Ben Mike Afton ve babamın tüm pisliklerini temizlemek için babamın öldürdüğü bir çocuğun rehberliğinde yüzeyin 6 kat altına iniyoruz...
Kız kardeşimin olduğu noktaya...
Bana daha önce ihanet etmiş ve beni scooplamıştı. Ama bu sefer durum farklı idi. Artık ben bu dükkanı işletiyorum...
Annem ve Elizabeth ikinci bir şansı hak etmiyorlar mıdır acaba?
Ben neden hala yaşıyorum.
Bu dükandaki robotların içinde ruh kalıntısı var...
Belli bir sıcaklıkta amaçlarını yitiriyorlar.
Yani Bay Henry onları yakmayı planlıyordu...
Ama bir sorun var...
Babam zaten bu robotları eritip bir vücutta toplar iken çalıştırmıştı ama kimse onun bunu nasıl yaptığını hatırlamıyor.
Bu robotlar hala hayatta ise...
Zaman biri babamdan kalanları sahiplenmiş.
Tam bu sırada arkamdan birinin bana sinsice yaklaştığını fark ettim...
"Naber Mike!?"
Elimi yumruk yapıp ona doğru döndüm...
"Eee... Bonbon? Ennard'a bağlı olman gerekmiyor muydu?"
"Ennard mı!? Ennard mı kaldı!? Molten Freddy demek istedin herhalde! Onları sakinleştirmeye çalışırken beni hain olarak suçladı!"
"Hey! Sen bana ihanet ettin ama!"
Bonbon güldü ve bacakları olmayan vücudu ile biraz daha ileri atıldı.
"Ben onun kuklasıydım... Bana kontrollü şok vurdun... Sana biraz sinirliydim "
"Pekala ama seni ne yapacağım şimdi ben? Foxy elektriği aktifleştirme ye gitti"
"Sana ballora'nın yerini söylememi ister misin? Yani senin annenin... Yani molten freddy'nin...'
************************************
*Glitchtrap'in gözünden devam ediyoruz*
"Pekala Bonnie, başlayabiliriz..."
Elimle anahtarı işaret ettim ve Bonnie bana anahtarı uzatırken meraklı bir biçimde etrafa bakıyordu."Ne yapıyoruz burada Glitch"
Yorgundum ve cevap vermemeye karar verdim. Bu sırada Chica enerji kaynaklarını bulmuştu. O da en az Bonnie kadar şaşkındır diye düşünüyorum. Umarım öyledir...
"Bu endoskeleton biraz farklı"
Sonunda cevap vermeye karar verdim.
"Bunu gizlenmek için yapıyorum. Endoskeleton'u kostümü bitirdikten sonra çıkaracağım."
"Kimden gizleneceksin?!" Dedi ikisi birden.
Ben de sessiz bir şekilde cevap verdim.
"Sizden..."
"Dostlarımızdan..."
"Ve dostluklarınızdan..."Bonnie bir anda fırladı ve Chica'yı tuttu.
"BİLİYORDUM! BİZDEN SAKLANIYORSUN!... Deneyleri devam ettiriyorsun değil mi?"
Üzgün bir biçimde başımı salladım.
"Ben William'ın deneylerini devam ettiriyorum ... Çünkü bir teknoloji alternatifine sahibiz. İnsan şeklini alan robotlar. Topluma geri kazandırma. Yeni bir hayat."
Bu Bonnie'yi ikna etmeye yetmişti ama Chica hala onları parçalayacağımı düşünüyordu.
"C-Chica bence Glitch haklı..."
"Gözüm üzerinizde olacak"
"Ben ne yaptım!?"
"Ona destek veriyordun"
"Hayır... Yalnızca engel olmuyorum"Tam bu sırada ben kostümü bitirdim.
"Eee... Sen bir insan isen... Gerçek tipini görmeliyiz... Ve ismini"
"Benim adım James Smich"
"İmkansız! O öldü!"
"Aslında o 87 ısırığından sonra hiç cenazeye verilmedi veya yakılmadı..."
"Peki ne oldu?"
"Bilim adına vücudu Afton Parts & Service'e verildi... Ve scooplandı..."
Chica ile Bonnie birbirine baktı. Ardından da bana.
"Bana ve Mike'a verilen şansı size de vermek istiyorum. Belki sen de Bonnie'yi bir şans verirsin"
Bonnie'yr göz kırptım ve ardından bana öfkeli biçimde baktı. Biz Chica'nın da bana sinirlenmesini beklerken o güldü ve Bonnie'yr döndü
"Bu şapşal mı? Ben mi?"
Bu söze sinirlendim ve elimi sıktım.
"Aslında sen ona abayı yakmışsın Chica... O zaten sana bakmaz"
"Kapa çeneni"
Sustum fakat Bonnie incinmiş yüz ifadesini bırakıp kaşlarını çattı ve bağırdı.
"EN AZINDAN HERKEZE ASILMIYORUM BEN!"
"Sana asılacağıma boynumu vurdururum daha iyi"
"Bu kavga büyümeden kesin şunu!!!!!"
Diye bağırdım...
Chica incinmişti...
Arkasını dönüp gitti.
"Beni savunduğun için sağol Glitch"
"Bence hiçbirimiz tam haklı değildik Bonnie... Özür dilerim... Bu benim yüzümden başladı"
"Tamam ama birdaha tekrarlamayacağına söz ver"
*Bu ne uzun kelimeymiş be!*
"Söz veremem 0w0"
"Ciddi misin!? En yakın arkadaşlarımdan biriyle artık konuşmuyorum!"
"Üzgünüm dedim ya"
"Eğer üzgün isen birdaha yapma"
"Pekala... *Ama söz vermedim ;)*"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animatroniğin Gözünden FNAF
Mistero / Thrillerdört ana karakter ve daha birsürü renkli, korkunç, eğlenceli animatroniklerin hikayesi. belki de bu kadar korkunç gördüğümüz karakterlerin kendine ait bir de özel yaşamları vardır.belki de onlar için daha oyun bitmemiştir. bu animatroniklerin içinde...