1. Část a Poslední

607 26 5
                                    

Je Valentýn a už pár měsíců jsi nezadaná.Ano,tvůj kluk tě nechal, ale dost o tvém bejvalém.

Volá ti Niall,že by tě chtěl s někým zase seznámit.Jsi už znuděná z těch jeho dohazovaček,protože celou dobu totiž toužíš jen po něm, ale on o tom samozřejmě nemá ani zdání.Niall tě vzal večer do restaurace i s tím klukem, Ryan se jmenoval.Celý večer byl nudný a nemyslela jsi na nic jiného,než na Nialla.Ryan tam něco kecal o střední škole a jiný blbosti,který si ani moc nevnímala.

Niall si toho všimnul a drknul do tebe loktem, ty jsi se brobrala zamumlala "Jojo" a zase ses zasnila.V tom světle se Niallovi blonďaté vlasy, tak leskly a jeho modré oči byly jako studánky.Utopená v jeho očích jsi přeslechla Ryanovu otázku.

"Y/N Ryan se tě na něco ptal" vyrušil tě ze snění blonďáček,

"Nechtěla by sis někam vyrazit? Jen ve dvou." navrhl Ryan.Byla jsi znuděná a otrávená, tak jsi zdvořile odmítla.Ryan chvilku mlčel,pak se rozloučil a odešel.

Blonďáček si přisedl k tobě a chytl tě kolem ramen "Copak se děje?" zeptal se ustaraně Niall.

"Ale nic,jen jsem unavená a asi půjdu domů." odpoveděla jsi mu zklesle.

"Pojď projdeme se a já tě pak doprovodím domů." navrhl a ty jsi souhlasila.Celou cestu jste spolu blbli.Líbila ses mu a to moc.Miluješ,když se na tebe usměje a, že on to umí perfektně.Bavili jste se snad o všem možném.Byli jste kousek od tvého domu a tobě se moc domů nechtělo,tak Niall navrhl ať jdete k němu,což bylo pár minut pěšky.

Nevadilo ti to,protože si s ním byla moc ráda.Niall ti hodně lichotil a tobě bylo jasné,že byste tuhle noc mohli strávit spolu.Před jeho domem byl altánek, sedli jste si do něj a pozorovali jste hvězdy.

"Y/N Přemýšlela jsi někdy o nás dvou?" zeptal se s ironickým úsměvem a čekal nějakou vtipnou odpověď.

"Milionkrát." řekla jsi vážně a on se na tebe usmál.

"Potkal jsem spousta holek jako jsi ty, ale ty seš přece jen v něčem jiná než ostatní." štouchl tě do ramene.Chvíli si přemýšlela jestli to máš brát pozitivně nebo ne.

"A v če.." nestačila si doříct větu,protože tě Niall políbil.Od takového stydlína jako je on by si to nečekala.Jeho jazyk se snažil probojovat k tomu tvému,vzdorovala jsi mu,ale pak jsi povolila.Jeho jazyk byl tak vlhký a ústa tak jemná.Bylo to dokonalé,vaše jazyky se proplétaly jako surfaři na vlnách.Bylo vidět jak si to užívá.V altánku jste se líbali ještě pár minut a pak to ten nadrženec nevydržel,vzal tě do náruče a odnesl si tě potichu do tělocvičny, co má v domě.Museli jste potichu,protože byla doma celá jeho rodina.Položil tě na žíněnku a někam odešel.

"Nialle,Nialle, kde jsi?!"

"Čekej jdu pro svíčky." řekl tiše a zavřel za sebou dveře.Po pár minutách byl zpátky,nesl pár malých vonných svíček a sirky.Svíčky dal do tvaru srdce okolo žíněnky a zapálil je.V těch modrých šatech si vypadala nádherně a v Niallovi to vzbouzelo chtíč.Začal tě líbat na krku a klíční kosti.Celé tvé tělo se chvělo a měla si husí kůži.

Niall ti rozepl a sundal šaty,když je konečně odhodil přisál se ti ke rtům a pokračoval směrem dolů.Když byl u bříška tvé tělo zatoužilo po rozkoši.Věděl,že tě to vzrušuje a proto nepřestával.Svalila si ho pod sebe a začala jsi ho líbat.Líbala jsi ho a přitom ses mu prohrabovala ve vlasech.Sjížděla jsi od úst k podbřišku a zpátky.Vzdychal a ty jsi věděla,že je rozžhavený jak žehlička a proto si nepřestávala.Ucítila jsi tu zvěčující se bouli v jeho kalhotách a proto jsi mu rozepla knoflík i zip u kalhot.Chvíli jsi mu ho rukou hladila přes boxerky a pak jsi mu boxerky stáhla.Strčila sis ho až po kořen do pusy a jemně si po něm jezdila jazýčkem.Blonďák byl celý bez sebe,celý se vzrušením chvěl.

"Y/N nepřestávej" řekl roztouženě.

Když si veděla,že už bude,tak jsi mu jen párkrát olízla špičku Horancondy a pak jsi ho zase líbala na břiše.Nevydržel a zase si lehl na tebe,tentokrát už tě nelíbal,ale rovnou roztouženě zajel dolů.Jeho mrštným a jemným jazyk ti masíroval klitoris.

Vzdychala jsi jako pominutá.Věděl,že se ti to líbí a proto tě vůbec nešetřil.Vrazil do tebe nejdřív jeden a pak oba dva prsty.Byla to neuvěřitelná rychlost,kterou sjížděl dovnitř a ven.Chvěla jsi se a vzdychala.

"Nialle,opovaž se přestat!" Vyjekla si na něj.

Bylo to pro něj jako povel k tomu aby toho nechal.Jemně ho do tebe zasunul.Bolestí ti začaly téct slzy.

"Slibuju,že tě to bolelo poprvé a naposledy,už budu opatrný." řekl starostlivým hlasem.

Věřila jsi mu.Párkrát to ještě bolelo,ale vážně jen trošičku.Když,poznal že si to začínáš užívat,tak zrychlil.Oba jste nahlas vzdychali.Byli jste unavení,teda spíš on byl.

"Jsi tak zatraceně úzká!!" zakňučel na tebe.Vzrušoval tě jeho sexy hlas.Věděla jsi že už budeš a onn to taky zřemě tušil.Poznal to podle tvého hekání a vzdychání.Ano,přidal a přitlačil.Udělal se jako první a ty hned po něm.Úplně zpocený odpadl, lehnul si vedle tebe,koukal se ti do očí a hladil tě ve vlasech.Byl šťastný,viděla si mu to na očích a taky se tak krásně usmíval.

"Tohle bylo,tak nádherný." udýchaně řekl.

"Jo to bylo a můžeme to dělat častěji." s úsměvem na tváři jsi mu oznámila.Podíval se na tebe a začal se smát a pak tě dlouze políbil.

"Nialle?" zaváhala si.

"Copak?" koukl se na tebe.

"Nebylo tohle jen na jednu noc,že ne?"

"Ale,co tě to napadlo? Jasně že nebylo.Jsem do tebe blázen a to se už jentak nezmění." řekl a políbil tě na čelo.Dala jsi mu hlavu na hruď a oba jste usnuli.Když,ses ráno probudila,tak byl Niall pryč.

"Nialle?" zavolala si.

"Niall šel pro snídani do Nando's." ozvalo se z pozadveří.Byla to je ho máma.Vlastně tvoje teta,znala jsi jí moc dobře.Celá jsi zčervenala,styděla ses.

"Aha a nevzkázal mi něco?" vyzvídala jsi.

"Jo,máš tu na něj počkat,prý se nasnídáte spolu a pak tě vezme do Zoo."

Vedle tebe bylo poskládané oblečení se vzkazem "Ty šaty asi už moc pohodlné nebudou,vezmi jsi tyhle kraťasy a tílko."

"Jo,to je pro tebe." znova se ozvala jeho mamka.

"Je to moje oblečení,ale je mi malé,tak si ho vezmi."

"Děkuju." zvolala jsi na ní.Oblíkla ses a šla jsi do koupelny.Když sis čistila zuby,přišel do koupelny Greg.

"Ale,ale koho pak tu máme." opřel se o futra a škodolibě se na tebe usmíval.

"Čau Gregu," protočila si očima a pokračovala v čištění zubů.

"Pěkně jste si to rozdávali s bráškou v tělocvičně,co?" začal se tlemit.

"Ty seš vůl." hodila jsi po něm ručník.

"Jako promiň,ale bráchovo holčičí vzdychání nešlo přeslechnout." řekl 'vtipně'.

"Jsi vtipnej Gregu." ironicky řečeno.

"Ne,promiň.Přeju vám to." dokončil konverzaci a odešel do kuchyně.Za nedlouho tu byl Niall.

"Dobré ráno,Miláčku." dal ti pusu.

"Ahoj." přitulila jsi se k němu.Niall vyndal jídlo a nasnídali jste se.Po vydatné snídani jste vyrazili do Zoo.Jojo,šli i Harry,Zayn,Liam a Louis.Kluci byli šťastní,že tě vidí s Niallem.Louiho to sice moc nezajímalo,protože běhal za holubama,ale i tak vám to určitě přál.Ale co,hlavní je,že máš Nialla a na ničem jiném nezáleží.Hlavně že se milujete a jste šťastní.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 11, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Niall Horan - Valentine's Day (Perverted)Kde žijí příběhy. Začni objevovat