Глава 16

333 26 0
                                    

Машина різко повернула і зупинилася я не втрималася тому впала на землю.
- Всеми все добре-підбіг до мене красивий світловолосий хлопець.
-Так. Так все добре це я вина.
- Давайте я вам допоможу піднятися- хлопець взяв мене за руку і допоміг піднятися.
-Дякую.. айй- взялася я за ногу.
- Що таке? Вам щось болить?- занепокоївся він.
- Все добре, мабуть ногу підвернула, вибачте я  не замітила.
- Нічого, може вас підвести додому?
- Ні, не потрібно я і сама можу- посміхнулася я.
- Та ви і іти сама не может, а я як справждній джентельмен, дозвольте вам  допоможу?- посміхнувся хлопець і подав руку як принц на що я лише засміялася.
- Ну гаразд- подала я йому руку.
Він допоміг мені сісти в машину та сказавши йому адрес ми поїхали.
- Ми даже з вами не познайомилися- перебив тишу хлопець.
- Аа.. я Мин Джію, можна просто Джію і на ти.
- Я Пак Чимин, можна просто Чимин або Чим і обов'язково на ти- повернувся він до мене а я лише посміхнулася.
-Приємно познайомитися Чим.
-Мені також Джію. Чомусь мені здається, що я тебе раніше десь бачив- погляну задумливо Чимин на мене.- Ааа ти часом десь місяця 2 назад не була на вечірці в червоній сукні?
-Ааа точно, я згадала ти стояв і довго говорив з Ким Техьоном тоді- повернула голову я до нього.
- Точно, точно!- викрикнула він - Ви ще тоді з Чонгукам напилися.-  посміявся він.
- Так- опустила голову я.
- А звідки ти знайома з Чонгуком і Техьоном?
- Аа так я була секретарем Чон Чонгука а зараз секретар Ким Техьона.
- Зрозуміло.
Ми приїхали і Чимин допоміг мені вийти з машини.
- Дякую Чим і вибач я не обережна- опустила голову я.
- Та нічого, головне що з тобою все добре- положив він руку мені на плече- Тай завдяки цій сетуації ми познайомилися.
- Ти правий, дякую і бувай- я хотіла піти.
- А Джію дай свій номер телефону- протягнув він свій телефон.
- Навіщо?
- Ти уяви хочу з такою як ти спілкуватися.
- З якою- засміялася я.
- З такою дивною, красивою і безстрашною- засміявся Чимин.
- Добре- я взяла його телефон і записала свій номер - на тримай- протягла я йому телефон.
- Бувай-помахав він та сівши у машину поїхав а я пішла додому.
Вночі я прокинулася в холодному поту, мені снилося моє минуле і що вся дізнаються хто я зараз та знову залишають мене саму. Але найстрашніше те що мого сина також забирають. Я знову починаю плакати через минуле та біль у моєму серці адже я знову закохалася. В голові лише одні думки. Чому я не можу бути щасливою? Чому я повинна боротися?  Я вже не могла заснути тому все обдумавши я вирішила і далі змінюватися. Тому прокинувшись вранці і зробивши всі водні процедури я обрала новий для себе образ тому одяглася і побігла.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now