~Santana~
Er waaiden allemaal papiertjes uit mijn lockertje. De hele gang lag vol papiertjes. Er zaten er in mijn haar en in mijn boekentas. Er stapte een jongen naar me toe. Ik ben Max Thunderman. En ik zag dat mijn plan goed gewerkt heeft. Hij liep even snel weer weg als hij was aangekomen. (Gelukkig had ik een vuilbak naast mijn locker!!) Ik begon de papiertjes uit mijn haar te halen. Toen hoorde ik iemand mijn naam roepen. Het was Damon. Ik keek weg.
~Damon~
Kennis gemaakt met Max? Je went er wel aan. Ooit heeft hij een emmer kaas over me gegoten. Ze keek me boos aan. Kom ik ga je helpen met de papiertjes uit je haar te halen. Nee, niet doen! Zei ze. Wat is er heb ik iets verkeerd gezegd? Was het Mercedes?
Ze keek op en zei zeg tegen die bitch dat haar schoenen totaal niet pasten bij haar jasje en dat ik Santana ben. En ik doe wat ik wil. Niemand gaat mij commanderen.
~Santana~
Ik haalde het laatste papiertje uit mijn haar en smeet het in zijn gezicht. Ik liep weg. Ik liep naar het toilet en bewerkte nog even mijn make-up. Toen hoorde ik een luid geluid. Ik liep uit het toilet. De cheerleaders dansten op Run The World van Beyoncé. Precies wat ik nodig had. Na het optreden merkte ik Brittany op en liep naar haar toe.
~Brittany~
Je bent het busmeisje. Het meisje van de bus. Ik lachte maar ze staarde me aan. Mag ik wat vragen? Vroeg ze. Natuurlijk zeg ik. Zolang je maar niet vraag wie de President is. Daar weet ik niks van. Ze kinkte en zei ok. Zou ik ook een cheerleder mogen zijn? Euh, Quinn kwam naar me toe. Natuurlijk mag je cheerlader zijn. Woensdag kan je auditie doen zoals alle andere meisjes. Veel succes. Zei ze en liep weg. Ik kijk Santana aan. Ze knikte en liep ook weg.