Erkeklere güven olmaz.
Anladım.
Asker yeşili kabanımı alarak evden çıktım.
Soğuğun yüzüme vurmasına aldırmadan hızlı adımlarla yürüdüm.
Rüzgar yüzüme çarptıkça gözlerim doluyordu.
Babamla birlikte yaşıyordum. Annem yeni kocasıyla zengin otellerde lüks hayat yaşarken ben babamla sıkıcı hayatımı devam ettiriyordum , babamla doğru düzgün bir iletişimimiz yoktu.
Beynimi bu düşüncelerle doldururken sokak lambasının sarı ışığı altından köşeyi döndüm.
Saat gece 12'ydi ve ben bu ıssız sokakta kaderimi yazmaya gidiyordum.
Geri dönüşü olumuyacaktı.
Girdigim yıkılmaya yüz tutmuş tarihi binaya tekrar baktım içerisi dışarısı kadar yıpranmış durmuyordu .
Genelde bordo renkte eşyalarla dekore edilmişti. Yerde duran gür Kürt halısını incelerken bir kadın yanıma , sigarasının dumanıyla geldi. Onu görmek için dumanı elimle iki yana dağıttım.
Beni baştan aşağı süzdü , ve konuşmaya başladı :
"Hazır mısın? Sorusunu elimdeki küçük spor çantayı göstererek yanıtladım :
"Hemde çoktan."
"İyi o zaman şu koltuklardan birine otur ve Zümrüt Hanımı bekle, birazdan gelir yola çıkarsınız."
Eliyle gösterdiği koltuklardan birine yerleştim ve beklemeye başladım , heyecandan kalbim duracaktı çünkü bugün evden kaçıyordum. Yeni bir başlangıç için.
Annem babamı aldatmıştı ve babam bunu öğrenince evde çok kötü kavga etmişlerdi bende onlardan uzaklaşmak için bu harabeye gelmiştim, harabeden içeri girdigim anda gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.
Bir harabe için burası çok güzeldi , kim burayı böyle dekore etmiş diye.düşünürken Zümrüt hanım belirmişti neden ağladığımı sormuştu, her şeyi anlatmıştım ve bana 3 ay sonra tekrar buraya gel çünkü 3 ay sonra bir görev için burdan ayrılıyoruz, eğer yeni bir hayat istiyorsan gel, demişti.
Ve bugün o gündü.
Ben bunları düşünürken Zümrüt hanım güler yüzüyle içeri girmişti.
" Merhaba Evrimciğim."
dedi.
Tek yapabildiğim gülümsemekti çünkü çok heyecanlıydım.
"Hadi hazırsan gel araba bekliyor."
Bende yere koyduğum küçük spor çantamı aldım , ve Zümrüt hanımla ayaklandım.
Arabaya bindiğimizde
"Benim görevim ne?" diye sordum.
" Bak Evrim , senin yapıcağın iş dünya çapındaki zengin ve bir o kadarda çapkın erkekleri öldürmek.
Bilirsin erkeklere güven olmaz."