Astusime lennukist välja ning suundusime minibussi.
"Kuhu me lähme?" küsisin Harrylt.
"Hotelli, aga pärast seda meie lähme teise kohta!" vastas ta mulle naeratades.
"Kahekesi?" küsisin uuesti.
"Jah, Liam ja Sophia lubasid hoida Sarahit." vastas ta ja noogutasin. Astusime autost välja ja fännid kes olid hotelli ümber kogunenud.
"Hei!" vastasin ja lehvitasin neile. Jalutasime sisse koos ema ja isaga.
Suundusime lifti ja see hakkas ülesse sõitma. Avasime toa ukse ja ma jooksin magamistuppa.
Nii pehme voodi.
"Harry!" karjusin üle toa. "Mis on?" ütles ta mult ümbert kinni võttes. "Mis ma selga pean panema?" küsisin oma riideid vaatades."Midagi mugavat" vastas ta.
"Okei, millal me lähme?" küsisin kui ta mu käest lahti lasi. "
Varsti!" vastas ja läksin vannituppa. See oli päris avar. Seal oli vann ja dušš.
Hakkasin riidesse panema. Kuna ta ütles mugavat, siis ma valisin lühikesed püksid, tank topi ja mingi jaki.
Võtsin oma meigi koti ja tegin midagi oma näole. "Kas ma pean veel midagi kaasa võtma?" küsisin magamistoa ukselt.
"Bikiinid ja mulle ujukad!" vastas ta naeratusega. Võtsin kohvrist mingi seljakoti.
Võtsin rätiku ja ujukad. Topisin veel midagi sinna. "Ma olen valmis!" ütlesin talle põsele musi tehes.
"Lähme!" ütles ja ma võtsin Sarahi ja ta luti pudeli. Astusime toast välja ning suundusime koridori lõppu.
|||
Harry pani mulle silmade ette mingi salli.
Ma tean, et ta tahab mulle üllatust teha, aga kes seda Harryt teab.
Äkki ta viib mind kuskile urkasse ja piinab mind. Ma ei usu, et ta teeb seda.
"Me oleme kohal!" vastas ta mu käest lahti lastes.
"Ma teen sul ukse lahti!" vastas ja oli kuulda ukse pauku tema auto ukse poolelt.
Kuulsin ukse avamist enda lähedalt. Tundsin pehmet kätt oma käes.
"Tänan!" vastasin ja ma astusin autost välja. Kõndisime natuke edasi ja ta võttis salli ära.
Mu silme ees oli tühi rand. Kus oli laud ja voodi.
"See on sulle!" vastas ta mulle. Pöörasin ta poole ja suudlesin teda.
Ta pani oma käed mu põskedele. Ta võttis mind sülle ja viis mind voodi peale.
"Ma armastan sind!" vastas ta suudluse lõpus.
"Ma armastan sind rohkem!" vastasin talle nina peale musi tehes.
"Šhampust?" küsis ta mult ja ma noogutasin.
Ta võttis laualt must pudeli ja hakkas seda avama. Käis pauk ja pudel oli lahti. Ta võttis pokaalid kallas sinna joogi.
"Palun!" vastas ta andis mulle pokaali.
"Minu imelise naise terviseks!" ütles ja me lõime klaasid kokku. "Suu lahti!" ütles ta kui ma oma suu avasin.
"Tänan!" vastasin oma maasikat mäludes.
Võtsinlaualt uue maasika ja pitsin Harryle suhu.
"Lähme vette?" küsis ta mult.
"Loomulikult!" vastasin kotist asju välja võttes. Viskasin Harryle ujukad.
Võtsin oma särgi ära ja vahetasin rinnahoidja bikiinide vastu. Vaatasin Harryt kellel olid riided vahetatud ja ootas mind.
"Lähme?" küsis ta kui ta nägi, et mul oli vahetatud.
"Ja!" vastasin ja võtsin ta käest kinni.
See oli nii perfektne. Oli parasjagu tuuline, päike paistis ja veel peegeldus päiksekiired.
Olime vees jalgupidi kui ta võttis mu sülle.
Panin oma käed ümber ta kaela. Toetasin oma pea ta rinnale.
"Palun ära viska mind vette!" ütlesin kui ma pea ta rinnalt.
Mis te arvate mis juhtus? Loomulikult ta kukkutas mu vette...
Tulin vee alt välja ja hüppasin Harryle selga.
"Hei, sa oled märg!" vastas ning tegi mu ninale musi.
"Tegelikult?" vastasin ja hakksin naerma.
"Ma tahan kukile!" ütlesin nagu väikse lapse häälega.
"Okei, roni peale!" vastas ja kükitas. Istusin ta õlgadele ja ta tõusis püsti.
"On tore seal?" küsis ta.
"Loomulikult!" vastasin ja kummardusin ta huulteni ja suudlesin teda huultele. Läksime natuke sügavamale.
"Mul on külm!" ütlesin Harryle ja me läksime kaldale. Viskasin Harryle rätiku ja võtsin ka endale.
|||
Harry oli toonud kuskilt välja liha ja grilli.
"Kas ma saan sind aidata?" küsisin talt ja ta noogutas.
"Lõika tomatit ja kurki." vastas ja andis mulle noa.
"Kas me jääme ööseks?" küsisin talle kurki suhu pannes. Ta tõmbas mind endale lähedale ja asetas sinna suudluse.
"Jah!" vastas ja vaatas mu silmadesse.
|||
Liha oli valmis. See oli super hea. Harry oskab grillida. Seda oskab ka Liam.
Vahel ma mõtlen kui tänulik olen ma oma vennale. Tänu talle olen ma leidnud elu armastuse ja temaga koos lapse saanud.
Vahel mõtlen, et kui Liam oleks edasi saanud üksikuna, mis oleks saanud.
"Laura, kas Liam rääkis sulle meie uuest plaadist FOUR?" küsis ta.
"Ei rääkinud?" vastasin ja panin kurgi suhu.
|||
Meie ümber põlesid küünlad. Kuulsime põõsas mingeid hääli. Läksin vaatama mis seal on. Seal olid...
|||
Mis te arvate kes seal olid? Igatahes ma tahaks teid kõiki tänada 1K lugemise eest. Ma otsustasin, et ma kirjutan sellele raamatule umbes 40-50 peatükki. See osa ei tulnud nii välja kuidas ma tahtsin, aga jah. Ma soovin teile ilusat vaheaja algust. See ka, et ma tõlgin "The Tweeti", ma soovitan teil seda lugeda. Läks pikaks, aga ei huvita.
Stay FABULOUS!!!♥♥
KatariinaPeetson