Uğurun odasına gittim , kapı çalmadan girdim , iyiki uygunsuz şeyler görmedim yoksa ölürdüm , o iğrençlikleri hiç sevmem .
- Evinde kapınız yok mu ? Diye soracaktım ama ayni ... evde yaşıyoruz .
- Edepleri sonra öğretirsin canım , Aylin kalk hemen konuşacaklarımız var .
- Ne oldu yine ?
- Aylin biliyor , hadi yürü sende .Aylin bana uzunca baktı , belli ki hiç bir şey anlamadı , ya da anlamamış gibi yapıyor , kim bilir o şeytanın aklında ne var .
- Ne oldu ? Niye çağırdın şimdi.
- Kolyene kaybetmişsin Aylinciğim , bende buldum , müzik odamda , kırılan gitarımın dibinde
- Senin gitarın mı kırıldı ?
- Rol yapmayı kes , neden yaptın bunu
- ben bir şey yapmadım
- Fatma abla seni ordan çıkarken gördü , kadın o yaşta yalan söyleyecek hali yok herhalde , hem sen yapmadıysan kolyen orda ne işi var ? Şimdi Ya bana söyleyip kurtulursun Ya da canın sevgiline o açıklamayı yaparsın
- Tamam be tamam ben yaptım
- Bilmediğim bir şey söyle , mesela sebep
- Berkan , onunla çalışacaksın diye duydum .
- iyide bundan sana ne ?
- Kızım sen geri zekalı mısın nesin geçen yıla kadar sevgilimdi , ne işin var senin onunla
- Yuh ! Sende çevremdeki bütün erkeklere meraklısın , eski sevgiline kıskanmak ne Allah aşkına , delirdin mi ?
- Delirmedim , o sınav sizin için çok önemli olduğunu biliyordum , onun için , ve ben Berkan'dan intikam almak için yaptım .Sesle güldüm , bana garip garip mimikler yapıyordu , tabi anlamadı hiç bir şey . Bende telefonumu açıp kayıtı dinlettirdim , Aylini tanıdığımdan biri bu tedbirleri alıyorum , o kızdan ne çıkacak belli olmaz bende kendimi tehlikeye atmayacağım .
- Ne istiyorsun benden ?
- Bendem uzak dur , yoksa düşünmeden Uğura gönderirim , gerisine sen bakarsın artık .
- Senlik değil Berkan yüzünden yaptım diyorum sen neden bana taktın ?
- Berkan'ın ekipte ben varım ama , ayrıca kırılan piyano benimdi , şimdi karar senin .
- Sen beni tehdit mi ediyorsun ?
- Aynen öyle , benden ve çevremden uzak dur . Yoksa kaybeden sen olacaksın . Şimdi kolyeni al , Uğura bunu vermek için çağırdığımı söylersin .O kızın yanından gittim , arkadaşıma doğru koştum , nihayet adam gibi konuşacağız , biz Fatma abladan yiyecek bir şeyler rica ettik , o da sağ olsun bizi kırmadı istediğimizi hazırlattı , bizde bir filmin başında oturduk , açıkçası film falan umurumuzdan değildi , çünkü biz izlemiyorduk , kendi aramızda konuşuyorduk .
- Gelelim esas konuya , Uğur oradayken neden bir iyilik meleğe döndün ? Aylini savunmalar falan . Dökül bakalım , ne oluyor sana ?
- Ben galiba aşık oldum kanka
- Ne ? Kime ?
- Sana ! allahım bu kız beni öldürecek , Uğura tabiki de
- Olamazsın efendim , o şuursuza aşık falan olamazsın
- Niyeymiş o ?
- Çünkü onun sevgilisi var canım , Aylin bile olsa
- Ne var bundan ? En kötü ihtimalde kızı paketleyip göndereceğiz
- Saçmalama istersen , paketlemek falan yok , hiç bir şeye karışmayacağız anladın mı ?
- Sen o Yılanla empati mi yapıyorsun ?
- Alakası yok , ben insanların ilişkilerine karışamam
- İyi de sen sadece beni yardım edeceksin
- Edemem Ceyda , bu konuda hiç bir şey yapmayacağım , kusuruma bakma yapamam . Uğurla ayni evde yaşıyoruz , annesi benim amcamın eşi , kardeşi ablamın kankası oldu artık , bu İşte yokum . Sende aralarına bozmaya kalkma sakın
- Of
- Söz ver
- İyi tamam
- Söz ver dedim
- Ay tamam söz veriyorum sana , bir şey yapmak yok , oldu mu ?
- Oldu evet , umarım tutarsın , neyse filme bakalım , en korkunç sahneler geliyorVe ikimiz filme konsantre olduk , sonra bitince uyuduk . Sabah olunca kalktık , hazırlandık okula gitmek için . Derslerimiz full bugün , bittik biz .