Medya; Sara❤
"Jessy Aiden ve Ryan ın güçlerinin eşit olduğunu düşünüyoruz. Ama Ryan ı yenip yenemeyeceğine dair kararsız kaldık. Bu yüzden onunla da karşılaşman lazım. Saha senin" Dediğinde yutkundum
"Ryan bana karşı mı?" Kafasını olumlu anlamda salladığında sahaya yürüdüm.
O sinirli haliyle Ryan kesin beni öldürecek!
.........Çekinerek sahaya çıktığımda burnundan soluyordu. Yavaş yavaş ortaya ilerledim. Başlama zili çalar çalmaz kurda dönüştü ve üstüme koşmaya başladı. Ondan önce davranıp vampir hızımla arkasına geçtim. Durda ve hırladıktan sonra arkasını döndü
"Ryan gerçekten çok sinirlisin kendine gelmen gerekiyor" Desemde ağzından salyalar aka aka tekrar üstüme koştu. Bilinci kaybolmuştu ve insan haline dönmesi gerekiyordu
Oma vurmak istemediğim için yerimde durdum. Bacağımdan tuttu ve beni duvara fırlattı. Acıyla inledim.
"Ryan sana gerçekten zarar vermek istemiyorum ve seninde bana zarar vermek istemediğini biliyorum." Hızla yanıma geldi ve tekrar bacağımdan tutup diğer duvara fırlattı.
Ona karşılık vermek için ayağa kalktım. Derin bir nefes verdim
"Son kez uyarıyorum Ryan. Eğer bana bir kez daha vuracak olursan s-" Sözümü tamamlamaya kalmadan bacağımı ısırdı. Çığlım attım ve suratına bir tekme geçirdim. Gerçekten sinirlenmiştim. Derin derim nefesler alıp verirken etrafımı hafif bir duman sardı. Ve 4 ayak üstüne düştüm. Kurda dönüşmüştüm.
Hırlayarak üstüne çıktım ve ısırmaya başladım. O da karşılık veriyordu. Bacağımın acısını hissetmemeye çalışarak tüm gücümle onu duvara fırlattığımda acıyla inledi. Sert bir şekilde çarptığı için insan haline döndü.
"Kazanan Jessy" Bende eski halime geri döner dönmez yanına koştum
"Ryan iyi misin? Ryan?" Bacağımda hissettiğim o eşsiz acıyla birlikte geri geri süründüm ve bağırmaya başladım. Gerçekten yanıyordu. Yırtılmış taytımı sıyırdım ve yaraya baktım. Kemiğim gözüküyordu ve neden hemen iyileşmediğini anlamamıştım. Daha fazla yanmaya başladığında yere uzandım ve acıyla bağırmaya başladım.
Herkes başımıza toplandı. Sağlık çalışanı bir adam yanıma geldiğinde elinde ki iğneyi gördüğümde yüzümü buruşturdum.
"Bu seni sakinleştirecek" Dediğinde gözlerim karardı.
.........Aiden'dan devam;
Jessy çığlık attığında sahaya koştum. Yanında ki sağlık çalışanı ona iğne yaptığında gözleri kapandı.
"Onun neyi var yarası neden bu kadar acı veriyor? Neden hemen iyileşmiyor?" Dediğimde suratıma baktı
"Çocuk, Kızın bacağına zehrini bırakmış. Neyse ki kız melez. Yani yaşayacak. Sadece Vampir olsaydı ölmüştü. Vampir tarafı zehri reddettiği için bu kadar canı acıdı. Sadece kurt olsaydı yarasını sarıp gönderebilirdik. Şimdi içinde ki zehri almamız gerekiyor." Kafamı olumlu anlamda salladım. Kevin ve Adrian Ryan ın yanındaydı. Onlara döndüğümde gözlerini açıp ayılan Ryan a nefret dolu bakışlarımı attım.
Doğrulup etrafa bakındı
"Jessy?" Gözleri Jessy i bulduğunda ayağa kalkıp yanına koştu
"Jessy? Jessy? O iyi mi? Bunu ona kim yaptı?" Dediğinde sinirle gülümsedim
"Sen ! " Dediğim şeyi duyduğunda kaşlarını çattı
"Ne saçmalıyorsun sen?" Jessy i revire götürmek için kucağıma aldım ve ayağa kalktım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampiriBaşbelası bir melez etrafındakilerin de başını beleya sokmadan nasıl yaşayabilir ?