37.Bölüm

707 55 22
                                    

Marinette'in dilinden

Evden çıkıp dövüşün yapılacağı yere geldik. Dövüş yapılacak yere çıktım. Sunucu kafa ütüleyen sesiyle konuşmaya başladı.

Sunucu: Bir tatafta aslan ve bir tarafta kara kartal . Kim kazanacak acaba çok çekişmeli bir maç ilacağı kesin. 3...2 ....1.. .Dövüş başlasın.

İkimizde karşıdan gelecek hamleyi bekliyorduk. İlk Aslan hamle yaptı. Yumruk attı. Eğilerek hemen kurtuldum. Sonra bileğine çok sert bir tekme attım. Yumruk atıyordum ama kurtuluyordu. Tekmeler daha çok işe yarıyordu. İki bacak arasına bir tekme attım. İki büklüm oldu karnına tekmeler attım.

-Ajanmış. Pabucumun ajanı.

Çabuk toparlandı. Geri sayım bitmeden yerden kalktı. Karnına yumruk attı. Galiba bazı organların zarar gördü. Çok  fazla acıyordu. Ama pes etmek yok. Yumruklarını en sert şekilde atıyordum. Çok hızlı attığımdan çoğundan kurtulamamıştı. Karnıma yine yumruk yiyince yere düştüm. Çok fazla canım yanıyordu. Ama pes etmek yok. Kafama yediğim tekmeyle iyice kötü olmuştum. Ayağa kalktım. Kendini kazanmış olan eden adama baktım. Dizine en sert tekmemi attım. Bağırdı. Dizlerinin üstünde çökmüştü. İki yakasından tutup en sert şekilde kafa attım. Dizimi karnına geçirdim. Bağırdı. Kenara attım. Sırtına son bir tekme attım. Kolaysa Şimdi kalk .

          Sunucu elimi kaldırdı. Kazanan Kara Kartal.
Etraf bulanık bulanık görünüyordu.Heryer dönüp duruyordu. Gözlerimin önünde siyah siyah noktalar gelmeye başladı.Bekle beni hastane misafirin geliyor.
sonrası karanlık.

Adrien'in Dilinden
Marinette'in bayıldığını görünce abisi ve ben direk yanına gittik. Ya bişey olursa. Bişey olmayacak olmayacak. Marinette'i hemen hastaneye götürdük. Şu an Analiyathaneden çıkmasını bekliyorduk. Karnındaki organlar zarar görmüş. O yüzden hemen ameliyata aldılar. Lanet olası dövüşler. Önemli bir maçmış, kendi canın daha önemli değil mi?

Marinette lütfen iyi olsun. Gerisi önemli değil.
Marinette'e bişey olmayacak
Marinette'e bişey olmayacak
Marinette'e bişey olmayacak
Marinette'e bişey olmaz olamaz.
O çok güçlü yine atlatır.

Ben böyle kendimi avuturken İçeriden doktor çıktı.Marinette Dupein Cheng'in yakınları siz misiniz?

Luka:Ben abisiyim. Ne oldu? Kardeşim iyi mi?

Doktor:Kardeşimiz gayet iyi. Bir kaç hafta dikişlerle dikkat etmesi gerekiyor. Çok ağrı çekmemesi için onu uyuttuk. İlaçların etkisi geçince uyanır.

Luka: Teşekkür ederiz.

Marinette'in kaldığı odaya gittik. Marinette'in uyanmasını bekliyoruz. Brigette ve Felix Marinette'e kıyafet almak için eve gittiler. Luka ve ben yatağın yanındaki koltuklara oturmuş bekliyorduk. Yavaş yavaş gözlerim kapnamay başladı. Hastaneler her zaman uykumu getirir.

Marinette'in Dilinden
Burnuma gelen hastane kokusu ile gözlerimi açtım. Işık gözlerimi acıtınca yine goözlerimi kaplattım. Yavaş yavaş gözlerini açtım. Sağıma baktım. Yatağa başını yaslamış iki büklüm uyuyan Adrien'i gördüm. Soluma baktım. Kimse yoktu. Abim nerede ya. Diye düşünürken abim kapıdan içeri girdi.

Luka:En sonunda uyandın kış uykusuna yattın sanmıştım.

-Kış uykusuna yatma daha var. Neyim varmış?

Luka: Karnındaki organlar zarar görmüş. Amilaliyata girdin. Karnındaki dikişlere dikkat etmen gerekiyor.

-Benim karnım aç. Kaşarlı tost isterim.

Luka:Malesef yiyemezsin. Çorba gibi sıvı şeyler yemeliymişsin.

-Müthiş. Gerçektende çok müthiş. Abimin getirdiği çorbayı içmeye başladım. Hastaneleri hiç sevmiyorum. Bunu söylemiş mıydım?

Luka:Kötü bir haberim var iki gün burada olucaz.

-of of of yaaaaaa.

Luka :Çok konuşma yemeğini ye.


Nasıl bir bölümdü?


Sonraki bölümde görüşmek üzere.



BİZ DE GÜÇLÜYÜZ(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin