(Yazar notu; dinleyin güzel şarkıdır ve bu bölümde bunu kullancam)
Parti zamanında:;
*Blue ve Dream telefonda*
Blue; onu buraya getir.
Dream; tamam geliyoruz.
*telefon kapanır*
Dream Ink'i doğum gününün kutlanacağı yere götürür.
(Konuklar Ink gelmeden önce oraya gelmişlerdir.)
Dream kapıyı açar
Diğerleri; doğum günün kutlu olsun Ink!!Ink mürekkep kusar; yaa bunu benim için mi yaptınız. deyip Blue ve Dream'e sarılır.
Ink pastanın olduğu masanın yanına gelip mumları üfler.
Diğerleri; mutlu yıllar Ink!!
Error köşede oturuyordur. İçinden "biraz sonra giderim heralde" diye geçirdi. Nightmare yanına geldi ve "neden geldin ki" diye sordu.
Error "canım çok sıkılıyodu, hem bu seni ilgilendirmez. Sen niye geldin?"
Nightmare; duygu sömürüsü yaptı.
Dedi Dream'i göstererek.Lust'un Geno'ya bulaştığını gördü Error. İpleriyle onu tutup kendine çekti. " bunu partiye kim davet etti?" Diye sormuştu.
Blue; biz davet etmedik!
Error lust'a; çok yanlış kişinin ailesine bulaşıyorsun.
Partiyle ilgilenen misafirler bunu görmemişti. O sırada tuvaletten çıkan Repear Error'un Lust'u öldürmek üzere olduğunu gördü ve Error'un yanına gitti. "Ne oldu ki?"dedi.Error; bu salak Geno'ya bulaşıyordu.
Repear; onu benim öldürmeme izin ver.
Error iplerini sıkarak Lust'u öldürdü. Sonra önceden oturduğu yere geri döndü.
Error'un gözünden:
Sonunda onu öldürmem için gerekli sebeplerim vardı ve bunu da yapmıştım. Yerime geçtim ve Repear'a "ona dikkat et biri daha ona dokunucak olursa bu senin sonun olur" dedim. Bana garip bi şekilde baktı ve sonra Geno'nun yanına gitti.
3. Kişinin gözünden:
Diğer canavarlar hedileyerini Ink'e veriyordu. Sonra Error'un yanına Fresh geldi.
Fresh; Ink'e onu sevdiğini söylesene!?Error; olmaz.
Fresh; hadi bro.
Error; bence senin sela'n okunmadan git.
Fresh; bunu yapamazsın istesen bile bro. (Yazar notu; error fresh'i öldüremiyo)
Fresh; hadi ya.
Error; nasıl yapıcakmışım o zaman¿
Fresh; bekle beni.
Error; iyi tamam.
Fresh gidince hoparlöre bağlı olan müzik şeysini çalıştırır ve gördüğünde "hadi" yazıyodur.
Error Fresh'in yanına gelip "yapıcam ama sen istiyorsun diye değil!"
Fresh; ok bro, he he.Error Ink'in yanına gider ve; dans etmek ister misin?
Ink; hafefobin ne olucak?
Error; denemeden yenemem ki onu?
Ink; tamam.
(Yazar notu; bu kısmı 50 kez düşündüm ve Error'un en sevdiği şarkı medyada olan.)
Ink Error'un ona uzattığı elinden tutup sandalyeden kalkar. Müziği başlatır Fresh.
🎶merilly we fall out of line, out of line...🎶
Error Ink'in beline eline koyar Ink elini Error'un omuzuna koyar. Diğer ellerini birbirine kenetlerler. Yavaşça spor salonunun ortasına doğru süzülmeye başlarlar. (Not; dans konusunda pek iyi değilim sorry ;-;)
Yavaşca diğer çiftlerde dans etmeye başlar. Sonra Error Repear'a kızgın bir bakış atar. Repear karşılık verir.
Ink; çok iyi dans ediyorsun.
Error; sende hehe.
Error hafif bir şekilde sarıya dönmeye ve glichlenmeye başlamıştır.
Ink de yine hafif bir şekilde gökkuşağı renkleri olmaya başlamıştır.🎶...i am not afraid anymore i am not afraid. forever is a long time and i wouldnt mind spending it by yourside...🎶
Error daha fazla glichleniyordur.
Derin bir nefes aldı ve dansa devam etti.🎶tell me i get to wake up to that smile. I wouldn't mind it at all🎶
Dream Error'a saldırmak üzereydi, Blue onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bad guys yemeklere dadanıyordu.
Şarkı bitmeye yaklaşınca Fresh öyle bi tane daha şarkı arıyor bi yandan da Error ve Ink'i kameraya çekiyordur.
Fresh kendi kendine; işte buldum.I wouldn't mind bitince çalacak şarkı
(Yazar notu; dans yeteneği olmayan yazarınıza free style dans yaptırıyo bu şarkı.(dinleyin))
🎶come on come on turn the radio on...🎶
Ink; o şarkı çok güzeldi.
Error; evet...
Şarkı ritmi hızlandığı için onlarda danslarını hızlandırmıştı.
come on, come on turn the radio on it's saturday and i wont be long...🎶
Error gittikçe glichleniyordu ve Ink'te gittikçe renkleniyordu. Sonra Dream Fresh'in yanına gitti ve müziği kapatmaya çalıştı. Fresh; ne yapıyorsun yo?
Dream; müziği kapatıyorum.
Fresh; bunu yapamazsın.
Dream; niye yapamazmışım.Bunları söylerken Dream düğmeye yetişmeye çalışıyordu fakat Fresh onu tutuyordu.
Fresh; baksana Error ilk defa bu kadar mutlu görünüyor yo.
Dream; sorun da o zaten. Bu Ink'in mutlu olması gereken gün!
Fresh; o çok üzgün (!) Zaten. Baksana o da Error'u seviyor.
Dream; nE¿
Fresh; bunu fark etmediğine inanamıyorum. Bide onunla aynı yerde yaşıyorsun. dedi sonra sessizce güldü.
Dream sonunda müzik setine ulaşmış ve onu kapatmıştı ama yanlışlıkla Fresh'in elindeki suyu müzik setinin üstüne dökmüştü. Bunun sonucunda spor salonunun bütün elektriği kısa devre yapıp bozulmuştu. Kimse kimseyi göremiyordu. Sonra bir ses "telefonlarınızın fenerini açın" dedi.
Herkes telefonunu çıkartıp feneri açtı. Outer; bi science'ımız var değil mi?Science partinin başından beri bi koltuğa oturmuş ve bir şeyler yapıyordu. Sonra müzik setinin olduğu yere geldi; biri buraya ışık tutabilir mi?
______________________________
Burda kesiyom sorry ;-;.
Yazdığım en uzun bölüm oldu 746 kelime. Bol bol errink oldu bu bölümde.
Bunu sahurda atmayı düşünüyordum ama şimdi atıyorum. Sorularınız varsa yorumlara yazabilir ya da mesaj kısmından mesaj atabilirsiniz. (Asla kimse soru sormuyordu ama olsun).
Diğer bölümlerde görüşmek üzere boi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sunshine (ERRINK)
FanfictionSen benim hayatımda tüm kalbimle sevdiğim 2. iskeletsin. -Error