Bir Gün Arkadaşlarla Geziyoduk Ama Etraf Kararmıştı Yolumuzu kaybetmiştik ama sığınacak bir yer arıyoduk önünde bisikleti olan ıssız bi ev vardı hep beraber içeri girdik içerden garip sesler geliyodu ama girmekten başka çaremiz yoktu.Sabaha kadar orda kaldık sonra hep beraber dışarı çıktık telefonu alıp aramaya başladık ailelerimizi ama arayamadık çünkü orda hatlar çekmiyodu Yanımzda Duran Biraz 150 m Sonra Olan Bir Köy Vardı Arkadaşlarla Oraya Gittik. Ama Köyde kimse yoktu sadece 2 yada 3 aile vardı onlara gidip yemek yedik sorular sorduk aynen nöle idi.
-İyi Günler Yemek Çok Güzel Olmuş Ellerinize Sağlık.Burda Hatlar Çekiyormu ve Şu 150 metre arkadaki evden garip sesler geliyo kimin evi orası?
-Çocuklar burda hatlar çekmez yıllar önce bir olay oldu o evde patlaama oldu sonra içeriden garip sesler geliyo diye herkes burdan gitti.Hiçbirirmiz gidip bakmadık çünkü o ev hiç hoşumuza gitmiyor siz de oraya gitmeyin . Ailelerinize Ulaşmak İsterseniz.Sizi Traktörümle Götüriyim?
-Amca yok götürme peki neden gidip bakmadınız o evde bişeyler olabilir patlmanın nedeni ne olabilir amca? Amca biz bu olayı çözebiliriz.
-Biz oraya korkudan gidemiyoruz çocuklar gitsek bile çocuklarımz var hadi bişey olursa ! Sakkın gitmeyin anneniz merak eder babaınz merak eder.Oğullar başınızı derde sokmayın aradan kaç yıl geçmiş ne gelen var buraya ne giden!
-Amca biz bu olayı çözcez size afiyet olsun.
Hemen oradan arkadaşalrından biri:
-Boşver amcayı duymadınmı başımız derde girer!
-Amca Sen Yamanı Götür Arkadaşlar Başka gitmek isteyen varmı?
-Herkes Sustu Ve anca beraber kanca beraber dediler aynı ağızdan!
-Tüfek kullnmayıda biliyodum ve arkadaşım erayla birlikte tüfek kullanmayı biliyorduk
-5 kişiydik Bunlar: Ben Adım Enes - Eray - Ümit - Buğra - Yaman
-Yaman Korktuğundan Amca Götürdü. Amcadan 2 tüfek aldık Ümitle Buğra Sopa Aldılar Ve Yola koyulduk ....
Bölüm 2 Yakında