Mindezután újabb csend telepedett le közénk. Egyszercsak Finn kezét éreztem nagyon lassan az enyémre kulcsolódni,amikor felnéztem rá és láttam rajta ,hogy nem teljesen biztos a dolgában,így bíztatásként rámosolyogtam és viszonozva próbálkozását összekulcsoltam kezeinket. Ott és abban a pillanatban minen olyan tökéletesnek tűnt. A következő pillanatban viszont ki más,mint Jack törte meg a csendet.
- Basszus csak most nézek körül a szobádban!- kezdte elképedve- Mi ez a sok kupa ,érem,oklevél meg díj?
-Ezek csak...-nem hagyta ,hogy befejezzem...
- Várj már! Ezek tánc cuccok!-kiabálta hitetlenül- Te országos bajnok vagy?-mutatott a legnagyobb kupámra. Mindenki egyszerre kezdett el engem kíváncsian fürkészni.
- Öhmm...jah...-mondtam halkan a földet bámulva.
-Miért nem mondtad még sohasem?-kérdezte Finn és Jack szinte egyszerre.
-Hát nem tudom... ugye most a költözés során már nem táncolok ott ahol eddig,meg ez...!-mutattam a törött kezemre.
- Jó érthető...De akkor....öhmm..-kezdte szuper lassan Finn a mondandóját.
- De akkor mi?-kérdeztem kíváncsian és összezavarodottam vissza.
- Szerintem azt akarta megkérdezni,hogy de akkor te...te is híres vagy?-válaszolt Finn helyett immár Noah. Finn bólintott,ezt szerette volna ő is megkérdezni,csak nem tudta,hogy hogyan tegye.
- Nem igazán .-válaszoltam.
- Akkor nem te vagy véletlenül az a Varga Zoé az instán,akinek 1 millió követője van,és tele van táncos posztokkal?-tette fel a kérdést Sadie,amire mindenkinek leesett az álla.
- Hogy mi?-kérdezte hitetlenül Finn. A kérdést lehet ,hogy Sadienek szánta,de mindvégig a szemembe nézett.
A következő pillanatban elengedte a kezemet és a többiekkel együtt odarohant a lányhoz. Miután mindenki megbizonyosodott róla ,hogy mégis "híres"vagyok (én nem tartom magam annak) Finn odajött hozzám és hírtelen magához szorított ,még fel is emelt örömében. Nem tudom,hogy minek örült ennyire,de azért jólesett. Miután ő elengedett mindenki egyesével gratulált és ölelt meg (időközben Jack gelhívta a többieket is a szobámba ,akik ugyanúgy meglepődtek ). Miután ez tisztázódott az is kiderült,hogy Lili pedig szépségéből kifolyólag modellkedett,aminek szerintem Noah örült a legjobban.Miután kellően meglepődött mindenki ágyneműket és egy -két matracot hoztunk le a vendégszobából a nappaliba . Igen van vendégszobánk ,de mindenki egy helyen akart aludni,a nappalink meg tökéletes hely volt erre ,így arra esett a választásunk. A tévét háttérzajként időzítőre állítottam,és egy fél óra múlva már majdnem mindenki elaludt. Én Finn és hát persze Jack még fent voltunk,nem tudtunk aludni. Egymás mellett feküdtünk mind a hárman.
-Finn?-kérdeztem halkan.
-Igen?-morgott fáradt hangján,de nagyon aranyosan.
-Nem tudok aludni..-néztem rá boci szemekkel.
-Én sem. Gyere!-mutatott mellkasára és kezdett el gyengéden magához húzni. Nagyon kényelmes pozíciót találva magamnak Finnen félig rajta ,félig pedig még mindig a kanapén feküdve már majdnem el is aludtam. Igen...már majdnem. Jack még mindig ébren volt,és enyhén ránk ugorva jelezte is ezt.
-Én sem tudok aludniii!-kezdett el hisztizni kislányos hangján . Mi csak felröhögtünk,de miután már kezdett nehéz lenni, Finn lelökte rólunk. Őt viszont felváltotta Bogyó ,viszont ő nagyon cukin feküdt rajtunk,így ő ottmaradt. Jack csinált is rólunk egy képet,ami tök cuki lett volna ,ha nem rakta volna ki egyból a storyjába azt,mi persze erről az egészről semmit sem tudtunk,már mindkettőnk aludt.Ez egy rövidebb rész lett,de ettől függetlenül remélem tetszett,és vártátok már🥰
YOU ARE READING
Egy új élet kezdete
FanfictionMinden egy költözéssel kezdődött... Ha valahol helyesírási hibát,elírást,vagy bármi mást találtok írjátok le commentbe🙏.Köszi🥰. #9-kanada 2020.04.06 #4-kanada 2020.04.10 #3-zoé 2020.05.20