SELAM TÜM OKUYUCULARIMIZA ÜZGÜNÜZ BÖLÜM GEÇERLİ NEDENLERİMİZ VAR 1. OLARAK YENİ ÜNİVERSİTE KAZANDIĞIMIZ İÇİN OKULA ALIŞMAYA ÇALIŞIYORUZ ASLINDA BAYA SÜRE OLDU AMA LİSE VEYA ORTA OKUL GİBİ DEĞİL İNSANLAR ANCA DEĞİL Peşinde Alışmak ZOR BİR HELE DERSLERR Verem NEYSE ÇOK SIKMADAN Bölüme geçelim umarım beğenirsiniz OY VERMEYİ VE atamadık UNUTMAYIN DİĞER HİKAYEMİZİDE okumayı 'Kesişen Yollar ...' isimli:)))))) (medya Kohistan'daki serim nasıl)
***************************************************************************************************************
Buse'nin Ağzından
Şu an revirdeyiz sanırım Ufak Bir astım krizi Yaşadım o kadar Ağlamadan Sonra Melis'te yanımda Izin okuldan çıktık öncesinde verdiler nasıl gidiceğimizi hiç bilmiyorum o kadar yorgunum ki. Sanki dövdüler diyeceğim zaten Biraz daha dursaydım döverdi heralde. Tam o Sırada arkadan ses duyduk, Poyraz hoca Bize sesleniyordu.
Melis'in Ağzından
Arkamıza döndük ziyaretinde hocayı bekledik hoca geldi '' Melis'cim, Buse'cim İSTERSENİZ sizi ben eve götüreyim zaten dersim yok 'Ettik' dedi Ettik bizde düşündük Sonra Başka nasıl gidicez ki diye düşündük Sonra tamam diyip hoca Ile arabasına yöneldik. Hoca Bize aynadan göz gezdiriyor halimizi anlamis olmalıki '' kızlar noldu '' dedi. Hemen atıldım Buse'nin saçmalamasını düzelticek halim Yoktu. '' Hiçç hocam Buse'nin hastalığı işte '' bir kaşını kaldırdı Vay Be tek kaşını kaldırabiliyor benim gibi Sonra pek yemedim bakışı attı ama Sonra bizi zorda bırakmak istemezcesini başını salladı yola geri döndü, A.Ş .. Buse'nin Evine geldik Buse ' yi bıraktık benim ön koltuğa geçmemi istedi bende geçtim zaten 5 dk Sonra evime geldik Ettik. (Bu arada arabaya binince adresleri verdik :)) Poyraz hoca '' dedi 'Varsa bana söyle özellikle senle ilgiliyse birşey tüm değişiklikler'. Tamam iyilik yapıp eve getirmişti ama bu ne şimdi hocamızsın yani Yerini bil demek isterdim ama zaten matematiğim yeterince bozuk Sesimi çıkarmadım. (O yüzden yazarlar matematik içermeyen bölüm secti yazar 1 coğrafya ama ordaki matematik çok Basit zaaaa xd :)
'' TAMAM hocam teşekkür ederim '' arabadan tam çıkacaktım ki inerken karşıma çıktı Murat halimi Küba'da askeri eğitim Küba'da askeri eğitim gördü ziyaretinde hızla yanıma yaklaştı yada bana öyle geldi olaylardan Sonra zamanlamamı kaybettim neyse 'ziyaretinde dedim' Noldu sana? '' Dedi ne diyeceğimi bilemedim. '' Ben MURAT yaaa '' deyip ağlamaya başladım hemen sarıldı Başımı omzuma yasladı ben bu çocuğu seviyorum Göster göster gerçekten tam anlamıyla kardeş Gibi Yaklasik yarım saat o halde kaldık ziyaretinde bana teselli cümleleri verdikten Sonra evin Yolunu tuttum ...
YARIN SABAH
Servisten indğim Gibi Tüm kızlar bana bakması Bir oldu. Bende hızla kapıya ilerledim Buse karşıdan geliyordu hızla Kostüm sarıldım Göster göster şu ziyaretinde tr çok duyduğum şey sevdiklerimin sevgisini hissetmek ayrıldığımızda Yüzünü inceleme fırsatını yakaladım yüzündeki Kapatıcı bayağı belli oluyordu. Benimkisi de Kardiyo fark edilebilirdi. Dünün Bugüne yansıması diyelim, anca kapatabilmiştik göz altı morluklarımızı. Buse'nin Arkana'nın bak diye fısıldamasıyla arkama baktığımda pazının yanımıza koşarak geldiğini fark ettim yanımıza geldiginde Nefes Nefese kalmıştı 'Özel birşey konuşabilirmiyiz' 'dedi Ettik. bende bizimkinden Izin Alipin pazının yanına gittim olayı büyütmenin anlamı yok gelmeyeceğim desem büyütcek hiç uğraşamam durduk okulun arka bahçesinde sıkıldıkça buraya geliriz ateşleme Ile Gerçekten Bir'in rahatlatıcı yer'de okulun bahçesi değil sanki dalmışım öyle pazının 'sana diyorum' sesiyle kendime geldim. '' Ile ne dedin? '' Dedim Oda karsilik Olarak '' o çocuğa ne cevap verdin? '' Dedi. Burak'tan bahsediyordu karsilik Olarak '' Daha cevap vermedim bilmiyorum tatlı çocuk yakışıklı da ama benim gönlüm başkasında '' dedim pazı '' Burak'ı sevmiyorsun yani? Başkasını seviyorsun? Tamam dur Bir Dakika birisinden mi hoşlanıyorsun? Kim o? !!! Bizim Mı okulda? Ner- '' sözünü keserek '' SENSİN O TAMAM MI SEN YETER ARTIK SENİ SENSİN Aptal anladın MI? !!!! 'Diyerek ağlayarak kaçtım aptal aptal yaa anlayamadı bir türlü onu sevdigimi merdivenlere geldigimde nolduğunu anlayamadım aniden her yer dönmeye ziyaretinde kararmaya başlamıştı önümdeki merdiven bitmiyor gibiydi ziyaretinde BUNUN sonucunda sanırsam yerle bütüleşmem Bir ölmüştü taki birisinin beni kollarına almasına Kadar o KİŞİ .......
****************************** SON ******************* ****
UMARIM Beğendiniz elimden geldiğince UZATTIM HERKESE YENİ Bölümde görüşmek üzere BYE :))) yENİ BÖLÜM ÇOK YAKINDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Liseli var!
RomanceIki liseli kızın okul ziyaretinde, normal olamayan derecede yasadiklari anlatır aşk yasak aşk özelikle.