Nisa'dan
Can ben odaya çıktıktan sonra odaya girmişti. Kendimi yatağa atıp gözlerimi kapadım ama uyuyamıyordum. Can yanıma yattığında ona doğru döndüm. Gülüp beni kendine çekti.(omen tonrem kerimcana buradan selamlar)
Bende gülüp Canın en çok yapmamı sevdiği şey olan saçlarıyla oynamaya başladım. Can kedi gibi bana sarılmış bende onun saçlarıyla oynuyordum. Sonra ikimizde uyuya kaldık.
Sabah uyandığımda Can belime sımsıkı sarılmış bende onun göğsüne yatıyordum. Can'ı uyandırmadan kalkmaya çalıştım ama nafile Can'ı kaldırmak için onu kibarca salladım Can kalkınca bende kalktım kahvaltı hazırlayacağım sen yat dedim gülüp gerek yok kahvaltıya gidiceğiz yanıma gel diyip kolumu çekti.
Yatağa girdiğimde Can'a sıkıca sarıldım o da bana sarıldı. Can'a dönüp "benden önce kaç sevgilin oldu" dedim. Can bana bakıp nerden çıktı şimdi bu dedi. Bilmem sormak istedim.
Senden önce sadece 1 sevgilim oldu dedi. Yüzü düşmüştü anlamamıştım hala onu mu seviyordu adı aslıyı dedi ve devam etti 17 yaşındaydı birbirimizi çok seviyorduk. Sonra o öldü. Dedi.
Nasıl diye sordum. Üzülmüştüm açıkçası. aslı bir anda kayboldu sonra ailesi öldüğünü söyledi dedi. İçimden bir his kızın ölmediğini söyledi ama saçmalama diyip Can'a sarıldım. Can bir anda onu herşeyden herkesten çok seviyorum dedi. Açıkçası bu sözü beni kırmıştı ama belli etmedim(Can seni gebertirim yemin ediyorum).
Bu söz kafamda yankılanıp duruyordu. Gerçekten üzülmüştüm. Can anladım sevdiğin kız ölmüş evet çok üzücü ama yeni bir kız arkadaşıı olmuş ona niye böyle bir kelime söylersin.
Bu olayı Aycan a kahvaltıdan sonra anlattım. Aycan bana haklı olduğumu ama yinede çok konuşmamam gerektiğini çünkü kızın öldüğünü ve Can'ın bu olaya karşı hassas olabileceğini söyledi.
Bugün denize girmemiştik. İzmir'i dolaşmıştık akşam yatağa girdiğimde Can saçımla oynarmısın dediğinde uykum var dedim ve kafamı diğer tarafa geçirdim. Can ise bana sabah söylediğim laf için böyle olduğunu biliyorum ama gerçek bu dedi. Ben onu senden fazla seviyorum. Kalbimi bu kadar kırmak zorundamıydı.
Can'a dönüp çok net bir şekilde onu unutmak için mi benimlesin dedim(ben direk canın kafasına tava ile vururum)
Can bana bakıp sustu. Cevabımı aldım dedim. Ağlıyordum. Bavulumu toplarken Aycan yanımıza gelmiş Can'a bağırıyor. Barış Aycan'nı sakinleştirmeye çalışıyordu.
Evden çıkmıştık çünkü Aycan'la birlikte İstanbul'a dönecektik. Barış'ı dinlemeyip ben Can'la kalmam derken banada merak etme ben sana Alman bulucam diyordu(Aycan tam benim kafa ya 😋)
İstanbul'a varmıştık Aycan beni herkese Bu kız Nisa Bekar diye tanıtıyordu. Abim öğrendiğinde Can'ı dövme kararı almıştı(yiğit adamsın) ben ise abime abi ölümü gör diyip sakinleştirmeye çalışıyordum. (boşver dövsün valla).
Pazartesi günü okula gittim. Can okuldaydım onu her gördüğümde iğrenerek bakıyordum. Aycan'la Barış beraber ben ise sınıftan bir kızla oturuyordum öğretmen derse elinde Bir bebekle girip arkadaşlar öğretmenler toplantısı olucak bu ders boşsunuz zaten bu günlerde ders yapmıyorum. Bide bebeğe bakıcak biri varmı dediğinde elimi bitek ben kaldırdım.
Hoca beni yanına çağırıp çok teşekkür ederim Nisa ders sonu ben senden aldırırım bebeği diyip sınıftan çıktı. Aycan ile ben bahçedeki kantine gitmiştik. Can basketbol kaptanın bana yapmaya çalışıyordu.
Kızım istemiyorum ilişki falan derken basket takımının kaptanı Berk yanıma geldi ve oturabilirmiyim dedi.
Aycan benden önce davranmış ve tabi otur demişti. Barış'la Can dışarı çıkmışlardı Aycan bunu görünce aşkım gell diye bağırdı. Can'la ikisi bu masaya doğru ilerlerken Can Berke bir bakış attı ama Berk pek takmadı. Can masaya oturduğu an ben kucağımda ki bebekle ayağa kalktım ve bir arkadaki masaya geçtim.
Berkte bu masaya geçmişti. Bana basketball u anlatıyordu. Berkana bakıp Aycanın yaptığı şey için özür dilerim ama ben sana karşı bir şey hissetmiyorum dedim.
Berk te ayağa kalkıp gitti kucağımda ki bebekle oynarken Aycan fotoğraf paylaşmıştı. Aycana bir tanıdığı yorum olarak bebekten daha tatlı kız yazmış. Aycan bana söyledi İstemiyorum Aycan ben istesem bulurdum ama istemiyorum dedim.
Aycan bana sarılıp tamam bundan sonra zorlamayacağıö söz dedi. Bende ona sarıldım. O sırada yanıma bir çocuk geldi. Bebeği alabilir miyim dedi. Sen kimsin dediğimde hocanın oğlu olduğunu öğrendim. Bebeği ona verirken bebek gitmek istemedi. Bende sorun yok diğer saatim ders yok bakabilirim dedim. Çocuk bana teşekkürler diyip gitti.
Bebek acıkınca hocanın bana verdiği çantanın içinde kavanoz mamasını çıkardım ve bebeğe yedirmeye başladım. Bir sonraki derste boştum ama bebeği öğretmene abisiyle gönderdim.
Okulda yeni bir öğrenci gelmişti. Kadındı ve çok güzeldi bakışlarım Can'a gidince Can'ı şok olmuş bir şekilde gördüm. Kız direk (sana girsin ssjsj tamam ya kızmayın) Can'ın yanına gitti. Can kızın yüzüne dokundu ve kıza sarıldı ben bunları izlerken Aycan koşarak yanıma geldi ve Kızım Aslı ölmemiş bu kız Aslı diyince herşeyi kafamda oturdu.
Aslı Can'la benim ilişkimi duyduğu için ortaya çıkmış. Barış Can'ı uyarmış bu kız kaybolmadı seni kandırdı diye ama Can çok takmamış bütün gün sarılmalarını izledim.
Son 3 ders kalmıştı beden hocası yanımıza geldi ve "kadın voleybol takımı için kaptan ve salsa için bir çift aranıyor" dedi tam umrumda değil diyicekken aslı elini havaya kaldırıp. Can'la ben salsa ya bende voleybola katılıyorum dedi.
Aycan benim ikisinde de efsane olduğumu bildiği için elini kaldır yemin ederim senle konuşmam deyince. Elimi kaldırıp hocam bende ikisine katılıyorum ama salsa için bir çiftim yok dedim.
Hoca bana bakıp tamam Berkle ol onun da salsa geçmişi var dedi. Berke bakınca Berk eliyle ikimizi gösterip bizde diyordu.
Okul bitmişti. Ama ben ve Berk alıştırma yapmak için okulun dans odasına girerken Can'la Aslının orada olduğunu gördük takmamaya çalışarak içeri girdim. Can Berkle bana bakıp iç çekti. Aslı ise rakibim olan kıza bak diyip dalda geçti. Sadece yenildindeki yüzü merak ediyorum dedi. Bende ona sen merak ediyorsun insanlar genelde bilmedikleri ve yapamadıkları şeyi merak eder ben yeniceğimi biliyorum dedim (aman Nisa aferin kız).
Danslarını izliyorduk. Berk kulağıma eğilip Aslı güzel kız da be Can'da ne buluyoruz dedi(oha amk Can'da ne buluyoruz ne demek çocuk taaşşşşş)
Bunu duyunca Berk'i kovalamaya başladım bide şişemi attım. Yorgunluktan yere düştüğümde Berk yanıma gelip aman okulun en güzel kızı en tatlı kızı yorulmuş mu diyip yanaklarımı sıkıyordu. Berke tamam yeter diyip ayağa kalktım müziği açtım. Aycan o sırada bizi izlemek için içeri girmişti.
Dansı yaptığımızda Aycan oha çok iyi derken Berk bana sarılıyordu. Can Aslı ya bir şeyler söyledi. Aslı ise somurtarak sınıftan çıktı. Aycan Can burada olduğu için nispeten şu kaçırdıkları kıza bak be maşallah tü tü nazar değmesin dedi.
Bu bölümde kuşların arası açıktı bakalım barışacaklarmı😊