Τζέσικα!
Καθόμουν στην πολυθρόνα , μπροστά από τον υπολογιστή και προσπαθούσα να δουλέψω. Να τελειώσω όλα τα χαρτιά για την αυριανή συνάντησή του με τον πρόεδρο αυτής της χώρας, χωρίς εκείνος να μου αποσπά την προσοχή. Τα κοιτούσα πολύ προσεχτικά όσο εκείνος έκανε μπάνιο γιατί ήταν η μοναδική ευκαιρία μου για να εργαστώ με καθαρό μυαλό. Μάζεψα ψηλά τα μαλλιά μου για να μην πέφτουν συνέχεια στο πρόσωπό μου. Ένιωθα όμως πως το μυαλό μου είχε σταματήσει. Έπιασα το ποτήρι με το νερό για να βρέξω το στόμα μου. Σηκώθηκα και τηλεφώνησα αμέσως στην Μαίρη για να μου στείλει ένα ακόμα αρχείο από τον υπολογιστή που έχω στην δουλειά μου.
"Έλα αγάπη μου... χρειάζομαι μία χάρη επειγόντως." Της είπα εγώ θέλοντας να προλάβω τον Νέιθαν.
"Τι έγινε κορίτσι μου; όλα καλά; πως μπορώ να βοηθήσω;"
"Πρέπει να τελειώσω μία δουλειά πριν βγει από το μπάνιο εκείνος. Όλα είναι καλύτερα από ποτέ. Είμαι τρελά ερωτευμένη μαζί του. Πήγες στο γραφείο μου;"
"Μόλις. Να ανοίξω υπολογιστή;"
"Ναι και βρες τον φάκελο που λέει Ντουμπάι. Μπορείς να μου το στείλεις με ένα μέιλ;" της ζήτησα εγώ και άκουσα το νερό στο μπάνιο να σταματάει να τρέχει. " σε ευχαριστώ αγάπη... "της είπα εγώ μόλις το έλαβα και εκείνη την ώρα ο Νέιθαν μου άρπαξε το κινητό από τα χέρια. "Νέιθαν τι κάνεις;" έλεγα εγώ και προσπαθούσα να το πάρω πίσω. Πέσαμε στο κρεβάτι όπως πάλευα για να του το πάρω.
"Αγάπη της θα σε πάρει σε λίγο γιατί τώρα είναι απασχολημένη μαζί μου. " απάντησε εκείνος στο τηλέφωνο και μου κράτησε τα χέρια. "Χαιρετίσματα στον φίλο μου Μαίρη. " είπε ενώ γελούσαμε και οι δύο.
Αμέσως τραβήχτηκα από πάνω του και επέστρεψα στην πολυθρόνα συνεχίζοντας να δουλεύω. Τα μάτια μου συνέχεια τον κάρφωναν. Ήταν ντυμένος μόνο στο κάτω μέρος του σώματός του και εγώ δεν μπορώ να πάψω να φαντάζομαι το σώμα του πάνω στο δικό μου. Αυτός ο άντρας καταφέρνει πάντα να με αποπροσανατολίζει. Και ειδικά όταν έχω αυτή την θέα μπροστά μου. Μία κοίταζα τα μάτια του και μία τους κοιλιακούς του. Κατέβασα το βλέμμα μου στον υπολογιστή για να τελειώσω. Εκείνος φόρεσε μία στενή μαύρη κοντομάνικη μπλούζα και ανακάτεψε τα βρεγμένα του μαλλιά.
"Με τι ασχολείται η αγάπη μου;" είπε εκείνος με βαθιά φωνή και πλησιάζοντας για να δει δήθεν τον υπολογιστή μου.
"Μισό λεπτό να τελειώσω... και μετά ... θα φτιάξουμε την ομιλία σου. " του είπα εγώ ανασαίνοντας με δυσκολία. Το άρωμά του και το αφρόλουτρο στο σώμα του ζαλιζαν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Brown!
RomanceΝα με αποκαλείς κύριο Μπράουν! Νέιθαν Μπράουν. Ένας δυναμικός, γοητευτικός και ερωτικός άντρας. Ετοιμάζεται να γίνει ο πρόεδρος της Αμερικής. Και ολα δείχνουν πως αυτό είναι εφικτό μέχρι την στιγμή που το μυαλό και η καρδιά του αιχμαλωτίζονται από...