Hoofdstuk 16

14 1 0
                                    

De volgende morgen loopt bram het politiebureau binnen. Jo groet bram Evert. Evert knikt enkel. In een slecht humeur Evertje. Evert kijkt hem geïrriteerd aan.
Ik zeg al niks meer lacht Bram. Bram loopt naar het lab van Lisselotte. Hey, Lies hoe gaat het? Goed antwoord ze. Waar is Fenna eigenlijk? Geen idee nog niet gezien, ze zal zo wel komen.
Lisselotte krijgt gelijk nog geen tien minuten later komt Fenna binnen. Sorry jongens verontschuldigt ze ik had me verslapen. Dan moet je je wekker zetten zegt Evert. Dat was ik vergeten. Mijn hoofd lijkt soms echt als een zeef. Bram lacht je begint op Evert te lijken. Hoezo? Fenna kijkt zijn collega vragend aan. Nou, Evert is ook niet echt de slimste. Ben je klaar nou!! Bram schrikt van Everts reactie. Rustig maar, het was maar een geintje. Nou, hou die geintjes van jou maar voor je. Carla en Menno komen aan gelopen. We hebben een nieuwe zaak heb ik begrepen? Lisselotte knikt. Er is een lijk gevonden in het park. Het was een vrouw en aan haar kleren te zien is ze duidelijk verkracht. Ze heeft een aantal blauwe plekken op haar armen, benen en op haar achter hoofd zit een grote hoofd wond. Dus ze is op achterhoofd geslagen zegt Fenna. Zeer waarschijnlijk wel. Er zijn een paar mensen naar het park gestuurd om te kijken of ze iets hebben gevonden waar die vrouw mee is geslagen. Het kan ook een tak zijn geweest zegt Bram die heeft hij of zij mischien in het water gegooid, dus dan kan je het bloed niet zien. Ik kijk alleen naar de feiten. Zegt Lisselotte. Bram zucht diep. Wat gaan we nu dan doen? Er is een getuige verteld Menno. Ze heeft iemand gezien toen ze haar hond ging uitlaten. En volgens haar had hij erg veel haast en toen zag ze die vrouw liggen. Wanneer is die vrouw dan vermoord vraagt Carla. Tussen de 7 en de 8 uur s, ochtend. Bram kijkt naar de klok het is nu half 9 dat is dus nog niet zo lang geleden. Fenna en Evert jullie gaan de vrouw verhoren, ze zit in verhoor kamer 4.
Lisselotte, jij en Bram gaan naar het park en kijken of jullie daar kunnen helpen. Is goed. Kom mee Lies.

dromen zijn bedrog (moordvrouw)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu