Selena
" Ουάου Styles , δεν περίμενα να έχεις vintage έπιπλα στο σπίτ σου . Τι σπίτι δηλαδή , ολόκληρο τετράγωνο μόνο του πιάνει που να λέμε την αλήθεια . " έμεινα εντυπωσιασμένη απο την διακόσμηση του σπιτιου ακα παλατιου του.
Πρώτη φορά ερχόμουν στο σπίτι του . Απο την στιγμή που το αυτοκίνητο μπήκε στην αυλή , είχα μείνει άφωνη τόσο απο το κτήμα με τα κατακόκκινα τριαντάφυλλα όσο και απο την όψη του σπιτιου . Ποτέ δεν περίμενα ότι ο Harry θα κατοικούσε σε ένα αρχοντικό . Ανήκει στην οικογένεια Styles δεκαετίες τώρα αλλά αυτό που με παραξενεύει είναι , γιατί ο πατέρας του μένει σε ένα κοτέτσι ; Μεταφορικά πάντα , συγκρίνοντας το με το συγκεκριμένο . Τόσες απορίες μέσα στο άδειο κεφαλάκι μου που φοβάμαι να τις εκφράσω . Τι και αν τον φέρω σε δύσκολη θέση ; Εδώ μόνο τα προσκλητήρια του γάμου μας δεν έχει έτοιμα , έχει προνοήσει για όλα ο άντρας μου . Ο μελλοντικός μου σύζηγος ήθελα να πω, ακόμη δεν δέχτηκα ...
" Θέλεις να πιεις κάτι ; " ρώτησε ευγενικά καθώς προχώρησε πρώτος στο σαλόνι .
" Θα το ήθελα , αλλά ο γιατρός δεν μου το επιτρέπει . " απάντησα απογοητευμένη .
" Δεν πειράζει , θα πιώ εγώ και για τους δυό μας . " είπε βάζοντας λίγο μπέρμπον στο ποτήρι μπροστά στο ξύλινο τραπεζάκι .
" Ξέρω τι σκέφτεσαι Sel , μπορείς να με ρωτήσεις οτιδήποτε επιθυμεί η ψυχούλα σου να μάθει . " συνέχισε και μου έκανε νόημα να καθίσω δίπλα του στον δερμάτινο καναπέ.
" Δεν ξέρω ειλικρινά τίποτα για εσένα , ούτε καν πότε έχεις γενέθλια . Τι στο καλό , θα παντρευτώ έναν άγνωστο ; " εξέφρασα την δυσαρέσκεια μου με μορφή γκρίνιας αφήνοντας το σώμα μου να ξαπλώσει στον μαλακό καναπέ πίσω μου .
" Γεννήθηκα στις 1 Φεβρουαρίου το 1873 στο Ρέντιτς του Ηνωμένου Βασιλείου " τον άκουσα να λεεί και πνίγηκα με το σάλιο μου .
" Πολύ αστείο Styles, λέγε τώρα την αλήθεια γιατί δεν βλέπω να γίνεται αυτός ο γάμος. " απάντησα σοβαρή και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω απο το στήθος μου .
Παίζω βρώμικα , το ξέρω αλλά κοντεύει να με βγάλει από τα ρούχα μου αυτός ο άνθρωπος . Αν και κάτι μου λεεί ότι αυτή είναι η βασική του ιδεά απο την στιγμή . Δεν πρόκειται ποτέ του να αλλάξει . Πάντοτε θα παραμείνει ο μυστήριος , sexy και αψυχολόγητος νέος που με πλησίασε και με αγάπησε στην πιο δύσκολη φάση της ζωής μου . Α να μην ξεχάσω πόσο με εκενυρίζει .
" Sel , σκέφτηκες ποτές τον λόγο που λείπω συχνά ; Σχεδόν τρεις φορές την εβδομάδα είμαι εκτός για ' δουλειές ' . " είπε πίνωντας λίγο απο το ποτό του .
" Λογικά θα έχεις εκκρεμότητες απο την παλία σου ζωή . Δεν χρειάζεται να περνάς απο ανάκριση , δεν έχουμε παντρευτεί . Ακόμη ..." απάντησα ειλικρινά .
" Ποιος είναι ο λόγος που επέστρεψα στην πόλη του Λονδίνου Selena ; Ξέρεις ; " το σώμα του είχε σταθεί στο ύψος των ποδιών μου και κοιτούσε εξεταστικά το σώμα μου .
" Δεν ξέρω , απο την αρχή υπέθεσα οτι ήρθες για να βοηθήσεις τον πατέρα σου με την επιχείρηση . Μάλιστα είχε ακουστει στο μαγαζί οτί άλλαξε ο κάτοχος της καφετέριας . Όλοι νομίζαμε οτι έσυ , θα συνέχιζες την οικογενεική σας επιχείρηση . " απάντησα μαγκωμένα και διστακτικά . Δεν είναι και ότι πιο εύκολο να λες σε κάποιον οτι διάφοροι άγνωστοι για αυτόν συζητάνε πράγματα πίσω απο την πλάτη του .
" Δεν είναι ο πατέρας μου " πέταξε την βόμβα του και τον κοίταξα άφωνη .
" Ο λόγος που ήρθα , ήταν για να σε γνωρίσω . Μοιάζεις πολύ με μια κοπέλα που συνήθιζα να βγαίνω . Όταν ένας φίλος μου , μου τηλεφώνησε και με ενημέρωσε οτι είδε την Δάφνη , ξαφνιάστηκα. Έπρεπε να σε δω , να μάθω πράγματα για εσένα . Ήμου όπου πήγαινες , σε κάθε γωνία που στματούσες και κοίταζες περίεργα . Εδώ είναι το σπίτι μου και επέστρεψα για να σε γνωρίσω . " το δεξί του χέρι χάιδεψε τρυφερά το δεξί μου μάγουλο και μαζεύτηκα περισσότερο στην θέση μου .
" Είσαι μαζί μου επειδή μοιάζω στην ΠΡΩΗΝ ΣΟΥ ; Δηλαδή θέλεις να μου πεις , οτι με ερωτεύτηκες επιδη στην θυμίζω ; Άρα δεν ερωτεύτηκες εμένα ως Selena , αλλά μαζί μου ξαναζείς τον μεγάλο σου έρωτα με την Δάφνη . Πως τολμάς ; " τα χέρια μου έσπρωξαν το στήθος του και σηκώθηκα όρθια απότομα .
" Μικρή μου , είμαι ερωτευμένος μαζί σου όχι γιατί της μοιάζεις , επειδή είσα πολύτιμη για εμένα . Τόσο εύθραστη και γλυκία. Πίστεψέ με, διαφέρετε με την Δάφνη το μόνο κοινό είναι τα εξωτερικά σας χαρακτηριστικά , ο χαρακτήρας σας διαφέρει . Είσαι σημαντική για εμένα , η Δάφνη δεν σημαίνει τίποτα . "
" Θα ρωτήσω για τελευταία φορά , πότε έχεις γενέθλια Harry ; " τα χέρια μου είχαν παγώσει , ενώ τα πόδια μου έτρεμαν . ήταν θέμα χρόνου πριν σοργιαστώ στο πάτωμα .
" Γεννήθηκα στις 1 Φεβρουαρίου το 1873 . " επανέλαβε την προηγούμενη του φράση και τον κοίταξα σχεδόν υπνωτισμένη.
" Τι είσαι ; " η φωνή μου βγήκε ασταθής και άψυχη . Με το ζόρι κατάφερα να με ακούσω εγώ , δεν έχω ιδέα αν κατάλαβε τι είπα .
" I ' am a Vampire Selena " ήταν η τελευταία φράση που άκουσα πριν το μάυρο πέπλο καλύψει την όρασή μου .
VOUS LISEZ
Unstoppable
Vampire« You know I want you, it's not a secret I try to hide. You know I want me, so don't keep saying our hands are tied» Ειναι δύσκολο να αφεθεις, ακατόρθωτο να ερωτευτείς αληθινά. Τι και αν ξαναπάρεις την ιστορία από την αρχή; «Can we rewrite the star...