Rozdział I

34 3 0
                                    



Noc ,dzień, noc, dzień, noc, dzień. Wszystko kręci się i nie przestanie. Czas leci wolno, w ciemnościach metra i kanałów. Siedzimy całymi miesiącami w tych przeklętych tunelach pełnych szczurów i nie wiadomo jakich dziwnych stworzeń. Wejścia do podziemnego królestwa są pozamykane, zawalone brukiem i wszystkim co się narzuciło naszym przodkom, a mimo tego słychać niepokojące wycie z góry. Człowiek w takich momentach zastanawia się ''gdzie ludzkość popełniła błąd'', i na to pytanie jest wiele odpowiedzi. Gdy wojna atomowa rozpoczęła się był rok 2057. Każdy próbował ratować dobytek i rodzinę, ale tylko odpowiednio przygotowani ludzie, których wyśmiewano za przygotowywanie się do apokalipsy zdołali ochronić schronić się w podziemiach. Było wielkie ryzyko zawalenia się tuneli, ale co zostaje innego osobie która widzi jak jego ojczyzna i cała planeta równa się z piachem. Życie toczyło się dalej, a pozostali ludzie zaczynali tworzyć swego typu kolonie, obozy, klany i kultury. Powstały nowe warstwy społeczne , takie jak robotnicy lub inni wykształceni którzy zajmowali się konserwacją i tworzeniem nowych urządzeń s pozostałych części samochodów, wraków, laboratoriów i innych miejsc. Wyjście na powierzchnię wiązało się z dużym ryzykiem stania się jednym z milionów kreatur, które żyją i niszczą wszystko co się nawinie. Ale z taką rzeczywistością musiał się liczyć, każdy kto przetrwał. Rozpoczęła się nowa era: Era ciemności.

==================The Underground Circle======================Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz