Part 6

7.1K 232 2
                                    

Usli smo u kucu, a on skine kravatu i krene otkopcavati sako dok nekolicina njegovih ljudi rasprema kucu. Krenem za njim na drugi sprat jedva cekajuci da se malo odaljimo od guzve na prvom spratu

-" Jesi li svjestan da ja ne idem sa tobom u Ameriku niti bili gde drugo"

Okrene se prema meni dok steze kravatu u svojim rukama sa polu otkopcanom kosuljom.

-" U 19H krecemo na aerodrom"

Podignem obrvu, a on napravi korak prema meni hvatajuci moju bradu kako bi direktno spojio nase oci.

-"malena, ocigledno nisi zadovoljna onim sto je ispred tebe,nisam ni ja. Ne volim mlakave devojke koje nemaju iskustva i koje su tako... Obicne"

Makao je ruku i krenuo prema sobi dodoavajuci.

-" Vremenom cemo sklopiti neki dogovor,za sad mora biti onako kako ja kazem i nece ti nista faliti."

Zalupio je vrata ostavljajuci me na hodniku,ne znam sta da radim dok se oci pune suzama... Ceo zivot mi se okrenuo na gore, a sve ljude oko mene to zabavlja.
Nisam imala puno izbora i to je ocigledna stvar.
Skinula sam vencanicu i sedela na prozor ko zna koliko dugo sati. Mrak je pao, zacujem kako koraca do moje sobe.

-" Ako budes probala da bjezis na aerodromu pre nego stignes tvog oca nece biti,a potim ni tebe. Zato budi dobra devojcica i udji u avion bez pravljenj haosa."

Rekao je dok mi rukom pokazuje da krenem za njim, poslusala sam ga i krenula za njim. Sjeo je pored mene i uskoro se nadjemo na aerodromu. Bio je ozbiljan i fotografi su ga pratili u stopu... Prodjem cekiranje i mesto da cekamo kao ostali ljudi,sproveli su nas do aviona.

-" Jesi li letela avionom pre?"

Pita me njegov cuvar, klimnem glavom ne zeleci da pricam bilo sta. Usli smo u avion,nisam cekala puno vremena krenuli smo...

-" Gde su ostali?"

Pitam tiho cuvara

-" Ovo je gospodinov avion"

Sta sam ocekivala? Vodili su neki razgovor na engelskom koji u opste nisam shvatila. Gledala sam zamisljeno u jednu tacku pitajuci se kako cu se u opste vratiti kuci, kako cu pobjeci. Sta cu uraditi sa svojim zivotom?
Na tren bacim pogled prema jednoj devojci koja je postavila hranu ispred mene i odmah otisla u jednu od kabina.

-"Nisi jela ceo dan..."

Nisam i bila sam mrtva gladna, trudila sam se da to ne primjete ali hrana je bila preukusna.

Ozenjen princezom Where stories live. Discover now