Harry ortak salonda oturmuş yulaf lapasını yiyordu.
"Abi yoni na diyabilir ki" dedi boğuk bir ses.
"Ağzındakini bitirip konuş Ron" dedi Hermione.
"Yani ne diyebilir ki bu onun suçu değil mi? "
"Değil"
"Ne yani biz mi dedik ona ölüm yiyen ol diye"
"Evet ama-" Hermione'nin sözü Hufflepuff masasından gelen kahkahalarla kesildi.
"Ne oluyor?" Harry sabahtan beri ilk kez konuşmuştu.
"Hak ettiği yeri buldu"
"Neden bunun için bu kadar beklediler anlamıyorum"
"Ben bakarım" dedi Harry ve Hufflepuff masasına yöneldi.
Ron ve Hermione birbirlerine anlamsız anlamsız bakıyorlardı."Ne oldu?"
"Haberin yok mu çikolata kurbağalara yeni versiyon geldi" bir kart uzattı "Ölüm yiyenler"
Harry karta baktı üzerinde sarışın birinin resmi vardı-Draco Malfoy- "Bu da ne demek böyle? "
"Bu şu demek Malfoy hak ettiği yerde"
"Hak ettiği mi?" Harry yutkundu.
"Evet azkabana gitmesini önledin ama o hala bir ölüm yiyen"
"Bunu o istemedi tamam mı" Harry'nin sesi anlam veremediği bir şekilde sert çıkmıştı.
"O hala bir ölüm yiyen bunu degiştiremezsin, ve o da hala diğer Slytherinler kadar iğrenç" Çocuk Slytherin masasına döndü "hepiniz" başı ile Draco'yu gösterdi "onun kadar iğrençsiniz"
"YETER" bu Hermione'ydi. "Bu kadar yeter sizin bina ırkçılığınızdan bıktım artık" Harry'e döndü "buna değmez" ve onu kolundan tutup masaya götürdü.
"İnanamıyorum bu kadarı da fazla"
"Bu beni bile aşar" dedi Ron
"Ölüm yiyen versiyonmuş peh"
"Tamamen saçmalık" dedi Harry "Bakanlık onu ölüm yiyen damgası yesin diye bırakmadı. Bıraktı çünkü benim hayatımı kurtardı"
"Tamamen haklısın" dedi Hermione.
Harry Slytherin masasına bakıyordu. Alışmış olmalıydılar, yani savaş biteli aylar olmuştu. Ölüm yiyenler yakalanmış Azkaban'a gönderilmişti. Buna rağmen insanların nasıl böyle davrandıklarını anlayamıyordu. Boşverip yemeğine döndü.*******
Ilk bölüm giriş oldu. Daha konuya girmedik, neyse umarım kitabı takip edersiniz.
Kitabı ağır ilerletmeyi düşünüyorum ve saçmalamak istemiyorum. Yani kitap birbirine aşık olarak başlamıyacak. Kendimi biraz zorlamak istiyorum.
Bye~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suicide... |drarry|
Fanfiction8. Sınıf için okula geri dönen Harry, Draco'nun farklı davrandığını görür ve bir şeylerin yanlış olduğundan emindir. Onu takip etmeye başlar ve bu ona karşı olan bakış açısını tamamen değiştirir.