15: "Güzel bir gün."

4.1K 430 491
                                    

Seokjin çalan telefonunun sesine uyandı ve göğsünde yatan çocuğun uyanmaması için hemen kapattı. Arayan Yoongiydi. Taehyung'u biraz daha göğsüne çekti ve telefonundan Yoongi'nin görmesi için mesaj attı.

Kim.Seokjin: Ne oldu Yoongi?

Yoongi_swag: Sen beni delirtecek misin?

Dünkü son iş yemeğine gitmemişsin!

Neden?!

Kim.Seokjin: Mevzu avukatlıktı onu gönderdim. Bir işim vardı.

Yoongi_swag: O işin şu vante olmasın?

Anlamıyor musun Jin? Çocuk istemiyor çalışmak. Bırak artık peşini.

Kim.Seokjin: Benimle çalışsın diye diretmiyorum artık.

Yoongi_swag: He tamam o zaman. Onunla değilsen nerdesin?

Kim.Seokjin: Onunlayım.

Yoongi_swag: Sen benimle dalga mı geçiyorsun?

Dur sakın Jin.

Sakın düşündüğümü yapma.

Kim.Seokjin: Yapacağım.

Yoongi_swag: Başına iş alacaksın.

Kafayı mı yedin?!

Kim.Seokjin: Birlikte yapacağız.

Yoongi_swag: Dün görüp köpürdüğün zaman anlamıştım zaten.

Ama neden? Birlikte çalışmak istemiyorsan neden?

Kim.Seokjin: Gelince konuşuruz. Bir kaç adam ayarla bana.

Yoongi_swag: Abim olduğun için senden nefret ediyorum. Benden büyük olman haksızlık!?

Kim.Seokjin: Ben de seni seviyorum budala.

Seokjin telefonu yanına bıraktı ve göğsünde ki çocuk ile ilgilenmeye başladı. Fazla masum ve güzel olması normal miydi? Yaklaştı ve yanağına öpücük bıraktı. Onu sürekli öpmek ve göğsünde saklamak istiyordu. Böyle sıkıca sarmak ve kocaman sarılmak istiyordu. Uyandırıp öpmek çok isterdi ama yapamadı.

Çok yorgun olduğu belliydi. Yavaşça yanından kalktı. Hemen üzerini değiştirdi ve mutfağa ilerledi. Ona güzel bir kahvaltı ve çilekli bir karışım hazırladı. Biraz limon, çilek ve soda ile harika bir sabah içeceği hazırdı. Tepsiyi aldı ve odasına ilerledi. Hala melek gibi uyuyordu.

Masadan bir not kağıdı ve bir kalem aldı. Üzerine yemesi gerektiğini ve miniğini çok sevdiğini yazdı. Ardından yastığa sarılmış çocuğa yaklaştı ve burnuna tatlı bir öpücük bıraktı. Çilek kokusu burnuna dolunca, sevinçle gülümsedi. Bu çocuk harikaydı. Sonra sessizce çıktı evden. Tannie'nin yemeğini verdikten sonra...

@vante

@vante

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Beauté Féminine ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin