24.BÖLÜM

160 19 3
                                    


(Mira)

" Hyung geç kalacağız hazırlanın.!"

" Acele etmee Taehyung ve Gucci aşkı bu, bitmez. "

Taehyun için hazırladığımız sürpriz doğum günü partisinin son dokunuşlarını yapıyorduk. Ama danırım ben 'biraz' telaşlandığım için acele ediyordum.

Jimin, Taehyung'u oyalamak için mağazaya götürmüştü. Evden çıkalı çık olduğundan sürpriz bozulsun istemiyordum, boşu boşuna tüm gün trip yemiş olurdum.

Her sabah ya da gün içinde beni arardı Tae ama bugün aramamıştı, büyük ihtimalle benim aramamı bekliyordu. Ne kadar aramak istesem de bu şekilde daha mıtlu olcağını düşünüyordum telefondan kutlamaktansa.

" Işıkları kapatalım hemen Jimin'in arabasını gördüm."

Hoseok hyungun uyarısıyla ışıkları kapatıp evin bir yerlerine saklandık. Zile basmışlardı fakat biz cevap vermiyorduk, evin içinde sadece nefes alıp verişlerimiz duyuluyordu.

Sonrasında ise anahtarlatla kapı açılma sesini duyduk. Kapının yanına saklanan Jungkook patlattığı konfetiyle ışıkları açmıştık. Hepbir ağızdan bağırdık:

" İYİKİ DOĞDUN TAE, İYİKİ DOĞDUN TAE.."

Yüzünde şaşırmış ifadeyle bize bakan Taehyung çok beklemeden gülümsemişti.

" Hey~ kutlamayacaksınız sanmıştım."

" Bu şekilde daha eğlenceli olacaktı."

Yoongi hyungun 'swag' cümledi hepimizi gülümsettirken Tae yanıma gelip yanağımı usulca öperken söylenmeyi ihmal etmedim.

" Bugün beni hiç aramadın!"

" Sen de beni aramadın. "

" Omo! Ben burada hazırlıklarla uğraşıyordum, Sen Jimin ile geziyordun."

Cevap vermeden kolumdan tutup kendine çekti ve sarıldı.

" Teşekkür ederim çok güzel olmuş her şey."

Çenemi omzuna yasladım, gülümsedim.

" Hadi pastanı üflede yiyelim tüm gün bakıştım kendisiyle... "

Jin hyungun iştahına hergün ağzım açık bakakalıyordum. Elindeki pastayla karşımıza geldi. Taehyung pastaya eğilip gözlerini kapadıktan sonra ağzıyla mırıldandı ve pastanın üstünde yanan mumları üfledi. Elinden pastayı alıp mutfağa gittiğimde kapı çaldı.

" Başka kimi davet etmiştik ki?"

Bilmiyoruz der gibi omuzlatını silkmişti hepsi. Kapıya yönelip kapıyı açtığımda karşımda bir kız, bir oğlan ve orta yaştaki iki kişi duruyordu.

Soru işaretli gözlerle baktığıma yemin edebilrdim ki kız bana sarıldı, daha doğrusu boynuma atladı.

" Sen Mira olmalısın Tantım gerçekte daha güzelsin."

" Şey~ teşekkür ederim."

" Oppaa~ İyiki doğdun~"

Kapıdaki herkes içeriye girdiklerinde arkalarından kapıyı kapatıp salona ilerledim.

" Gelsene Mira."

Gülümseyerek Taehyung'un yanına doğru ilerledim.

" Mira, kız arkadaşım. Büyük ihtimalle duymuşsunuzdur. "

" Mira bunlarda benin annem ve babam. Kız kardeşim Eon Jin ve erkek kardeşim Jung Gyu."

Önlerinde saygıyla eğildim.

Gökyüzü ๛ KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin