Mrb.
Sabah lanet alarmın sesiyle uyandım ve gözlerimi tavana dikip bıkkınlıkla baktım. Ben kim miyim? mrb ben meli.
Trabzonluyum. Trabzon'da yaşıyorum. Neyse. Yataktan kalkıp helaya girdim ve sonra saçlarımı taramak için kafamı lavabonun altına soktum. Ardından kahküllerimi düzeltip üzerimi giyindim ve kahvaltım için makarna salatası yapıp yedim. Sonra telefonum çaldı.
+ Efm?
- Bu akşam BTS konseri var.
+ Eee?
Ben bts sevmem ki.
- Gitmemiz gerek sen de geliyosun.
+ Biraz daha ısrar et.
- Ltfn.
+ Tm ikna oldum ama isteksiz dururum.
- Tamam akşam 7' de görüşürüz.İşte bu bnm arkadaşım fÃñBØy Berke.
Nys madem akşam konser vardı giyecek bir şeyler bulmam gerekiyordu. Bts şarkısı eşliğinde dolabımda giyecek bir şeyler aradım.
Ufff giycek hicbiseyim yok yha.
Gidip alışveriş yapmam gerekiyordu ama çok usendigim için yaren knkmin evine gidip ondan kiyafet almaya karar verdim.
+ Bana kesinlikle foto ve video atıyosun tm mı?
- uf sen de mi army oldun?
+ Herkes army.
- Çok saçma.
+ Jimin' e özellikle dikkat et.
Ona çok aşığım.
- Yaren sen kafayı yemişsin.Ordan çıkıp kendi evime gittim ve akşam 7 ye kadar oturup film izledim. Sonra fÃñBØy beni gelip aldı ve konser alanına gittik. Tüm armyler götünü yırtarak bağırıyordu. Berke fenomen olduğu için (çok parası var para siciyo) en öndeki yerimize geçmiştik. Daha sonra konser başladı, herkes şarkı söylüyor ve bağırıyordu. Bense sıkılmış şekilde sadece sahnede birbirinin kopyası olan adamları izliyordum. Sonra biriyle göz göze geldik.
fÃñBØy: Oğha Jimin sna bakıyo!!!!
me: Sacmalama
Neden bana baksın ki?Yaren knk için fotoğraf cekecektim ama Jimin beni ciddi anlamda izlediği için gurur yaptım ve umurumda değilmiş gibi davrandım. Konser bitiminde herkes onlarla fotoğraf cekinmeye calisiyodu biz de bekledik çünkü biliyosunuz ki Berke fÃñBØy.
Baya süre bekledikten sonra kızın biri Berke' yi görüp onla da fotoğraf çekinmek istemişti çünkü neden, Fenomen fÃñBØy. Ben de kalabalıktan kaçıp yürümeye ve evime gitmeye başladım. Karanlık bir sokağa girdiğimde bir anda yanımda araba sesi duydum.
+ Hey!Üzerime alınmadan yürümeye devam edince ses daha yüksek geldi.
+ HEEY!
- ne var?Araba iyice yanıma gelince arabadaki kişinin Jimin olduğunu gördüm.
Ne? Jimin beni mi takip etmişti yani? Nasıl olabilirdi Allah'ım neden ben?
+ İsmin ne?
- Sanane?Tavrımı sertçe ortaya koymuştum tıpkı bir bedgörl gibi havalıydım.
+ Tamam kızma.
Sadece adını sordum.
Söylemene gerek yok ben kendim de öğrenebilirim zaten.
- Benden uzak dur!
+ Pek mümkün olacağını sanmıyorum.
- Manyak mısın yha?!
+ Belki.
- Hemen burdan git!
+ Hiçbir şarkıyı bilmiyordun, bir dahaki şarkımı ezbere biliceksin.
- Ahahha.
Nereden çıktı şimdi bu?
Nedenmiş?
+ Çünkü şarkı senin hakkında olucak.
- Hakkımda hiç bişey bilmemene rağmen mi?
+ Öğrenmek çok kolay, ekstradan bilmem gereken bisey var mı?
- Evet.
Sevgilim var.Jimin' in bakışları ciddilesmisti.
+ Ne?
- Benden uzak dursan iyi edersin.Hızlı adımlarla oradan uzaklaşmaya çalıştım, ne mutlu ki Jimin arkamdan gelmemişti. Sevgilim yoktu ama benden uzak durmasını istediğim için öyle söylemiştim.
Bu gece neler oluyordu böyle. Şok içindeydim. Koskoca Bts grubundan Jimin kalksın gelsin seni takip etsin. Sen Jimin hangisi ayırt edemezken Jimin sana şarkı yazacağını söylesin.
Kafam çok karışık şekilde bir an önce eve gittim ve duşa girip uyudum.
Sabah olunca alarmdan önce uyanmıştım çünkü gelen bir mesaj sesi beni uyandırmış, ardından da korkutmustu.
055*: Günaydın Meli.Cevap vermemiştim. Vermeyecektim de. En yakın arkadasim ona aşıktı ve ben onu sevmiyordum bile. Hazırlandım ve okul için evden çıkıp otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Ceketimin cebinden kulaklığımı çıkartıp bir şarkı açtım. Şarkı biraz devam ettikten sonra birden kesildi. Kulaklığım çıkmıştı.
+ Sokakta yürürken kulaklık takma.
Araba seslerini duyamazsın hamsi kafa.Hamsi kafa mı?
- Pardon da, bu ne cüret?
+ Neden mesajıma cevap vermedin?
- İstemedim.
Hem, sen neden buradasın?
+ Biraz burada kalmak istedik.
Konserlerimizi de iptal ettik.
Ben de bugün seninle okula geliyorum.
- Ne?!
Nedenmiş o?
+ Sevgilini görmek istiyorum
- Saçmalama!
+ Hadi bin şu arabaya.
- Ben kendim giderim.
+ Hadi dedim, zorla bindirmek istemiyorum.
- Pardon?
Asla öyle bir şey yapamazsın.
+ Kapıdan çıktığım anda gören tüm fanlar üzerimize koşar.
Bilirsin, armyler çok samimidir:)(ashagskahsks)Aslında içten içe binmek istiyordum çünkü otobüs beklemek eziyetti. Ama bu ukala ve züppe adamı memnun etmeyecektim.
- Kapıdan çıkarsan senin üzerine koşarlar, benim değil.
Ben istersem sevgilimi arayıp beni almasını söyleyebilirim.Jimin suratıma dik dik baktıktan sonra hızla gaza yüklendi ve araba kısa zamanda gözden kayboldu.
Biraz tedirgin olmuştum fakat olsundu diyerek yolumda yürümeye devam ettim.Otobüs geldi ben bindim okula geldik indim bla bla bla...
Ben okulda ezik bir kızdım. Ayrıca diğerlerine bakarak oldukça da masumdum. Sevdiğim çocuk okulun en popüler ve en güzel horon oynayabilen çocuğuydu. Yani bana gözünün ucuyla bile bakmazdı ki zaten sevgilisi vardı. Sudenaznursu.
İsmini söylemek bile benim için mide bulandiriciyken aynı fakültede aynı derslere girdigimi düşünün. Hayatım koca bir kusmuk. Koridorda çantamın içindeki anahtarı ararken birden sert bir gövdeye çarptım ve çantam yere düştü. Kendime yapıp bir kaba yemek için koyduğum hamsili pilavım da kaptan dökülmüştü. Bütün koridor hamsili pilav olmuştu. Kafamı kaldırıp sinirle bağırmaya başlayacaktım ki karşımdaki kişinin Cimilli Yavuz olduğunu gördüm. Yani crushım. Elim ayağıma dolandı ve kıpkırmızı oldum.
+ Kusura bakma lütfen.
Acelem vardı.
Dur sana yardım edeyim.Ben orada direk gibi dikilirken Cimilli Yavuz ilk önce defterlerimi çantama geri koydu. Sonra hamsili pilavları avucuna doldurup kaba koyarken ben de eğildim ve ona yardım etmeye başladım. Sonra iğrenç,sinirli ve yüksek bir ses duydum.
+ Cimilli Yavuz sen burada habu fışkiyle ne ediysun?!
- Sakin ol hayatum, kiza çarptum da eşyalaruni toplamasina yardum ediydum.
+ Sürme elleruni o iğrenç yemeğe!
Kokacak ellerun, beni elaleme maskara edecesun.
- Temam biraktum.Cimilli Yavuz bana özür diler gibi bir tebessüm ederek ayağa kalktı. Sonra Sudenaznursu yerdeki pilavları alıp suratıma atınca herkes bana gülmeye başladı. İşte benim hayatım buydu, tam güzel bir an yaşıyordum, bir anda suratım pirinç ve hamsi ile doldu. Yine ezik Meli.
Kabı orada bırakıp çantamı aldım ve koşarak okuldan ayrıldım.
Bölüm sonu.....
WUAHZSHSHSHGSAHGSAHSHAHSHSSSHSHSHSHAAHSİWUEOKSHXKAHDOWİDHWİCBCKUSOWJODUWODNSODHEİZMCHSKBSİDHWOJCLSLwho is your favorite player?
please say to me
bitch.
bye.
im so serious, i belong the Jimin.
i am his hamsi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Jimin Bana Kafayı Taktı
Teen FictionEğer kitabı okumazsaniz Mafya Jimin bir gün size de kafayı takar CKSHXOSHXOSHOXHSKX