15#

1.1K 75 0
                                    

Imam osjećaj da se nešto loše događa. Brzo smo ušli u zgradu. Po cijeloj zgradi se čulo vikanje iz jednog stana. Znali smo iz kojeg..

Jackob je brzinom munje otvorio vrata. Prizor koji nas je dočekao nije bio baš najbolji. Jackobov otac je Stacy vukao za kosu, a Andy ga je pokušao zaustaviti. Vidim da su smireni oboje.

,,Ne opet..." Promumljao je Jackob.

Došao je so svojeg oca i ošamario ga. Ja. Ga. Obožavam. Bez imalo straha ošamariti si oca. To samo on može.

Stacy je dotrčala do mene i zagrlila me. ,,Bok Selena..."

,,Hej. Da ti popravimo frizuru. Gdje je češalj?" Nasmiješila sam joj se. Uzvratila mi je osmijeh. Otrčala je negdje. U kupaonicu valjda. Vratila se s četkom za kosu.

Raščešljala sam joj plavu ravnu kosu koja je bila zapetljana.

,,Idemo se igrati sada?" Pitala me.

,,Naravno."

Počela se smijati i otrčala do kutka s lutkama. Jackob je završio s ocem tako da ga je izbacio iz stana. Lijepo. Andy se zatvorio u sobu.

,,Oprosti što si ovo morala gledati." Rekao je tužno.

,,Bitno da je sve u redu. Sva sreća što smo došli na vrijeme."

,,Mislim da je ovo bila treća usluga... Više mi nisi dužna... Ne moraš ovdje biti ako ne želiš."

,,A ako želim?"

Smiješak mu se protegao licem. ,,U tom slučaju ostani."

Pošto je bilo tek deset navečer mogu ostati.

,,A zar ne bi ti trebala na spavanje?" Upitam Stacy na što je ona spustila glavu.

,,Da mlada damo, krevet. Već je prekasno a sutra ideš u vrtić." Pokazao je Jackob prema vratima od sobe.

,,Hoćeš li i sutra doći?" Pogledala me kao da me moli da dođem.

,,Ne mogu ništa obećati. Ali probat ću doći."

,,Stacy, ja ću vas zaključati i odvesti Selenu doma." Rekao je Jackob.

Još me jednom zagrlila i otišla u sobu.

,,Dođi, idemo."

Sjeli smo u auto. Tijekom vožnje trajala je tišina. Ali ne ona neugodna nego ugodna.

Stigli smo pred moju kuću. Otvorila sam vrata.

,,Hvala Jake." Rekla sam.

,,Hvala tebi što si danas bila tamo. I večera je bila izvrsna, pofotovo uz tebe pored." Počeo se smijati.

,,Ha ha. Vidimo se." Izašla sam iz auta i nasmijala se.

(...)

Budi me deranje po sobi.

,,Selenaaa diži dupe zakasnit ćemoo!"

Otvorila sam oči i pogledala što Luke hoće.

,,Šta me tako gledaš diži see!" Zaderao mi se u facu tako da sam pala na pod. Bole me leđa... Opet.

Ustala sam i otišla do kupaonice. Život je dosadan. Obavila sam higijenu i vratila se u sobu. Kopala sam po vrpama veša jer, pogodite što, ormar je opet razmetan, a odjeća je po svuda. A jučer je bilo složeno...

Pronašla sam savršen outfit. Malo nešto za promjenu jer u školu uvijek nosim oversize majice.

Otišla sam do kuhinje i složila si sendvič koji sam jela po putu jer se ovim majstorima žurilo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Otišla sam do kuhinje i složila si sendvič koji sam jela po putu jer se ovim majstorima žurilo.

U busu sam uspjela nagovoriti Emmu da sjednemo otraga. Bilo je prezabavno, čak i njoj.

Nakon prvog sata trebala sam do ormarića po neke stvari. Trčala sam po hodniku i paff! Zaletjela se u nekoga i pala na pod. Ovaj put stvarno nisam imala namjere zaletjeti se u nekoga. Kosa mi je pala preko očiju tako da ništa nisam vidjela.

,,Sory, moja greška što se nisam maknuo." Rekao je dosta poznati glas. Podigla sam glavu i ugledala Harrya. Očito me još nije prepoznao.

,,Da konju pazi kuda hodaš." Digla sam se s poda.

,,Ti?!"

,,Ja?!" Oponašala sam ga.

,,Sad nema brata da te brani." Približio mi se.

,,Nema brata ali ima nekog drugog."

Podigao je obrvu. ,,A koga?"

,,Mene." Zlobno sam se nasmiješila. Počeo se smijati.

,,Nešto smiješno?" Podigla sam obrvu i prekrižila ruke.

,,Ova ti je dobra."

,,Jadna Emma, što sve ona s tobom mora proživljavati." Primila sam se za srce.

,,Sad ti nema spasa." Ljuto je rekao. Da baš.

Nasilno me uveo u wc jer smo baš bili pokraj wc-a. Dobro, bar je ženski ako ništa.

Pribio me uz hladne pločice na zidu, primio za majicu i krenuo udariti. Sad ja nastupam. Rukom sam ga primila za vrat i koljenom sam ga udarila u trbuh. Kad mi je pustio majicu, šakom me htio udariti u lice ali sam mu blokirala ruku. Tako još par puta. Kad je odustao šakom sam ga udarila ispod oka. Srušila sam ga na pod i sjela na njega. Još sam ga nekoliko puta udarila i digla se s njega.

,,Eto mislim da ti je sad jasno da se mogu i sama branit." Rekla sam i izašlami wc-a.

Kod ormarića me čekao Jackob.

,,Gdje si ti do sad?"

,,Rješavala neke smetnje." Odmahnula sam rukom.

,,Jesi ih riješila?"

,,Ovdje sam kao što vidiš. Nego što trebaš?"

,,Samo sam ti htio reći da danas be trebaš doći ako ne želiš."

,,Jel mi ti to govoriš da ne dolazim? Jer ako je tako neću te poslušati. Volim biti sa Stacy. I završavamo tu priču."

,,Oke." Nasmijao se. ,,Pa... Hvala pretpostavljam."

,,Ništa ništa."

Do nas je došla ljuta Emma.

,,Dobro Selena što ja to čujem??" Prekrižila je ruke. ,,Prebila si mi brata??"

A znači zato je ljuta.

,,Pitaj ga zašto se to dogodilo pa ti možda bude jasnije."

,,Ali Sel! On nikad nebi nikom naudio... Uvijek je dobar."

,,Prema tebi. A prema drugima ne. Samo ga idi pitaj i sve će ti biti jasno. Možda ga i ti budeš poželjela udariti." Ležerno sam rekla.

Otišla je, valjda pitati ga.

,,Dobro Sel... Vodim te negdje, na jedno mjesto." Povukao me prema izlazu iz škole.

Life with boys ✓Where stories live. Discover now