Z dedykacją dla @Mirianada
Dziękuję za pomoc:)
=================Dziennik zdarzeń===================
Dzień 378
-Słychać dziwne syki i piski z kanału na północ od nas
-Wysłaliśmy Jeremiego do kanałów po apteczki i sprzęt medyczny na pobliską stację
-Steve został postrzelony, nie wiemy przez kogo
-Jedzenie zaczyna się kończyć
Jack
==================================================================
Sieiedząc z Michael'em przy ognisku, zastanawialiśmy się jak jest na powierzchni. Nasza kolonia zabraniała wysyłania jakichkolwiek ludzi na zewnątrz, nawet *złomiarzy. Byliśmy jedną z najmniej rozwiniętych kolonii w podziemiach, ale mieliśmy coś czego inni nie....Armię.... Mieliśmy kilku sojuszników. Jest to podstawa bo ,każdą kolonia chce być najsilniejsza.
Mimo naszej siły nie niszczyliśmy i nie grabiliśmy wszystkiego tylko dla tego, że jesteśmy silni. Nic byśmy nie zdziałali, tylko tracilibyśmy ludzi i szanse na stały powrót na ziemię. Zawarliśmy sojusz z stacją Sokół, im.F.Chopina i stacją wyznawców Greckich Bogów. Każda z nich słynęła z czegoś innego np.: stacja Sokół miała idealną lokalizację na hodowanie bydła i roślin, stacja Chopina miała żelazne drzwi przesuwne o grubości pół metra, dzięki czemu mogli wysyłać ludzi na zwiady i po zapasy jedzenia i sprzętu. Natomiast stacja Wyznawców Bogów Greckich była w posiadaniu dużego arsenału broni i sprzętu. Mieszkałem w namiocie zrobionym ze skóry i starych ubrań. Byłem bardzo młody ,silny i sprytny więc byłem na wagę złota.
*złomiarze-osoby wychodzące po sprzęt i zapasy.
CZYTASZ
==================The Underground Circle======================
SciencefictionŚwiat jest w trakcie epidemii nieuleczalnego wirusa ''zombie'' po wojnie atomowej. Miłego czytania i bardzo proszę o komentarze.