8.Fejezet Harc

41 3 0
                                    

Lassan elértetek a második vonaton töltött nap végéhez. Már az ágyaitokban feküdtetek és történeteket meséltetek egymásnak. Mino például mesélt arról milyen vicces dolgok történtek az unokatestvére esküvőjén. Amin rengeteget nevettetek. Főleg annál a résznél ahol elmesélte hogy, a macska hogyan borította fel az esküvői tortát. Viszont már alig bírtatok fent maradni így, betakaróztatok és elhunytátok a szemeitek. Te már alig vártad a holnapot és ezzel valószínűleg nem csak te voltál így. Holnap délben megérkeztek az akadémiához. Reggel aztán a reggelitek után már alig bírtatok nyugton maradni Mino-val. Bár ha jobban belegondolsz akkor senki nem bírt nyugton maradni, főleg nem az elsősők. Már látad a hegyeket amin az iskola épülete található. Az ódon kastélyban valamikor talán egy király lakhatót. Ezt persze senki nem tudta biztosra egyedül az igazgató és annak testvére. Ha a varázslók közül bárkit is tiszteltek a harc akadémia tanulói az az igazgató testvére volt. Nagy legendák szólnak a cselekedeteikről, a háborús eredményeikről. Egyre és egyre közelebb kerültetek a kastélyhoz. Látad a tornyokat, az ablakokat ahogy megcsilan rajtuk a fény. A kastély előtt lévő kertet és a benne terjeszkedő bükk fák sokaságát de, nem csak bükk volt ott. Hanem fűzfák, jégenyék és még sok olyan amit még életedben nem láttál. Ezután a vonat lebukot a föld alá. Anyira meglepődtél hogy, azt szavakkal le sem lehet írni. A vonat megált majd egy kürt megszólalt.
„ A vonat megérekezt, Kris McLond Fegyverek és Pajzsok Harci Akadémiájához. Kellemes tanévet kívánunk!”Megérkeztél. Végre itt voltál és ezt alig lehetett felfogni.

*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaWhere stories live. Discover now