arası, kolları, canı, hayatı kan içinde. Ayağını kaldırıp tekrar adım atıyor. Eli kar beyazı elbisesine gidiyor. Kırmızılığa boyuyor temizliğini. Attığı adımda tekrar saplanıyor ayağı katran karası paslı çivilere. Feryat ediyor göğe. Canı oluk oluk acıyor. Canı oluk oluk akıyor. Enkaza varıyor sonunda. Eli arabada sıkışmış adama uzanıyor. Kafası kalkıyor adamın. Boynundan aşağı kanlar içinde, kana bulanmış Revin'e bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVİN (KAÇ - MA - K)
Ficción General???????????????????????????? Adım attı. Sağlam bastı. Bastığı yerin canı acıyor, kadının yürüyebilmesi için fırsat tanıyordu. Kadın, gözlerini gezdirdi, büyük bahçede duranlarda. Attığı adımlar onu konağın kapısına sürüklüyordu. Adım attı, acı k...