~5~

241 25 24
                                    

Tahir'den
Gözlerimi zar zor kapatıp uykuya daldım. Yarın yine gidecektim. Gitarımla beraber...

Sabah kalktığım gibi banyoya gittim. Kısa bir duş aldıktan sonra üstümü giyindim.

Aşağıya inip kahvaltı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağıya inip kahvaltı yaptım. Kendimi ilk defa bu kadar mutlu hissediyordum. Çünkü Nefes buradaydı. Onun sesini duymak en güzel şeydi.

Kahvaltı masasını topladıktan sonra e-mail adresine baktım. Göndermişti. Hemen girdiğim de ilk kız çıktı. Nil Kalay

~

Nil Kalay. 25 yaşında hemşire. Nefes'in en yakın arkadaşı ve aynı evde kalıyorlar. Sevgilisi yok ama Fatih Kaleli'den hoşlanıyor. Pazartesi, Çarşamba, Cuma günleri nöbetçi. Sevecen ve arkadaşlarının üzülmesini dayanamıyor.

~

Demek hemşiresin. Ne güzel! Sıradaki Nazlı Aydın.

~

Nazlı Aydın. 25 yaşında. Yazılım mühendisi. İşinde başaralı. Herkesin kıskanacağı bir başarıya sahip. Şirketler onu kapmak için can atıyor. Sevgilisi yok. Murat Kaleli'den hoşlanıyor fakat açılmıyor. Utangaç ama baya sinirli biri.

~

Utangaç olup da nasıl sinirli oluyorsun be. Maşallah bu düşman çatlatacaksa Nefes dünyayı çatlatır. Sıradaki Murat Kaleli.

~

Murat Kaleli. 26 yaşında. Nefesle aynı yaşta. Kaleli Holdingin hissedarı. İşinde başarılı ve gayet güzel yerlere imza atmıştır. 2 abisi 1 ikizi var. Abileri Mustafa ve Tahir. İkizi Fatih. Eskiden çok çapkınken şimdi normal bir iş adamıdır. Deli doludur. Nefesle çok iyi anlaşır.

~

Şimdi bu benim kardeşim mi? Vay be. Yakışıklıymış. Sırada Fatih Kaleli.

~

Fatih Kaleli. 26 yaşında. Nefesle aynı yaşta. Kaleli Holdingin hissedarı. 2 abisi ve 1 ikizi var. İşinde gayet başarılıdır. Arada ikizi Murat ile beraber yaramazlıklar yapsa da ailenin gülünç kaynaklarıdır. Tam bir futbol aşığıdır. Nefesle iyi anlaşır.

~

Futbol aşığı? Kızlarla işi yokmuş. Güzel kardeşim ya. Sıradaki Mustafa Kaleli.

~

Mustafa Kaleli. 38 yaşında. Evli. 1 çocuk babası. Kızı vardır. Balım Kaleli. O da 7 yaşında. Çok tatlış biridir. Kaleli Holdingin sahibi. Sinirli biridir. Karısıyla çok cilveleşir. Bu yüzden ikizler çok dalga geçer. Nefesle ortaklardır. Annesi ve babası 2 yıl önce vefat etmiştir. O yüzden evin demirbaşı o.

Bir Kuyruklu Yıldıza Mektup/NefTah / Kısa HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin