Merhaba değerli okuyucularım! Aşağıda ki yıldızın içini doldurarak okumaya ne dersiniz?
Bu bölümde, Asya'nın kendine olan güvenini göreceksiniz. Asya kararında kararlı, direnmek istiyor. Dim dik ayakta nasıl duracağını beraber göreceğiz...
*****
Asya gözlerini açtığı zaman beyaz bir tavanla bakışmaya başladı. Asya'yı fark eden biri polise haber vermişti. Şu an da hastanedeydi.
Yerinden doğrulmaya çalıştığı sırada Babasının sesi kulaklarını doldurdu. ''Kızım hareket etme!'' Sesi endişeli ve üzgün çıkmıştı.
Kızı için üzülüyordu ya kendine zarar verirse, kızının intihar etme fikri onu o kadar korkutuyordu ki, uyanana kadar bir saniye bile yanından ayrılmamıştı.
''Baba.'' Asya'nın sesi hiç olmadığı kadar yorgun ve üzgün çıkmıştı. Bu durum Asya içinde zordu, her kadın için olduğu gibi ama o utanıp ses çıkarmayacak, çaresiz olacak bir kadın değildi.
Direnecekti, gücünün yettiği yere kadar değil, gerekirse son nefesine kadar ona yapılan haksızlığa karşı savaşacaktı.
Ailesi de hemen pes etmesine izin vermezdi zaten, öyle yetişmemişti haklarını biliyordu.
''Kendini zorlama kızım uyu dinlen ben yanındayım.'' Asya'nın babası Sinan bey zoraki bir gülümseme ile konuşmuştu. Asya karşı çıkmayarak kafa sallayıp gözlerini kapattı çok geçmeden uyumuştu zaten.
Asya gözlerini tekrar açtığında odada doktor vardı. Anne ve babasıyla konuşuyordu. Asya'nın uyandığını görünce Asya'nın yanına geldi. ''İyi misiniz Asya hanım?'' Asya gülümseyip ''Evet.'' dedi.
Sinan bey Asya'nın yanına gelip. ''Kızım bunu sana kim yaptı?'' zorlanarak sorduğu her halinden beli oluyordu Sinan beyin, o adam karşısına çıksa öldürebilecek kadar sinirliydi, görmediği, tanımadığı bu adamı. Keza, adam demek ne kadar doğruydu ona?
Adam, sözde herkes adamdı ama gerçekte adam olan kaç kişi vardı?
Asya gözlerini kapattığı zaman gözünden bir damla yaş düştü. Aklına aldığı mesajlar geldi. Gözünü hemen açıp babasına baktı. ''Bilmiyorum baba ama o adam bana mesaj atıyordu. Dün akşam eve gitmemi yoksa olacaklardan sorumlu olmadığını söyledi bende takmamıştım sonrada işte bunlar oldu.''
Asya konuşurken sesi titremişti. Konuşması bitiği anda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. ''Belki'' dedi ''Belki, zamanında bu adamı şikayet etsem bu durumda olmazdım.'' sesi pişman gibi çıkmıştı.
Zamanında önlem almadığı için kendine kızıyordu. Zamanın da söyleseydi şu an bu durumda olmazdı.
Sinan bey kızı ona bu konuyu söylemedi diye kızsa bile kızının üzgün olduğunu görüp yumuşadı, kızı onun tek göz ağrısıydı, sıkı sıkı kızına sarıldı. ''Kızım ağlama bir damla göz yaşına Dünya'yı yakarım, ağlama güzel kızım.''
Sinan bey biraz durup tekrar konuşmaya başladı. ''Ondan şikayetçi olacaksın cezasını çekecek.'' sesi sert çıkmıştı. Kızı korkar şikayetçi olmazsa diye otorite sağlamaya çalışmıştı.
Kızının canını yakan kişinin elini kolunu sallaya sallaya sokaklarda gezmesini istemiyordu.
''Baba ona Dünya'yı dar edeceğim, merak etme ben korkup kabuğuna çekilecek biri değilim haklarımı biliyorum ve haklarımın alınasına izin vermeyeceğim.''
Sinan bey kızına bakıp ''Hep kendine güven kızım kendini hiç ezdirme.'' dedi. Asya tebessüm etti. Polislere de ifade verdi olan her şeyi bütün gerçekliği ile anlatı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AŞKI ÖĞRET ! {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilOğlunu korumaya çalışan bir kadın. Demir ile aşık olmarı tamamen bir tesadüftü. aşk tesadüfleri severdi sonuçta değil mi? Tatsız bir karşılaşma ile birleşti kaderleri. "Alın yazımsın" der adam kadına, ne kadar doğru ? Gelin beraber öğrenelim. Aşk; b...