∘˚˳° 5 ∘˚˳°

559 42 13
                                    


Ondan kurtulmaya çalışsam da yapamdım. Ama biri Okanı üzerimden alıp iyi bi dövmüştü.

Bu kişi Cenk'ti. Adamı elinden kimse alamıyordu. Sude ve öbür kız arkadaşlarım yanıma toplanmış iyi olup olmadığımı soruyorlardı. Ben ise Cenk'e bakıyordum.
Cenk'i adamdan ayırdıklarında çok sinirli gözüküyordu. Sonra bana dönüp baktı. Bana doğru yürümeye başladı.

Elimden tutup beni peşinden sürüklemeye başladı. Hiç bişe demiyordum hâlâ olayın şokundan çıkamamıştım.

Beni mekandan çıkarırken magazincilere yakalandık, ama oradan uzaklaştığımızda beni karşısına alarak;

Cenk : İyi misin ?

Ceren : şeyy... evet iyiyim

Ceketini çıkarıp bana giydirdi. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Tam bi beyfendi.

Biraz yürüdük ama çok konuşmadık.

Cenk'in Gözünden ;

Saat geç olmuştu ve ona döndüğümde çok yorgun olduğunu farkettim.

Cenk : Seni eve bırakayım çok yorgun gözüküyorsun

Ceren : Yoo gerek yok ben kendim gide-

Cenk : Ceren saçmalama seni bu saatte yanlız başına gönderemem.

Ceren'le arabaya bindik. Evini tarif ederek evine geldik. Evi okula yakınmış zaten. Arabadan indi, binaya girdi.

Bende eve doğru sürmeye başladım. Eve geldiğimde herkes salondaydı. Ben geldiğimde herkes ayaklandı.

Damla : Abi nerdesin yaa, bütün magazin seni konuşuyo
" Cenk Karaçay'ın yeni sevgilisi mi var? "
" Romantik anlar ; ceketini giydirdi ! "
Daha bir sürü başlık var "

Agah : Etkinliğe gittiniz Nedim döndü sen napıyordun oğlum ?

" Baba gerçekten çok uykum var. Yatıp dinleneceğim. "

Odama çıktım. Ve hemen uykuya geçtim.

Ceren'nin Gözünden ;

Eve geldiğimde üstümü değiştirip, uykuya geçtim ama uyku tutmadı. Habire o aklıma geliyordu.

Bugün yaptığı şey gerçekten benim hayatımı kurtarmıştı. Kim bilir o çocuk orda bana ne yapardı.

| Ertesi Gün |

Sabah kalktım ama hâlâ uykum vardı. Kahvaltımı yaptım. Giyindim ;

Saçımı açık, dalgalı bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saçımı açık, dalgalı bıraktım. Hafif ve sade bi makyaj yaptım.

Okula doğru yürümeye başladım. Okulun kapısına geldiğimde Sudeyle karşılaştım. Bana "iyi misin"  diye sormasını beklerken ;

S : Kızım kaptın Cenk Karaçay'ı

C : Ne diyosun Sude, dünkü olayı bahsediyosan insani olarak kurtardı beni

S : Kızım görmedin sanırım haberleri, sana ceketini falan vermiş.

C : Yaa o öyle değil, sadece...... üfff boşver

S : Telefonunu aç bak magazine, ya da dur ben sana gösteriyim

Telefonunu açıp bana verdi. Allah kahretmesin yaa.

Hemen okula girdim. Hızlı adımlarla yürümeye başladım. Herkes bana bakıyodu.

Sınıfa girdim ve üçlüyü gördüm. Cenk çok rahat oturuyodu ama ben sinirliydim.

Cenk'in Gözünden ;

Sabah okula geldiğimden beri herkes bana bakıyodu. Cemre yanıma gelip ;

Cemre : Gördün mü haberleri Cenk Bey, ne iş ?

Cenk : Saçmalama Cemre, sana hesap vermiyeceğim.

Sonra Nedim yanıma geldi ;

N : Yanlız konuşalım gel

İkmizin olduğu bir yere geçtik ve ;

N : Bana diyodun Cenk efendi ama şimdi kendin aşık oldun sanırım.

C : Sen Cerene aşık mısın?

N : Aşık demeyelim de hoşlanıyorum

Çok sinirlenmiştim. Hemen cevabımı yapıştırdım.

C : Bende Cerenden hoşlanıyorum.

| Sınıfta |

Sınıfa geldiğimizde hâlâ bizi konuştuklarına yemin edebilirim. Ceren'i bekliyodum. derken;

Sınıfa bi hışımla girdi ve bana baktı. Sinirli gözüküyodu. Haberleri görmüş olmalıydı.

Sınıfın tam ortasında bana seslendi ;

" Ceenk gelsene bi "

Herkes ona bakıyodu, doğal olarak. Sıramdan çıkıp yanına gittim. Ve sınıftan birlikte çıktık. İkimizin yanlız kalacağı bi yere geçtik.

Ceren : Haberleri gördün mü ?

Cenk : Gördüm

Ceren : Ne kadar rahatsın ? Sen daha iyi bilirsin, o haberleri nasıl yanlış olduğunu söyleyeceğiz.

Cenk : Merak etme sen annem çoktan sildirmiştir haberleri.

Ceren : Emin misin ?

Cenk : Canını sıkma olmadı ben söylerim sildirir.

Ceren : Tamam o zaman. Bide Cenk dünkü bardaki olay, sana gerçekten teşekkür etsem az. Kim bilir sen olmasaydın-

Cenk : Kim olsa aynısını yapardı Ceren.

Gülümsedi ve ;

" aaaa geç kaldık derse almayacak bizi hoca koş "

Sınıfın kapısını tıklatıp girdik. Sınıfa birlilte girince, sınıf birden " oooooooo" diye bağırmaya başladı.

Ceren'e döndüğümde kızarmıştı. Bu hoşuma gitmedi değildi.

Hoca susturdu ve bizi derse almadı. Nedim'e baktığında kızgın olduğunu farkettim. Bense ona sırıttım.

Yazım hatalarım olduysa kusura bakmayın. Yeni bölüm yarın gelir.  Yorumlarınızı bekliyorum. Oylarınız benim için önemlii.

Belkide Herşey RüyaydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin