A doua zi
7 dimineata... Cel mai nasol moment din viața mea.
Ma ridic din pat și ma duc în baie să îmi fac un dus și să ma machiez.
Ma imbrac în ceva comod deoarece azi am 6 ore și doar 2 ore de sport.Și un machiaj foarte repede și ușor de făcut
Imi i-au ghiozdanul și ma duc spre bucatarie. Acolo era și mama terminase de făcut mancarea.
O salut și ma duc la masa.
Eu:- Salut mama! Ce faci?
Ma:- Salut scumpo! Uite tocmai ce am terminat de făcut puțină mâncare. Tu?
Eu:- Bine am venit să mananc și după să plec la școală.
Ma uit la ea zâmbind
Ma:- A ok vad ca esti fericita ce să întâmplat?
Eu:- Nimic. Spun eu
Mama doar indoind o spranceana iar după lăsând-o normală.
Mananc din mancarea făcută de mama, imi i-au ghiozdanul și ies pe ușa.
Mama iese repede pe ea și ma striga.
Ma:- Cho!!! ai uitat asta! Spune ea dandumi mancarea pentru școală.
Eu:- A multumesc mama! Spun eu luand mancarea și plecând înainte.Azi voi alege să i-au autobuzul deoarece nu este chiar asa de departe liceul.
Astept 10 minute și autobuzul tot nu apare. Mai astept încă 10 minute și tot asa.
Aleg să merg pe jos dar dintr-o dată o mașină se aude oprindu-se în spatele meu și o persoană cu o voce cunoscută nu de mult ma striga.
Ma intorc și observ ca era Yoongi.
Ma duc la el și încep să vorbim.Eu:- A buna Yoongi!
SG:- Buna Cho! Ce faci aici?
Eu:- Pai astept autobuzul de 20 de minute și ma gandeam să plec pe jos. Tu?
SG:- Pai ma duc la liceu vii cu mine? Spune el.
Eu:- Da, desigur dacă nu deranjez. Spun începând să zambesc,
Sg:- Desigur ca nu o faci. Spune și el începând să râdă și să imi deschidă portiera ca un gentleman.Ma urc și imi pun centura în care Suga alege să dea drumul la masina și plecând spre liceu.
Ajunși acolo Yoongi iese și la fel și eu ne luăm ghiozdanele și plecând amândoi spre intrarea liceului.
Pot spune că m-am atașat destul de repede de el. 😅
Ajunsi în clasa ne așezăm în bănci am asteptam sa vina profesorul. Prima oră aveam Coreeana 😕𝙳𝚄𝙿Ă 40 𝙳𝙴 𝙼𝙸𝙽𝚄𝚃𝙴
Am ieșit din clasa plecând spre baie deoarece aleg să ma spal pe mâini și poate și pe fata nu stiu de ce ma simt un pic rău.
În drum spre baie îl văd și pe Yoongi dar nu îl bag în seamă acesta vazanduma se apropie spre mine. Vede ca nu sunt bine și începe să ma întrebe.SG :- Cho esti ok? Ce ai? DC esti palidă la față?
Eu:- Sunt ok imi e doar puțin rău atâta tot. Spun eu încercând să plec spre baie.
SG:- Te pot ajuta sa mergi la baie? Spune el puțin îngrijorat.
Eu:- Nu multumesc !Am plecat la baie dar deodată drumul spre baie se simte din ce în ce mai departe și deodată cad în genunchi iar după văd negru tot.
𝙿𝙴𝚁𝚂𝙿𝙴𝙲𝚃𝙸𝚅𝙰 𝚈𝙾𝙾𝙽𝙶𝙸
Ma uit înapoi spre Cho dar văd că aceasta a căzut pe jos. Fug cât de repede pot și incerc să o trezesc dar aceasta nu o face.
Imi chem echipa care stătea la doar câțiva pași de noi și le spun să sune la salvare.𝙳𝚞𝚙ă 10 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎
Salvarea își face prezența , aceștia îndepărtându-ma de Cho și spunandu-mi ca putem veni cu ei .
Ma duc cu ei în salvare și ma duc la Capul lui Cho.
Aceasta stătea asa de frumos zici ca dormea și eu ii faceam o farsă.
Îi i-au mâna în a mea și i-o mângâi după făcând la fel și cu fruntea.
Nu stiu dar parca începe să simt ceva pentru ea chiar dacă o cunosc doar de 2 zile.
Ajunși la spital doctori fug cu ea pe targa spre camera de operație.
Sper ca nu trebuie să îi facă ceva o operație.
După 20 de minute apare și o femeie de vreo... 36-37 de ani care părea îngrijorată cred ca este mama ei.
Aceasta se uita la mine și imi vorbește îngrijorată.Yun:- Buna dar cumva tu esti...?
Eu:- Eu sunt coleg de clasa dar și prieten cu Cho iar dumneavoastră ar trebui să fiți...?
Yun:- A, sunt mama lui Cho iti multumesc pentru ca ai sunat la salvare. Nu stiu ce m-aș fi făcut fără tine . Spune aceasta începând să lăcrimeze.
Eu:- Nu aveti de ce pentru asta sunt prieteni nu?
Yun :- Asa e ,aceasta stergandusi lacrimile.𝙳𝚞𝚙ă 3 𝚘𝚛𝚎
Eu stau dar mama lui Cho era tot mai agitată plimbându-se dintr-o parte în alta.
Deodată domnul doctor iese din sala plin pe mănuși cu sânge.
Sper ca nu e ceva grav. Începând și eu la fel să ma agit și mai tare. Doctorul se apropie spre mama ei și începe să vorbească.DCT:- Buna ziua! Dumneavoastră ar trebui să fiți mama fetei nu?
Yue :- Buna ziua! Desigur eu sunt. Fata mea are ceva? Este bine sau?
DCT:- Este bine aș vrea să îi multumesc Domnului de lângă ca a sunat la salvare fără el domnisoara ar fi putut muri.Spune acesta eu ridicandu-ma de pe scaun și îndreptandu-ma spre aceștia.
Eu:- Nu aveti DC. Aș face asta oricând.
DCT:- Aș dori dacă se poate să vb cu dumneavoastră în biroul meu despre fata.
Yue :- Ah desigur.Spune aceste cuvinte după plecând eu rămânând acolo.
După 15 minute.
Aleg să o caut pe mama lui Cho și deodată o observ.
Ma duc spre ea și încep o conversație.Eu:- Aș vrea să stiu daca este bine Cho! spun puțin supărat
Yue :-Desigur, este bine. Spune cu un zâmbet pe fata.
Eu:- Dacă se poate să îi spuneti ca am fost și ca o salut în caz ca se trezește?
Yue:- Desigur cu mare drag acum poti pleca.
Eu:- Ok pai voi pleca dacă e ceva acesta este nr meu de telefon.Spun îndreptându-se spre doamna un card pe care scria nr meu de telefon. Acesta acceptând să îl ia.
Imi iau la revedere și aleg să plec spre casa.După 30 de minute.
Ajung acasa și observ ca masina mea era în curte s-ar putea ca Jimin să mi fi adus-o ce dragut din partea lui. Spun începând să rad.
Ma duc spre ușa casei și intru.
Părinți mei nu erau acasă din păcate. Da mama e femeie de servicii la liceul meu iar tata este plecat mereu cu afacerile.
Ma duc în camera mea și ma schimb de haine iar după ma arunc în pat.
Aleg să ma uit pe telefon și vad ca am 10 apeluri de la băieți și 100 de mesaje, le ignor și ma duc la bucatarie deoarece burta mea moare de foame.
Ma pun să imi fac o omleta dar deodată imi suna telefonul vad ca e un nr necunoscut.
Îi raspund.Eu:- Da, cine este la telefon.
X:- Buna sunt eu mama lui Cho.
Eu:- Aaa da scuzati-ma sa întâmplat ceva?
Yue :-A da... Dacă se poate aș dori să vb între 4 ochii dacă se poate desigur.
Eu:- Da, desigur ca pot. Unde ne vedem?
Yue :- Ok me vedem la cafeneaua nouă. Voi fi acolo.
Eu:- ok. La revedere!
Yue:- Pa, pa!Oare ce ar vrea să îi spună Yue lui Suga?
Poate e ceva grav sau nu?
Oare e despre Cho?
Vreau sa imi spuneti ce credeti. ❤❤❤
Acesta este un capitol destul de lung cu 1277 de cuvinte. Pwp ❤💜💎
CITEȘTI
Prietenă cu Suga
RandomBad boy-ul școlii se împrietenește cu o fată și începe să aibă sentimente pt ea oare ce se petrece când el îi spune că o place?