Ne desem bir türlü karar veremiyordum. Açıkçası kafam çok karışıktı. Can a inanmak istiyordum. Daha doğrusu kalbim inanmak istiyordu ama beynim istemiyordu. Gerçekten ne yapacağıma karar veremiyordum.
"Can bak ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Biraz düşünsem" dedim.
"Sen nasıl istersen Nefesim. Ben seni 2 yıl beklemişim biraz daha beklesem ne fark eder?" Dedi.
Buruk bir tebessüm edip kalktım. Eve gittim. Kafam gerçekten çok karışıktı. Eve girince Paris ağzında tasmasıyla bana bakıyordu. Onu yürüyüşe çıkarmamı istiyordu. Hiç istemesem de onu yürüyüşe çıkardım. Biraz yürüdükten sonra Paris koşturmaya başladı. Sonra neden koşturduğunu anladım. Tahir ile Pulsar da buradaydı. Paris koşturunca Tahir in yanında buldum kendimi. Paris ve Pulsar gerçekten birbirlerini seviyordu. Daldığımı Tahir koluma dokunduğunda fark ettim.
"Nefes iyi misin? "
"İyiyim dalmışım kusura bakma "
"Nefes Pulsar çok özlemiş Paris i bugün onlar birlikte mi kalsa acaba. Pulsar sürekli ağzında tasmayla bekliyor. Ne dersin? "
"Tamam ama bu sefer siz de kalsak sorun olur mu? "
"Yok neden olsun. Zaten Pulsar nerede olsa görmek ister Parisi "
"İyi ben yanıma kıyafet alıp geliyorum. Paris sizle kalsa olur mu?"
"Tamam Nefes biz eve geçiyoruz sen gelirsin "
"Tamam görüşürüz. "
"Görüşürüz "
Ev zaten bulunduğumuz yere yakındı. 5 dakikaya evde oldum. Pijama vb. Aldım. Tahir in evine gitmek üzere evden çıktım. Kapıdan çıktığım an Can ile karşılaşmam bir oldu.
"Neden geldin? "
"Özlemiş olamaz mıyım? "
"Can gerçekten şu an gitmem gerek. "
"Nereye gidiyorsun Nefesim? "
"Ben senin Nefesin değilim "
"Aksine sen benim Nefesimsin. İnsan Nefessiz yaşayamaz. Ben sensiz yaşayamam ki "
"Can lütfen biraz kafamı toparlamaya ihtiyacım var. Ben sana kararımı söyleyeceğim "
"Tamam Nefesim öyle olsun. Ama bari nereye gittiğini söylesen "
"Seni ilgilendirmez "
"Görüşürüz Nefesim "
Ben daha hiçbir şey demeden gitti. Ben de Tahir in evine gitmeye başladım. 10 dakika sonra varmıştım. Evlerimiz yakındı gerçekten. Kapıyı çaldım. Tahir kapıyı açtı.
"Hoş geldin "
"Hoşbuldum. "
Biraz oturduktan sonra Tahir in fotoğraflarını inceledim. Sanırım 4 kardeşlerdi. Annesinin hatta yengesinin fotoğraflarına baktım. Yeğeni de vardı. Çok tatlı gözüküyordu. Tahir benim fotoğrafı sevdiğimi görünce
"Yeğenim Balım "
"Çok tatlı bir yeğenin var "
Sonra ben acıktığımı fark ettim. Mutfağa yöneldim. Tahir in evi gerçekten çok güzeldi. Tahir de peşimden geldi. Buzdolabını açtım. Neredeyse boştu. Tahir bana bakıyordu.
"Tahir ne yiyeceğiz? "
"Nefes kusura bakma. Ben genelde dışarıdan yerim "
"İyi ne söyleyelim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Doğan Aşk
FanficNefes ve Tahir in hayatları çok sıradışı bir şekilde kesişir. Tahir Nefes e kısa sürede aşık olur ama Nefes aşka inanmaz. Ona göre aşk diye bir şey yoktur. Tahir Nefes in onu sevmediğini gördükçe acı çeker. Bakalım Nefes aşkı yaşayıp Tahir i bu ızdı...