9

303 31 22
                                    

"Sonunda kendine gelebildin.." Aurora dinmeyen baş ağrısıyla yattığı yerden doğrularak oturmaya çalıştığında karşısında gördüğü Sophia ve Ophelia'nın yüzleriyle karşılaşmıştı...

Ophelia: İyi misin?

Aurora: Sadece başım ağrıyor...

Sophia: Neler oldu orda?

Aurora: B-ben hiçbir şey hatırlamıyorum...

Kapının açık olmasından istifade ederek içeri giren genç kız söylenen son söze içinde değişik duygular barındırsa da cevap vermişti...

Genç kız: Hastalardan birisi seni yaraladı... Sen de bayıldın...

Gelen kişiyi fark ederek ona döndüklerinde söylediği şeyle beraber şaşkınlık yaşamışlardı...

Aurora kendini kontrol ederek herhangi bir yerinde yara var mı diye bakınırken kız tekrar sözü devraldı...

Genç kız: Yaranı iyileştirdim....

Aurora ve Sophia'yı tanıyordu ama yanlarında biri vardı... Siyah pantolonu..siyah uzun kollu bir bluzu ve çelik yelek giydiğini fark eden genç kız Aurora'nın bahsettiği güvenlik kollarından olan arkadaşı geldi aklına Aurora'ya dönerek..

Genç kız: Bu kız bahsettiğin tanığın mı?

Aurora: Evet o... Otur lütfen.. konuşmamız lazım...

Genç kız: Konuşalım tabii.. nasıl bir yalan hikayesi anlatacaksınız heyecanla bekliyorum...

Ophelia: Lütfen... Senin iyiliğini istiyoruz..neden bu kadar inatçısın?

Genç kız: Ben inatçı değilim... Ne yani ben o ölümcül deneylere maruz kalırken sizin beni kurtarma hikayenize mi inanayım?.. Gözümle görmediğim hiçbir şeye inanamam...

Ophelia: Bunu biliyorduk... Bu yüzden kanıtımız var...

Genç kız: Sonunda aynı dilde konuşmaya başladık... Evet görebilir miyim kanıtı?

Ophelia: Şu an yanımda değil... Anlatacaklarımızı dinle sonra getireyim....

Genç kız dinleyip dinlememek arasında kalıyordu.. aklını kurcalayan bir soru daha vardı onu sormuştu onlara..

Genç kız: Peki bütün bunları neden yapıyorsunuz... Niye kendinizi bana inandırmaya çalışıyorsunuz?

Aurora: Sadece gerçekleri bilmeni istiyoruz...

Aurora sebebin farklı olduğunu bilse de bunu anlatmaya hazır değildi... Bu konu hem bu kızı hem Ophelia'yı hem de Sophia'yı etkiliyordu...
Yapamazdı... Zamanı geldiğinde her şeyi teker teker açıklayacaktı....

Genç kız: Sizi dinliyorum...

Ophelia ve Aurora bütün hikayeyi baştan sona anlattıklarında genç kız
duyduklarına anlam veremese de bazı anılarıyla birleştirince hak veriyordu... Doğru söylüyorlardı...

Ophelia: İşte böyle...  O şerefsizin ipini kendi ellerimle çekeceğim

Genç kız: Orda dur... O bana ait...

Aurora: Onu kendim halledeceğim

Sophia: Hey.. beni de unutmayın..  bu eğlenceli olacak...

Genç kız yaptığı plana kızları dahil edip etmemek arasında kararsız kalmıştı... Ama hepsinin ortak bir amacı vardı... Bu konuda güvenebileceğinden emindi....

Genç kız: Şimdi sizinle kaçış planımı paylaşmak istiyorum bana yardım etmelisiniz...

Aurora: Sonunda anlaşabildiğimize sevindim...

if | GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin