Totul despre femeia SCORPION

54 1 0
                                    

Femeia Scorpion, indiferent daca este mai mult sau mai putin frumoasa, are un sex-appeal nebun, pe care uneori si-l cultiva pâna la vulgaritate sau de care, uneori, este chiar inconstienta. Se emancipeaza foarte repede, chiar daca uneori mai pastreaza în comportament urmele unui primitivism involuntar.

A fi in cautarea rafinamentului este pentru femeia Scorpion un farmec personal, întrucât ea este purtatoarea uneia dintre cele mai importante energii ale fiintei umane: energia sexuala. Acestei energii va trebui sa-i faca fata în aceasta viata. Va trebui sa accepte aceasta energie, s-o cunoasca, s-o controleze si s-o împartaseasca celorlalti. Misiune deloc usoara în aceasta lume aflata la rascruce si, tocmai de aceea, uneori, a fi putin sau deloc fermecatoare constituie semnul unei misiuni de viata destul de mature.

Nu ocoliti femeia Scorpion, nu o evitati si nu o desconsiderati! Este puternica, directa, fara prejudecati depasite, fara mentalitati învechite, dar adeseori si fara curaj. Daca, însa, îsi urmeaza sufletul, femeia Scorpion va fi înca din adolescenta o prezenta de o feminitate molipsitoare, extrem de senzuala si nativ provocatoare, bine dezvoltata, apetisanta, cu sau fara stridente vestimentare dar cu siguranta cu stridente verbale.

Femeia Scorpion stie sa ia decizii, stie sa actioneze, stie - cu alte cuvinte - sa se descurce si singura. Atingerea ei înfioara si miscarea trupului stimuleaza. Are degete "electrice" si sâni obraznici, de sub care se formeaza un abdomen îmbietor, urmat de coapse delicat aromate erotic. O prind de minune toate atitudinile dezordonate, de abandon sau de asteptare a fuziunii amoroase, pentru ca - merita subliniat - acestea fac parte dintre dotarile ei native.

Femeia Scorpion este facuta sa fie iubita, cautata, respectata pentru placerile pe care este capabila sa le ofere. Daca este si instruita sau cultivata, ce alte pretentii mai poate avea un barbat?!

femeia scorpinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum