Глава 13

345 29 0
                                    

- Чон Ханиль- почувся мені знайомий голос але я не обернулася.
- Ханиль!! - почувся крик на що Техьон зупинився і обернувся а ми з Чоном за ним.
- Кан Мійон?- здивовано сказав Техьон а то підійшла до нас.
- Привіт Техьон- приобняла вона його- Ханиль це ти? Що ти тут робиш?- підійшла вона до мене.
Я почала хвилюватися оскільки переді мною стояла моя старша сестра.
- Аа.. вибачте ви помилилися, я не Ханиль, я Мин Джію- посміхнулася я і всі дивилися на мене.
- Мійон хто тобі Ханиль?- взяв Техьон її за плече.
- Техьон ти що- засміялася та- Ханиль моя молодша сестра, вона менша за нас на 2 роки.
- Ви мабуть просто мене з неї переплутали я Джію.
- Просто ви схожі на з нею- з підозрою подивилася вона мені у очі.- А ми часом не з Тегю.
- Ні..ні.. я.. я все життя живу у Сеулі.
- Ааа хоча, я тільки зараз бачу що ви різні, моя сестра товстіша, без форм та і волосся чорняве під каре.- відійшла вона.
- Зрозуміло- всередині мене була злість і якась радість.
- Хоча це напевно через стрес, просто моя сестра загинула 4 роки назад- з сумом сказала вона. Але цю ігру я впізнаю скрізь.
- Як?- запитала я.
- Вона посварилася з батьками через погані оцінки, я звала її до себе але вона не захотіла і на наступний день її документи були найдені у річці Хан а згодом і сама вона.- сестра опустила голову а я згадала як власноруч викинула свої документи і стала іншою та дивувалася брехнею сестри, оскільки я вчилася на відмінно і вона сама не пустила мене тоді до себе.
Техьон і Чонгук стояли як вкопані.
- Техьон я вчора бачилася з Рей- перевела вона тему- поки ти був у США вона дуже за тобою скачала.
- То чому жодного разу не зателефонувала?- без жодних емоцій сказав Техьон.
- Вона чекала поки ти зателефонуєш перший.
- Мійон, було приємно з тобою зустрітися, але нам час іти працювати- розвернувся і пішов Техьон з Чонгукам а я ще раз глянула у очі сестри і пішла за ними.

Пройшло 2 неділі і ми з Техьоном часто проводили час разом, ходили по ресторанах та кафе. За цей час я зрозуміла що мої почуття до нього не стихли а навпаки стали ще сильніші але я боялася одного, що він дізнавшись хто я зможе забрати мого сина. Тому що він ще досі не ростався з Рей.
Сьогодні Тє запросив мене до себе додому на вечерю з його батьками я була як здивована та і рада. На годиннику вже 19:10 тому я зробивши легкий макіяж та зачіску, одягла

 На годиннику вже 19:10 тому я зробивши легкий макіяж та зачіску, одягла

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now