》3《

24 6 7
                                    

Ananas : Çekemiyolağğğaar biziğğği , kıskanıyolağğar biziğğği yiğidim kendine sahip çık mazallah kaçırırlar falan seni elimi kana bulama! (03.31)

Ananas : lann sahura kalksana olum günah günah, neyse şimdi Allah korusun seni kaçırmışlar bende onları öldürmüşüm ben mapusta sen dışarıda olm sen bana atlet,don,börek falan getirin değil mi lan ?

Ananas : içimde ah kalır o Cansu'nun sarı saçlarını yolmadan mapusa düşersem,  geceleri uyuyamam o yüzden sen kaçırılmadan önce onun saçlarını yolmam lazım :)

Tekin_Bora12 :  annem bitiyor sen başlıyorsun tamam lan kalktım sahura.

Tekin_Bora12 : bu arada beni kaçırsalar kaçırsalar cazibeme dayanamaz kaçırırlar!

Tekin_Bora12 : birde mapusta don börek falan getiremem manitan getirsin abi !

Ananas : olm benim manitam mı var?

Tekin_Bora12 :  ne bileyim var mı?

Ananas : yok!  ben sana seni seviyorum diyorum sen bana manitam varmış gibi davranıyorsun!

Tekin_Bora12 :  ne bileyim lan! Sanki seni tanıyorum ya  .

Ananas : Neyse kapat şu konuyu asıl muhabbete dönelim. Sen niye okula sweetle geliyorsun!? Çok Yakıştığını  biliyorsun!  Bütün kızlar sana bakıyor toplu katliam mı yapıyım!? Tamam ben de bakıyorum ama bu ayrı konu.

Ananas : bir daha üstünde  bu kadar yakışan şey görmeyeceğim Yoksa evine gelir hepsini alırım !! Zaten çok güzel kokuyorsun o da ayrı konu! Biz seninle bu ayrı konuları boş zamanımız da bir daha mı konuşsak?  :)

Tekin_Bora12 :  Tamam bey sen yeterki kızma ben bir daha giyinmem.

Ananas :  hah! Adam ol!

Ananas :  Neyse gaza geldim .

Ananas : yemeğini yedin mi ?

Tekin_Bora12 :  ewt.

Ananas : hmm anladım , neyse seni iyi tanıyorum sen şimdi uzanmışsındır çünkü yemek yedikten sonra uzanmaya bayılan bir insansın.

Tekin_Bora12 :  beni iyi mi tanıyorsun ? Kızım ben kendimi iyi tanımıyorum ki sen beni iyi tanıyacaksın. Bu arada hala nasıl uzandığımı bildiğine şaşırıyorum.

Ananas :  senin hakkında çoğu şeyi biliyorum.

Ananas : mesela soru sor.

Tekin_Bora12 : en sevdiğim renk?

Ananas : Beyaz çünkü saflığı temsil ediyor ve sen saf ve temiz olan her şeyi seviyorsun.

Tekin_Bora12 :  bu kolaydı onu sınıftan herkes bilebilir.

Tekin_Bora12 :  en sevdiğim yemek?

Ananas : makarna.

Tekin_Bora12 :  burcum?

Ananas :  23 haziran 'da dünya ' ya geldin yani yengeç burcusun.

Tekin_Bora12 : en sevdiğim şarkı?

Ananas :  Manga - Dursun Zaman .

Ananas :  Cansu senin yanında ve hep muhabbet ediyorsunuz peki  o senin hakkında ne biliyor?

Ananas : hiç bir şey !

Ananas :  Ama şu zalim dünya nın işine bak ki  o senin yanında ben değil! sen ona gülüyorsun bana değil!o sana değiyor ben değil!

Ananas :  işte bu yüzden acım büyük!

Tekin_Bora12 :  karşıma çıkacak kadar cesur olsaydın belki  sende olabilirdin!

Ananas :  ben o kadar güzel değilim!

Tekin_Bora12 :  önemli olan iç güzellik.

Ananas :   Yaaa  Allah aşkına beni yeme ne iç güzelliği öyle bir şey olsa  Cansu
Şu an senin yanında olmazdı ! Hadi sen bana de ki Cansu'nun içi çok güzel artık sana yazmayacağım sen de onunla istediğini yap!

Tekin_Bora12 :  Cansu'nun içi çok güzel.

Ananas : tamam bunu beklemiyordum........

Ananas :  Ovvv ani olmadı mı?

Ananas : pekala madem onun içinin çok güzel olduğunu düşünüyorsun,Bende bir daha rahatsızlık vermem . Tamamen yolunuzdan çekilirim çünkü yârim senin mutlu olman için ben senden gerekirse  vazgeçerim çünkü bazen vazgeçmek gerekir.......

Ananas : sana o zaman son kez  şunu söylemek istiyorum' vazgeçtim....'

Ananas :  seni seviyorum güzel adam.....

Ananas : seni seviyorum güzel yârım .......

Ananas :  Hoşça kal sevdiğim, Hoşça kal.......

(Ananas diye bir kullanıcı bulunmamaktadır)

Veeee işte yine ben:) arkadaşlar ben daha Çömezim nasıl büyük bir aile olunur bilmiyorum ama lütfen vote atın yaaa :(

Seviyorum sizi Ananascıklarım 🍍🍍🍍

Vote +yorum  = gözünden kalp emojisi çıkan ben 😍😍

🍍ANANAS PLATONİĞİ🍍(Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin