Nakon što smo se najeli odlučila sam ići spavati. I da, skuhala sam hrenovke i pire krumpir. Ja sam pojela tri hrenovke a Leonu ostavila samo jednu. Hehe. Inače je za svakoga bilo po dvije.
(...)
,,Selenaa! Idemo vann ajdee ustajj!" Netko je vikao. Zašto ovdje svi trebaju vikati??
Otvorila sam oči i vidjela Lukea kako se presvlači. Okrenula sam se na drugu stranu. Tek kad mi je do glave došla informacija da idemo van skočila sam iz kreveta.
,,Van?? Ali ne mogu danass." Sjetila sam se za dogovor s Jackobom da idem kod njega danas.
,,A zašto ne?" Podigao je Luke obrvu.
,,Zato jer idem k Jackobu, točnije k njegovoj sestri."
,,Pa pozovi i Jackoba."
,,A njegova braća?"
,,On ima braću? Pa neka budu doma."
,,Ne kužiš. Starci su mu pijani i nekad mlate djecu pa on mora biti kod kuće."
,,Reci Jackobu da će Leon paziti na njegovu braću." Podrugljivo se nasmijao. To je too. Tako ću vratiti Leonu. Zli smiješak mi se pojavio na licu.
Poslala sam Jakeu poruku da će Leon paziti na njih tako da on može s nama u klub.
,,Leonnn!!" Upala sam im u sobu. Čitao je časopis s naslovnicom gole žene, a Dino je vjerojatno bio vani s curom.
,,Šta?"
,,Paa znaš da e ja volimm."
,,Ubit ću te."
,,No no. Nećemo se tako razgovarati."
Brzo sam zgrabila jedan časopis. ,,Što bi se dogodilo kad bi tata saznao što to držiš u sobi? Baš me zanima." Pogledala sam ga zlobno. Imao je ravan izraz lica.
,,Što hoćeš."
,,Trebaš danas paziti Jackobovu braću kad on bude s nama u klubu. Nema ostalih pitanja!"
Izašla sam iz sobe s još uvijek časopisom u ruci. Tako ću ga ucjenivati sad.
Jackob mi je odgovorio da može. Poslala sam mu ime kluba i otišla se obuć.
Lijepo što se ovo opralo pa ne smrdi.
Svi smo se spremili i krenuli u klub. Po putu smo pokupili Emmu. Jackob nas je čekao pred klubom. Poljubili smo se, a ovi su ostali u čudu. Osim Emme koja je počela vrištati.
,,Ako ju povrijediš imat ćeš posla samnom." U facu mu se unio Luke. Još mu je nešto šapnul na što se Jackob nasmijao.
Ušli smo u klub. Luke je otišao svojim putem, a nas četvero smo otišli do šanka. Naručili smo pića i plesali.
(...)
Budim se u nečijem autu. Pored mene je Jake. Naprijed su Emma i Leo. Jučer smo se tako napili da nismo mogli doma. I to se dogodi dok se ne dogovorimo tko vozi doma.
Drmnula sam Jackoba. Probudio se i nije znao gdje je. Kad je vidio mene odahnuo je. Probudili su se i Emma i Leo.
,,Što se desilo?" Pitala je Emma.
,,Zaspali smo u autu." Rekla sam.
,,Dobro, ajde vozi me doma." Rekla je Emma i opet zaspala. Prvo je Leo Jackoba odveo doma, pa Emmu i onda nas. Ne znam gdje je Luke, niti me nije briga.
Doma sam se skljokala na krevet i zaspala.
(...)
Budi me kucanje po prozoru. Vidim da nema nikog u sobi. Kucanje se nastavlja. Okrenem se prema prozoru da pogledam tko je. Jackob.
Ustajem i otvorim prozor.
,,Šta hoćeš idiote?" Pitam pospano.
,,Želiš s nama u šetnju?" Pitao je. U daljini sam vidjela Stacy i Andya kako se ganjaju.
,,Evo me za minutu." Nasmijala sam se i zatvorila prozor.
Još sam bila u odjeći od kluba pa sam se presvukla.
Uzela sam mob i stavila ga u džep.Viknula sam da idem, ali ne znam jesu li me čuli. Ne znam ni jesu li doma. Kako god, otišla sam se s njima šetati.
Išli smo na igralište, kupili smo klincima sladoled, išli smo do kućice na drvetu... Nezaboravan dan s Jackobom, Stacy i Andyem.
YOU ARE READING
Life with boys ✓
Teen FictionŽivi sama s ocem i četvoricom starije braće. Selena je, pošto ima toliko braće, dečkima okružena cijeli svoj život. Iako, nikada nije imala dečka. Ovo je priča o njezinom životu i problemima koji joj se događaju, te o njezinoj prvoj ljubavi i novim...