Kapı zili

36 2 0
                                    

IYI OKUMALAR BEBİKLER 😍 VOTE VE YORUMLARINIZ ÇOK AZ HİKAYEYİ BITIRMEK İSTEMİYORUM AMA BUNA ZORLUYORSUNUZ. VOTE VE YORUM PLS ☺️😔

"...Çocuklarla iddiaya girmiştik. Demet saf bir kız. Onu elde etmeye çalışıyorduk. Sonrası da çıkacaktık ve işte Devamını söylemeyeyim." Dedi. Ohaa kızı ayakta uyutmuşlar resmen. Evet Demet saf bir kız. Her söylediğinize kanar. Iyi kalpli bir kızdır. Neşelidir genelde. Ama Neşeli olduğunda bile somurtkan bir ifade vardır yüzünde. Arkadaşlarını seçmez benim gibi, seçici değildir. Okulun en popisiyle de takılır en kezosuyla da. Herkesi iyi görür kendi gibi. Sevgilisi onu aldatsa da olumlu bir yanını bulur gider çocuğa beni Bırakma diye yalvarır. Şanslıyım ki onun gibi değilim. Berke sessizliği bozdu. "Birşey demeyecek misin? " dedi. Ne denilebilirdi ki. Ne kadar çıkmalarını desteklemesem de yaptığı adiceydi. "Yaptığın çok adice. " dedim Yüzümü buruşturup. Kaşlarını çattı. "Senin istediğin de bu değil miydi zaten?" Dedi. Duraksadım. "Evet buydu, ama Demet... Demet çok üzülecek. " diyebildim. "Bunu yapmamalıydın. Ya beni keşfetmeseydin ? Demet'le çıkacaktın çıkacaktın ve sonunda... Tövbe Estağfirullah. " dedim. Son dediğimden olacak ki kahkahaya boğuldu. "Vaay imanlı görl" dedi. Kahkahadan yerlere yattım. Ne tatlı Gülüyor be. Tekrar fark ettim. Durdum onun gülmesini izledim. "Neden öyle bakıyorsun? " dedi. "Benn şeyy" dedim. Anladı o. Kot beyinliydi hani bu nasıl anlıyor herşeyi kddkdkş. "Çok tatlı güldüğümü düşünüyorsun" dedi. Ağzım açık ona baktım. "Salyalarını sil salyalarınıı" dedi ve güldü. Utanmış olmalıyım ki kan yanaklarıma hücum etmiş gibi hissediyorum. Güldüm ve "Ya öyle düşündüğümü Nerden anladın yanii çok tatlı güldüğünü düşündüğümü" dedim. "Bunu söyleyen belki de 1000. Kızsın" dedi ve kahkaha patlattı. Ama aksine ben ciddi ciddi ona bakıyordum. Tehlikeli olabileceğim aklına gelmişti sanırım ki birden susup dudağını Isırdı. Uf yapma bunu işte. Çok tatlı yine. "Ya nee" dedi. Ona arkamı döndüm ve ellerimi göğüsümde birleştirdim. Dudağımı iç taraftan ısırıp bacağımı sallıyordum. "Ya yapmaa" dedi. Yanıma gelip elini belime doladı. "Diğerlerinden banane. Ve ayrıca benim için bunu düşünmen beni çok iyi hissettirdi. " dedi. Birilerini iyi hissettirmek rahatlatıyordu beni. Yine arkamı dönmedim ve boynumu öptü. Çenesini omzuma dayadı. Nefesi tenime değiyor ve değdiği yerleri yakıp kavuruyordu. Ilk defa oluyordu. Aşka karşıydım. Gereksiz birşey olarak düşünüyordum. Önceki sevgilimde de ergenlik hormonlarıma karşı çıkamayıp çıkmış olmalıyım ki o Yüzden hiç sevmemişim. 1 yıl gibi bir süre çıkmamıza rağmen sevmemişim. Ya da sevmişim. Ama kendime yediremiyordum şu an. It gibi de sevmiştim. Neyse ya konuyu kapatmak en iyisi. Berke sessiz bir biçimde bekliyordu. Çenesi hala omzumun üstündeydi ne kadar rahatlatıcıydı. Boynumu öptü. Öpmesiyle Başımı başının üstüne bastırmam bir olmuştu. Tik var diye yoksa bişey yok yani kdkdkd. Kıkırdadı. "Nasıl oldu bilmiyorum ama seni seviyorum" dedi. Şu an kalbim ağzımdan dışarı fırlayabilir. Her an olabilir bu. Sessiz kaldım. "Birşey demeyecek misin ?" Dedi. "B-ben, bende. " dedim. Lanet kekeleme tekrar esir almıştı dilimi. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Lanet olsun yine mi. Biraz sonra Yavaşça ayırdım dudaklarımı dudaklarından. "Bu da iddianın bir parçası mı" dedim boğazımda düğümlenmiş, ağlamaklı ses tonuyla. "Ben sana kıyamam ne iddiası" dedi. Içimdeki şüpheye engel olamadım. Hala da şüpheliydim. Bana Demet hakkında o kadar şey anlatmıştı. Yaz tatilinde onu özlediğini falan. Sadece onu istediğini, düşünmeye gerek olmadığını, ona aşık olduğunu... Ve o gün anladım ki gerçekten iyi yalan söyleyebiliyor. Ona küçümseyici gözlerle baktım. "Bana böyle bakma. Bana inanmadığını düşünüyorum. " dedi. "İnanmıyorum" dedim. Şaşırmış yüz ifadesiyle baktı yüzüme. "Nasıl inanmazsın?" Dedi öfkeyle. Çok kötü bağırmıştı. "Bana nasıl inanmazsın nasıl? Ben o siktiğimin kızını sadece iddia için istedim. Daha açık konuşayım ; becermek için istedim. Böylece iddiayı ben kazanmış olacaktım. Ben anladın mı ben. Ama sana karşı olan duygularım söz konusuydu. Ve sen de bana öyle diyince beni sevdiğini anladım. Siktiğimin dünyasında gerçekten seninle mutlu olurum sandım. Seninle sadece seninle. Ama mutlu olmak istediğim kız bana inanmıyor. Nasıl olacak peki? Bana inanmıyorsun. Nasıl olacak? Seni hiç kendime inandıramayacak mıyım? Ne bu güvensizlik 2-3 günde. Ne LAN bu ne? Seni istiyorum. Evet istiyorum ama becermek için değil, Hayatımı birleştirmek için anlıyor musun benii. " diye bağırdı. O kadar çok bağırdı ki bir ara sesinin kesildiğini fark ettim. Yatağın yukarısına doğru çektim kendimi, ayaklarım yardımıyla. Korktuğumu anladı ve Yanıma oturup elini elimin üstüne koydu. Gözlerime baktı "Seni korkutmak en son tercihim olacaktır bunu bilmelisin ve ayrıca seni üzdüysem özür dilerim" dedi. Elimin üstündeki elini kavradım. Vücudumu ona döndürdüm. Karşılıklı duruyorduk. Diğer elini de avucumun içine aldım. "Sana ihtiyacım var" dedim. Acınası bir ses tonuyla söylemiştim bunu. Farkındaydım. Ve en nefret ettiğim şey kendimi acınası bir duruma çekmekti. Kimsenin bana acınası gözle bakmasını istemiyordum. "Seni yerim göt" dedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Bir günde bu 2. Günde 2 kez öpüşmek bana fazla ve ona karşı koyamıyorum. Dudaklarımı Sertçe ayırdım ve alaycı bir sesle "Bu da senin beni yiyiş şeklin mi yoksa " dedim ve gülmeye başladım. "Seni gidi akıllı bıdıkk" dedi ve beni yatağa itti. 2 saatte yaptığımız şeylere bak diye düşündüm içimden bugün okula gitmeyecektik ve tüm gün uyuyacaktık derken kapı zili çaldı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi Gibi SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin