O ne...

113 14 8
                                    

Susiradau ką apsirenkti. Dabar manau kad Jimin tikrai turi gerą skonį rūbams. 

Įlipome į kažkokią mašiną net nežinau iš kur jis gavo ją, bet koks skirtumas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Įlipome į kažkokią mašiną net nežinau iš kur jis gavo ją, bet koks skirtumas. Gerai kad nereikės grūstis autobuse arba eiti pėsčiomis. 

-kodėl tu nori žiūrėti tą filmą? -paklausiau ir nusijuokiau, nes aš sėdžiu mašinoje su Mafios nariu kuris važiuoja žiūrėti ,,ledo šalis 2"

-nejuokinga, man tiesiog patinka animaciniai filmai. 

-tu labai mielas, -vėl nusijuokiau.

Atvažiavome, wow Busanas tikrai turi labai gražų prekybos centrą. įėjome į vidų, labai prabangu. Susiradome kavinę ir ten užsisakėm kavos.

-nu tai lisa, pasisakok man apie save..

-pfff, norėtum.

-noriu -nustatė kreivą šypseną.

-aš nežinau ką tau pasakoti...

-pradėk nuo savo šeimos.

-Gyvenu su mama, tėvas mirė kai man buvo 12 metų. Turiu katę. Jai yra 14 metų ir ji jau prie mirties...

-žinok nebūtinai. Mano katė išgyveno 20 metų, manau kad tavo katė taip pat bus sėkminga..

Dar truputėlį pasėdėjom kai galiausiai jis prisiminė jog jam reikia naujų rūbų. Tada jis sumokėjo už mano kavą ir nusitempė mane į drabužių parduotuvę.

-aš tau rinkau vakar rūbus, šiandien tu rinksi man. Tik iš anksto pasakau kad nenešioju plačių kelnių. Man jos nepatinka. -pažiūriu į jo kelnes ir pamatau kad jis su treniginėmis kelnėmis.

-O tokios tiks?

-manau taip.

Pradėjau žiūrinėti įvairiausius rūbus ir juos truputėli derinti. Manau kad aš iš jo padarysiu tikrai gražų vaikiną... Na net ir dabar js gražus, juk nebūčiau priėjusi ir pabučiavusi negražaus...

Galiausiai baigėme, dabar einam pirkti užkandžių ir eisime į filmą. Tikiuosi nenusivilsiu... Nors koks skirtumas, ne aš mokėjau.

Filmas daug įdomesnis negu maniau kad bus. Jau jis įpusėjo filmas ir staiga Jimin ranka apsikabino mane per pečius ir liko ilsėtis ant mano peties. Nieko jam nesakiau ir mėgavausi filmu kai staiga pajaučiau staigų smūgį į pilvą. Tai buvo milžiniškas skausmas. Jimin sureagavo.

-Viskas gerai?

-Aha, aš einu iki tttualeto.. -sumikčiojau ir prasispraudusi pro žmonių kojas išėjau iš salės.

Įsiveržiau į tualetą ir akimirksniu užsirakinau kabinoje. Šūdas, mėnesinės... Na kodėl dabar. Lisaaa kodėl negalėjai pasižiūrėti į savo kalendorių. Laimei turiu paketą. Susitvarkiau ir išėjau iš tualeto.

-Kas nutiko? -paklausė manęs Jimin kai atsisėdau į savo vietą.

-Ne, nieko... Viskas gerai, -nustačiau dirbtinę šypseną. Tada man į galvą atėjo mintis jog esu su šviesiu sijonu... Tačiau turiu megztinį. Teks užsirišti jį ant liemens.

Baigėsi filmas, einame su Jimin į mašinų aikštelę. Staiga prie mūsų pribėga kažkokia mergina su keliomis draugėmis ir užsiropščia Jimin ant kaklo.

-Jiminie!! Mano Jimin! Ką čia veiki? Kodėl nesakei jog atvyksti į Busan?

-Jeongyeon?! 

Ji apsikabino jį ir pabučiavo aistringai į lūpas. Aš negalėjau to stebėti tad pagriebiau ją už jos trumpų plaukų ir atitraukiau nuo Jimin.

-Kekšę ką tu dirbi?!

-Jeongyeon taip?

-Tau Yoo Jeongyeon.

-Man nesvarbu. Klausyk. Jis yra mano vaikinas ir mes atostogaujame supranti? Tad nelysk prie jo arba iškaršiu tau kailį.

-Pfff, jis su tokia kekše kaip tu nebūtų. -Ji prisitraukė Jimin už maikės ir apsikabino per liemenį. Aš negalėjau į tai žiūrėti ir tiesiog trenkiau jai į veidą.

Labai didelis ačiū kad skaitote. Labai prašau nuomonių. DABAR RIMTAI, jeigu neparašysite nuomonių apie istoriją neįkelsiu naujos dalies. Net nežinau ką toliau rašyti kai niekas neparašo ar gera istorija. Vienu žodžiu. Labai didelis ačiū kas paspaudžia vote. Atleiskite kad ši dalis trumpoka.

Seksas,ginklas,mirtisWhere stories live. Discover now