1.Bölüm

141 48 22
                                    

~ Öncelikle değer vererek yazıyorum sizdende değer vererek okumanızı ve oylamanizi istiyorum Herşey baştan başlıyordu hani olurya deftere okadar yazı yazarsın ama öyle lanet bir durum olur yırtılır o sayfa ve yeni bir sayfaya başlarsınız aynen işte o şekilde bizimde deniz ile arkadaşlık ilişkimiz baştan başlıyordu çünkü uzun zamandır konuşmuyorduk ve bir karar aldık yarın çok önemli bir gün neden mi?

Çünküüüü 1yıl sonra ilk defa buluşacağız evet yanlış okumadınız tam 1yıldır buluşmadik şuan odamda tek başımayım ve deniz ile WhatsApp'dan konuşuyoruz deniz'de söylediğine göre "yarın ki buluşma için çok heyecanlı" şuan saat gece 2 ve WhatsApp 'dan konuşmamız çoktan bitti ben heyecandan uyamadığım için flim izlemiştim bu saate kadar ve şimdi yatacaktım ki Deniz'e iyi geceler mesajı atmak istedim ondan sonra telefonumu yastığın altına koyup yattım bir anda telefonuma mesaj geldi ve Deniz'den di "sanada 💚😉 ama uyu güzelim yoksa yarın dinç olamazsın biliyorsun yarın ikimiz içinde önemli" bunları yazmıştı herşeyi geçtim en çok dikkatimi çeken şey kalp ve göz kırpma bir ima olduğunu düşündüm ve vardığım sonuç sanırım beni seviyor evet yanlış okumadınız ama bunu ben Deniz'in attığı mesajdan çıkardım aslında ne yalan söyleyeyim ki bende onu seviyordum kankamdi o benim ama araya 1 yıl girince herşeyi başa almaya karar verdik işte ve yarın neler olcak bakalım artık geç oldu yatmazsam yarın geç kalırım ve ilk buluşmamızda bu durum hiç iyi Olmaz heycanliyim....

Deniz'in Kumsalı♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin