Глава 15

329 26 0
                                    

Ми  у вечері седіли разом з директором і Гуком в кабінеті та пили чай як раптом до нас забігла Рей з телефоном в руках.
- Що ти тут робиш?- злісно сказав Техьон.
- Через неї ми росталися- показала вона телефон на якому був новий пост від Техьона.

- Через неї ми росталися- показала вона телефон на якому був новий пост від Техьона

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Так, через неї- без жодних емоцій відповів Техьон.- Джію, Чонгук ви можете вийти, мені потрібно поговорити з Рей- повернувся він до мене а ми вийшли.

Техьон і Рей залишилися на одинці.
- Техьон мені є що тобі сказати- витягла вона щось із сумки- на подивися.
- І що це- взяв він у руки.
- Це тест на вагітність, вітаю ти скоро станеш татом- посміхнулася вона і погладила плаский животик.
- Ти про що?- здивувався Техьон.
- Уже 5 неділь, Техьон у нас буде дитинка, ти не радий- підійшла вона до нього.
- Ти впевнена?- сів він на крісло.
- Я знала що ти мені не повіриш тому ось довідка від лікаря та УЗД- положила вона на стіл бумажки.- Як би сильно ти не любиш ту дівку, я не дозволю щоб наша дитина росла без батька- сіла вона на диван.
- Добре- взявся він за голову- їдь до себе і збирай речі, завтра ти переїжджаєш до мене.
- Добре коханий- встала і посміхнулася вона.
- Не називай мене так!- крикнув хлопець- через деякий час зіграємо весілля.

Ми з Чонгуком седіли у мене і пили чай як раптом з кабінету вийшла усміхнена Рей.
- Ой Чонгук ходімо- поглянула я на годинник- ми з Тє сьогодні ідемо вечеряти і я хочу познайомити його з сином та і роповісти дещо важливе з минулого.- посміхнулася я.
- Тоді ходімо- подав мені руку Чон.
Коли ми зайшли в кабінет то Техьон седів без настрою.
- Техбон~іі ідемо?- запитала я.
- Маленька вибач мені- підійшов він до мене- але Рей вагітна і ми.. ми...
- Нічого не кажи- стала відходити я- я все розумію. Допобачення містер Ким- підійшла я до дверей.
- Джію- схопив він мене за руку.
- Директор- вихватила я руку- вибачте але мені час іти додому, допобачення- вклонилася я і вийшла.
З моїх очей пішли сльози, знов ця біль у серці, я вже не могла себе стримувати тому скинувши підбори і залишивши їх у компанії я побігла. Я прибігла в своє особисте місце на березі річки, коли мені боляче емоційно я приходжу сюди. Піджавши ноги я ще сильніше почала плакати. Гарячі сльози капали на холодну землю. Я била себе в груди і ще сильніше плакати.
Так я просиділа 2 години і знову вирішила закрити свої почуття на замок для всіх окрім свого синочка.Тому вставши я пішла додому.
З порогу мене відразу зустрів мій синочок.
- Мама, мама- обійняв він мене- ми сьогодні кудись ідемо.
- Ні синочка, плани помінялися, ми залишаємо вдома.
- Мамо а чого ти боса?- подивився він мені на ноги.
- Просто я так до тебе бігла, що аж десь загубила взуття- посміхнулася я.
- Тоді я іду спаткі, а ти колупайся і до мене- побіг він.
Коли я стала під  теплу струю води то моя біль знову з'явилася і сльози пішли. Прийнявши душ я стояла і дивилася на себе в дзеркала на моїй шиї та ключицях виднілися відмітини. Я прийшла до Субіна і уткнувшись у подушку мої сльози пішли.
На ранок я прокинулася від будильника, приготувала сніданок, одяглася і пішла на роботу

 На ранок я прокинулася від будильника, приготувала сніданок, одяглася і пішла на роботу

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Мені було боляче але через гроші які допоможуть мені у майбутньому я повинна.
- Доброго ранку містер Ким- посміхнулася наіграно я і поставила чай.- сьогодні у вас заплановано лише 3 зустрічі.
Перша а 10:30, друга у 14:00 а третя 17:20.
- Джію ми можемо поговорити?- поглянув він на мене.
- Директор, якщо це на рахунок місячного отчоту, то завтра він буде готовий, а документи Ней Сюміну уже готові.- посміхнулася я - а якщо це не стосується роботи, то нам немає про що говорити.
- Добре- я пішла.
Раптом до мене зателефонували.
- Доброго дня місіс Ким- привіталася я.
- Джію, привіт, може сьогодні поседимо в кав'ярні?
- Вибачте але в мене багато сьогодні роботи.
- Як це Техьон не відпустить свою дівчину з його мамою- засміялася вона.
- Місіс Ким, ви помиляєтеся я не його дівчина, я просто секретар.- відповіла я.
- Це ти про що? Ви посварилися?
- Вибачте у мене не має часу, зходимо наступного разу. Допобачення.
Я відключила телефон, за цей час я дуже полюбила батьків Техьона, але я можу більше з ними спілкуватися.
До самого вечора я розбиралася з документами.
- Містер Ким місячний отчот готовий, він у мене на столі оскільки робочий час закінчився, допобачення.
- Джію може повечеряємо? - поглянув він на мене, від його погляду мені стало ще больніше.
- Вибачте у мене вже є плани на вечір- посміхнулася я і вийшла з кабінету.
Я не дуже хотіла іти додому, я не хотіла щоб Субін бачив мене заплакану, тому вирішила походити по нічному Сеулу.
Я хотіла перейти дорогу але раптом загорілося червоне світло і я встигла побачити лише світло...

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now