Kara kedi ile kedi kadın çift' i gibiydik.Hızla onun arabasına yürüdük .Bu gece ajanlık yapmayacağımızı söylediğinde .Aklıma hırsızlık geldi.Yok artık daha neler nazlı, bizkim hırsızlık kim.Ama yine de şu soru geçti...
"Yoktu değil mi? "
Yürürken..."Böyle birden bire baloyu terk etmemiz uygun mu sence? "
"Merak etme yokluğumu aratmayacak insanlar var orda.."
Son kez saraya baktım. Sonra yavaşça başımı çevirip arabaya bindim.Atilla eline telefonu alıp hızlı bir şekilde tuşlara basarak kulağına götürdü. Telefonun açılmasını beklerken çok heyacanlı gibi duruyordu.Açıldığı gibi hızlı bir şekilde...
" Senden istediğim şeyler var ve hemen ihtiyacım var !
Evet şuan hemen ,
Sadece sayılar ve anahtar "Sonra bana bakıp konuşmaya devam etti..
"Merak etme yanımda kedi kadın varken bana birşey olmaz "
Son cümlesinde bana bakarak göz kırptı. Bende dışarı bakmakla yetindim.Telefonj kapattı. Ona bakarken ne sormam gerektiğini bilemedim.Nomalde film de ki ajanlar hemen kısa konuşup anlaşırlardı, ama ben ona delice sorular sormak istiyordum.Kararımı değiştirip , önüme döndüm. Sessizce gittiğimiz yere odaklanırken, araba aniden durdu .Dönüp atilla'ya baktım.
"Niye durduk burda ne işimiz var? "
"Planımızın ilk aşaması başlıyor " dedi gülerek.
Daha fazla açıklama yapmadan arabadan indi.Bende hemen peşinden gittim. Koca bir binanın önünde duruken. Koşarak ona yetişip koluna girdim.Ben koluna yapışıkken ..
O gülüyordu .."Sana ortağını arkada bırakılmamasını öğretmediler mi? "
Eğlenerek cevap verdi...
"Bende kedi kadın'ım tırnaklarını ne zaman çıkaracak diyordum"
Bu cümlesinin sonunda ona o kadar gıcık olmuştum ki elimi yumruk yapıp ona vuracakkken..
Bi görevli bize yaklaştı..."Merhaba atilla bey , bende gece gece bu kim diyordum kendi kendime "
"Endişelenmeyin , bi belge alıp çıkacağım .."
" Bu saatte?
Ama kaan bey bana öyle birşeyden söz etmedi.."Atilla sakin bi tavırla ..
"Önemli bir dosya .."
Gittikçe geriliyordum , adam bir türlü bize inanmayan bi tavrı vardı.
" Ama bu işlerle kaan bey ilgileni.."
Atilla sözünü kesip
"Kaan bey bu gece baloda ve büyük ihtimalle yanında üç ,beş kız ile kafa bulmuştur.
Anlarsın ya , klasik kaan "Adam ilk gülüp sonra bizi içeriye aldı. Atilla binaya girdiğimiz anda adımlarını hızlandırdı ve ben ona ayak uydurmakta zorlanıyordum.Atilla' nın elini bulduğumda , eli buz gibiydi ceketi ona vermeyi düşündüm ama o sadece ileriye bakıp yürümeye devam etti.Karanlık koridorları geçip , bir kapının önünde durduk. Kapı oldukça eskiydi , rengi eski ve bazı yerleri çizik'ti.Kapıyı açtığında gözümü bir ışık aldı. İçeriye girimce herşey netliğe kavuştu. Burası bir makam odasını andırıyordu .Bu odada ki herşey tarih eserdi.Gösterişli oyma dolaplar, tablolar ve büyük bir masa ve hatta sandalyesi bile özel yapıma benziyordu.
Atilla hızlıca hareket edip etrafa bakarken , ben olduğum yerde dikilmiş etrafı inceliyordum."Tam olarak ne arıyoruz? " Elleri dolapları açıp kaparken...
"Cennet'in belgelerini arıyorum babam onların hepsink kaan'a verdi."
Ben şaşkınlıkla bakarken..
"Siyah kelebekle kaan'ın ne alakası var.."
Ben on sorarken o beni duymaz şekilde...
"Kesin kassaya koydu pislik"
Sonra hızlı şekilde masanın olduğu yere gitti.Çekmeceleri açıp metal bir kasa çıkardı.Ama şifreliydi.Atilla bunu düşünürken , bi anda etrafa baktı sonra tekrar kasaya bakıp sayıları tuşladı.Ama olmamıştı , gözlerinde hayal kırıklığı vardı. O sessizce düşünürken ben etrafa baktım. Ama hiçbirşey yoktu..
Bir kaç resim vardı , o resimlerden annesi ve babasının eski bir fotografı vardı .."Atilla annen ile baban ne zaman tanıştılar "dedim .
Atilla gülümseyerek hemen tuşları tekrar bastı.Ve bu kez açılmıştı. Atilla yanıma gelerek kocaman sarıldı...
"Sen dehasın hello kittym"
İçini açtığında dosyaların eksik olduğunu söyleyip hemen ordan çıkmıştık, arabada iken.."Sanırım bu gece bayağı uzun olucak " dedi atilla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım >Cennet< ~Serisi 2~
Novela JuvenilCennetle tanışmaya cesaretiniz var mı? Sırlar kapısı aralanıyor ve merakla beklenen cennet kendini Ele veriyor.. Nazlı artık herşeyi göze alarak cenneti araştırmaya başlar. Nazlı cenneti tanıdıkça ona daha yoğun duygular beslereken , bir yandan da...