Na kraju dana, Jackob je Stacy i Andya ostavio nekoj bakici na čuvanje. Ne kužim zašto.
,,A sad..." Izvukao je crnu maramu. ,,Iznenađenje." Zavezao mi ju je oko očiju.
,,Kakvo sad mrtvo iznenađenje." Nisam neki fan iznenađenja.
,,Vidjet ćeš. Idemo do auta." Vodio me za ruku.
Ako me htio oteti imao je dosta vremena već prije. Tako da mislim da me sad ne misli oteti.
Makar tko zna što se njemu mota po glavi.Ušli smo u auto. Nisam smjela gledati.
Nakon par minuta smo stali. Izašao je van. Otvorila sam si vrata i nogom stupila na tlo.
,,Nisi htjela da ti ja otvorim?"
,,Na šta ti ja ličim, na nesposobnu kokoš? Mogu si sama vrata otvoriti."
Nasmijao se na moje lupetanje. Primio me za ruku. Krenuli smo negdje. Osjetila sam ispred sebe zatvaranje vrata i zabila sam se u njih.
,,Budalo mogao si me upozoriti." Gunđala sam.
,,Onda nebi bilo tako smiješno." Smijao se.
Ušli smo u tu neku zgradu. Malo smo hodali pa ušli kroz još jedna vrata. Skinuo mi je povez.
,,SRETAN ROĐENDAN!!" Vidjela sam Lea, Lukea, Leona, Mihaela i Emmu kako su bacili balone u zrak. Jesam ja zaboravila na svoj rođendan? Opet? Svake godine zaboravim. To samo ja mogu.
,,H-hvala." Promucala sam.
Ne mogu vjerovati. Ukrasili su neku dvoranu i mogu pretpostaviti da će kasnije biti party.
,,Daj nemoj tu samo stajati dolazi ovamo! Moramo ti odabrati odjeću!" Prijetećim tonom je rekla Emma.
Odvela me u neku prostoriju punu haljina. Povraća mi se.
,,Ondaa. Koja ti se sviđa?"
,,Emma ovo je pakao za moje oči."
,,Znam da ti je rođendan ali IMAT ĆEŠ HALJINU TAKO MI MAJKE MOJE ROĐENE! A sad, da ti pronađemo jednu..."
,,Ummm... Oke..."
Nemam riječi. Ne želim se sad posvađati s njom. Samo da se čim prije napijem i zaboravit ću da nosim haljinu.
Nakon podužeg traženja zaskvićala je od sreće. Okrenula se prema meni i pokazala mi dvodijelnu haljinu.
Brate što je ovo...,,Nema šanse da to ob..-
,,Ne seri i ulazi u tu kabinu!"
Brzo sam otišla u kabinu i zatvorila zastore. Obukla sam haljinu i izašla van.
,,Ajmeee da da daa!! Svršeno jee!" Skakutala je. ,,Pogledaj see."
Pogledala sam se u ogledalo. Pa nije loše... Mislim moglo je biti gore. Na primjer mogla mi je dati haljinu s cvijetićima.
Ona si je obukla nešto crveno. Ušle smo u tu kao salu gdje će biti party. Ljudi su već bili tamo. Većina iz škole. Svi su mene gledali i pljeskali. Nakon toga Luke je imao govor. Nakon govora išle su pjesme i počeli su ljudi plesati.
Jackob je došao do mene.
,,Nisam mislio da ćeš ikad obući nešto takvo."
,,Ni ja. Osjećam se užasno u haljini. Ne znam zašto."
,,Nema veze idemo plesati." Pokuvao me na plesni podij.
,,Jake!! Ja ne znam plesati."
,,Ni ja. Nije sigurno tako teško."
Krenuo je neki valcer. Cijelo vrijeme smo gazili jedno drugo. Ja njemu patike, a on meni haljinu.
,,Volim te." Rekao mi je.
,,Volim i ja tebe." Nasmijala sam se.
Ne znam što sam napravila u životu da nađem ovako dobrog dečka. Zapravo nikad nisam ni mislila da ću naći dečka. A da ću na sebe navući suknju još manje. Jednostavno sam sretna i zahvalna što u životu imam ovako glupe ljude oko sebe.
_______________________
Hvala svima koji ste čitali ovu pričuu ❤️. Ako vam se svidjela kliknite zvjezdicu😊
YOU ARE READING
Life with boys ✓
Teen FictionŽivi sama s ocem i četvoricom starije braće. Selena je, pošto ima toliko braće, dečkima okružena cijeli svoj život. Iako, nikada nije imala dečka. Ovo je priča o njezinom životu i problemima koji joj se događaju, te o njezinoj prvoj ljubavi i novim...