Laeticia
Ik sta met Esmae te praten over b-brave als ik Charissa in de verte zie. Ze komt aanfietsen en stopt hijgend voor ons."heey" zegt ze en ze stapt af en zet haar fiets in de fietsenstalling. Ze loopt naar ons toe en we lopen samen naar binnen. Als we in de danszaal zijn zien we Henry (kon geen andere naam verzinnen) al wachten totdat er kinderen komen. "Heey dames ga jullie snel gereed maken want ik heb een leuke verrassing voor jullie!" zegt hij blij. "Wat pas leuk is is als we b-brave weer eens mogen zien?" Zegt Esmae. Henry zegt niks tegen Esmae en gaat gewoon verder waar ik mee bezig was. Als iedereen er is begint Henry te vertellen. "We hebben iemand voor jullie uitgenodigd hij is niet alleen,hij heeft wat mensen meegenomen. Mag ik jullie voorstellen aan SHAKER!!! Ik begin helemaal te trillen want HIJ IS DE FUCKING CHOREOGRAAF VAN B-BRAVE!!! Ik doe alsof het me niks aangaat en luister naar shaker's verhaal. "oke ik heb een paar jongens meegenomen en ik heb van Henry gehoord dat er hier wel meisjes zijn die hun kennen. ik zal ze ff roepen." Hij loopt weg en even later komt hij teruglopen. Ik kijk om en het lijkt net alsof ik nu voor een tijdje in een droom zit. want ik had nooit verwacht dat ik zomaar oog in oog zou staan met mijn grootste idolen.
----------------------
Heei ik ben Jeela en ben dus dat meisje waar Charissa het over had. Ik ga nu wachten totdat zij weer upload en dan maak ik weer een part.~comment,vote,follow~ Xx Jeela
JE LEEST
Fan and adopted?! Ft B-brave
ФанфикAls je wilt weten waar het over gaat dan moet je snel beginnen met het lezen van dit verhaal