Nerden başlasam bilemiyorum, gerçekten. Öncelikle sizden ricam uzun olursa üşünmeyip okumanız. Gerçektende benim için çok önemli. Öyle bir durum ki gerçektende ben üzülüyorum, insan emeğinin karşılığını alamayınca garip bir boşluğa düşüyor. Hikaye başladığından ve ben bu sorumluluğu tüm ağırlığıyla kabullendiğimden beridir çok mutluyum(dum)! Açık konuşmak istiyorum, bana ilham veren sadece ve sadece sizlerin yorumlarınız, fikirleriniz. Bir kaç zamandır yorumlar düştü neredeyse hiç yok. Okunma sayısına bakıyorum, tamam, okey! Gel gör ki yorumlar bu kadar iç açıcı değil. Anlıyorum, dersler sınavlar, özel hayatınız fakat sizlerde beni anlamaya çalışın. Ben her bir yorumu iki defa okuyarak mutluluktan uçarken sizlerin fikirlerinizide göz önünde bulundurup Aaa! Geçen ayşede fatmada böyle söylemişti. Bende böyle yapayım sonrada böyle yaparım. diyerek sırf sizlerin gönlü olsun diye hikayenin kurgusunu bile saptırdığım oluyor. Hepinizin olduğu gibi benimde derslerim var.. ders aralarında bile ben girip yarım kaldığım yerden bölümü tamamlamak için çabalıyorum. Yine ve yine sizleri bekletmemek adına. Okuldan çıktığım an üzerimi değiştirmeden işe koşuyorum, çalışıyorum üstelik sabah akşam. Hiç mi haketmiyorum birazcık emeğimin karşılığını almayı? Yorgunluktan ölürken sabaha karşı bile olsa bitirip yayınladıktan sonra haketmiyormuyum gerçektende düşüncelerinizi, fikirlerinizi? Gözlerimin kenarları uykusuzluktan ve bilgisayarın ekranına bakmaktan yanarken, sizlerin yorumlarını okuduğum zaman yaşadığım gurur ve mutluluk hissini yorgunluğumun üzerine haketmiyorum gerçektende?
Ha eğer artık beğenilmiyorsa tamam. Bana söyleyin bitireyim o zaman. Kendi kendime yazıp okuyarak bir yere varamayız. Sözüm her bölüm yorumunu, bana düşüncelerini belirterek bana destek olanlara değil elbetki. Sizlerinde desteği benim için önemli fakat sadece ricam o ki zaman ayırıp okuduktan hemen sonrada düşüncelerinizi iletmek. Zaten bir kere okuyorsunuz değil mi? Kısacık bir şey bile olsa bana yazmam için ilham vermenizi istiyorum. Yanlış anlamamışsınızdır umarım! Gerçektende düşüncelerimi fazla uzatmadan sizlere ilete bildiğsem ne mutlu bana.
Bilmiyorum buraya kadar okudunuzmu ama yinede yazmak istedim. Her bölümün başına yazarak kendimi ifade edemezdim. Bir kez daha belirtmek istiyorum ki, sıkıldıysanız eğer.. artık gerçektende okumak bir hayli üşengeçlikle can buluyorsa gerek yok. Boşu boşuna sizlerde yormayın kendinizi, bende yazıp kendi başıma okumayayım. Umarım kendinizi benim yerime koyarak ne demek istediğimi birazda olsa anlamaya çalışırsınız. Bu güne kadar desteklerini eksik etmeyen herkeslere çok teşekkür ediyorum! İlk günden bu yana yanımda olan herkese..
İyi günler.
Kendinize iyi bakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Aşk Engel Tanımaz...
Romantik"Tekerlekli Sandalye" ye mahkum genç bir kız. Hayatı tamamen "kıvırcığı"nın üzerine kurulmuş genç bir adam. Engellere rağmen... Acılara, herşeye rağmen... Birbirlerine kenetlenen iki insan... Tek ihtiyaçları'ysa bir Mucize sadece.. yalnızca bir ''Mu...